|
Post by Koji on Mar 21, 2009 22:24:30 GMT 2
Ajattelin sitä just itekki XD Ehkä joskus toiste... ------------------------------
Koji oli saanut kaakkaonsa juotua ja kiitti siitä vielä. Hmh? Paikannusloitsu? Joku tosiaan taisi haluta Skeletonin pääkallon takanreunaa koristamaan. No voisi uskoakkin, että toisella olisi niitä vihamiehiä. Koji ei vielä vihannut täällä oikein ketään. Ihme sinänsä... Kotona elävien maailmassa hän vihasi todella montaa tyyppiä ja joskus suutuksissaan oli laatinut tarkan suunnitelman miten heidät tappaisi, mutta ei ollut aikomustakaan toteuttaa sitä. "Minne lähdet?" Koji kysyi. Olisi varmaan täysin turhaa kysyä, että pääseekö mukaan. Vastaus on aika varmasti jyrkkä ei.
|
|
Snap
Haudasta noussut
Min? EN sy? homeisia lihapullia
|
Post by Snap on Mar 21, 2009 22:48:01 GMT 2
# Joskus toiste, sovitaan niin x) #
"Kenet sinä olet tällä kertaa suututtanut, El?", Max vaati tietää, mutta Skelton vain kohautti olkapäitään toisen vakavalle ilmeelle. "Tiedät että lopetin aikaa sitten kirjan pitämisen nimistä - sivut eivät yksinkertaisesti riittäneet" Luuranko sijautti ottamansa ammukset takkinsa alle ja tämän huomio kääntyi Kojiin tytön kysymyksen myötä. "Toistaiseksi ainakin pois täältä. Olisi varsin ikävää joutua riehumaan ja ehkä särkemään paikkoja näin viihtyisässä paikassa. Tällaisia clubeja ei ole Tuonpuoleisessa monta. Miksi kysyt? Tahdotko kenties tulla mukaan?"
|
|
|
Post by Koji on Mar 21, 2009 22:54:59 GMT 2
Koji mietti, että Skeleton varmaan oli suututtanut aika monia. Olikohan jotkut ihan ihmisiä ja osa taatusti olisi demoneita. No oli hänkin varmaan saanut aika monen suututettua. No omapa ol heidän vikansa... Jos joku ärsyttää häntä tahallaan Koji vastasi siihen takaisin. Hän ei tahtonut aina olla kiltti ja antaa vain olla. Ja osa oli tempperamentin kanssa. "Ihan vain uteliaisuudesta kysyin. Ja vaikka tahtoisinkin mukaan tuskin antaisit minun tulla, jos kerran saatat joutua riehumaan vähän." hän sanoi. Aluksi olleet pienet epäilykset olivat hävinneet ja Kojista tämä oli ihan mukava paikka. Pitäisi muistaa tämä paikka, jos tahtoisi tulla uudestaan.
|
|
Snap
Haudasta noussut
|
Post by Snap on Mar 21, 2009 23:28:20 GMT 2
Skelton kohautti olkiaan, joka jätti tilaa tulkinnalle. "Itse asiassa toivoisin voivani vältellä sitä 'riehumis'-osaa vielä jonkin aikaa", tämä sanoi, "Ja minulle itse asiassa on täysin sama, missä tahdot milloinkin olla. Eihän se minulle kuulu minne päätät mennä ja kenen kannoilla tulla..." "El...", Max keskeytti terävästi, mulkoillen luurankoa pahansuovaan sävyyn. "Ethän nyt vain yritä härnätä tätä nuorta tyttöä tässä mukaan ongelmiisi, jotta voisit louskutella leukojasi jollekulle?"
|
|
|
Post by Koji on Mar 21, 2009 23:39:02 GMT 2
Kojia ihmetytti hieman, että toiselle nyt oli ihan sama. Ja tuskin edes se joku hiippari olisi hänestä kiinnostunut, kun Skletonillehän se oli suuttunut. Ei hänelle. Joten tuskin mitään vahinkoa tapahtuisi ainakaan hänelle, jos näin ajatteli. "Tulen varmaan mukaan, kun tuskin se vihamiehesi nyt minulle mitään tahtoo tehdä." Koji sanoi. Tyttö katsahti Maxiin päin ja sitten Skeletoniin odottaen vastausta.
|
|
Snap
Haudasta noussut
|
Post by Snap on Mar 21, 2009 23:52:13 GMT 2
Max näytti siltä kuin hänen ainokainen silmänsä olisi valmis plopsahtamaan ulos hänen päästään. Skelton puolestaan vain virnisti. "No tule sitten", luurankoheikki tokaisin ja lähti kohti ulko-ovea. "Hetkinen nyt", Max esitti vastalauseen, mutta Skelton ei kuunnellut vaan jatkoi matkaansa. Baarimikko käänsi huomionsa Kojiin, ja loi tähän vetoavan katseen. "Kuulehan tyttö... Tämä ehkä vaikuttaa sinusta jännältä kuin joku tietokonepeli, mutta tämä vakavaa, totista totta. Tässä voi tosiaan käydä huonosti - etenkin jos olet Skeltonin kaltaisen kaverin lähettyvillä. Hän on aika syvällä hommissa, joissa ei välttämättä kannattaisi olla ja ikävänpuoleiset tuttavuudet siellä eivät erottele sivullisia, jos ne sattuvat heidän mielestään olemaan tiellä. Olisi viisaampaa, että jäisit tänne."
# Tutum! Ja maailma jää henkeään pidätellen odottamaan Kojin vastausta xD #
|
|
|
Post by Koji on Mar 21, 2009 23:59:53 GMT 2
Koji nousi seisomaan ja oli juuri menossa ovelle päin. Olihan se ihan totta, että tämä oli vaarallista. Mutta onhan tässä selvitty vampyyristakin ja ei se yksi demonikaan huomioinut yhtään häntä. "En minä pidä tätä paikkaa minään pelinä. Olen väillä meinannut päästä hengestäni, mutta olen selvinnyt. En aijo kuolla vielä. Olen päättänyt sen. Tarpeen tullen voin lähteä vaikka juoksemaan pakoon tai sitten vain pysyä sopivan kaukana. Ja eihän voi vielä tietää, että mitä se ihme hyyppä edes tahtoo." hän selitti ja kääntyi ovea päin. Olihan tuo huolenpito ihan mukavaa, mutta hän uskoi ettei käy mitään. "Menen nyt. Sayônara." tyttö tokaisi ja meni sitten ovesta ulos. ---------------------------- Koji tulee sitten mukaan >D Ettei tulis tylsäks tai tarttis lopettaa XD Tää o niin kiva peli
|
|
Snap
Haudasta noussut
|
Post by Snap on Mar 22, 2009 0:22:27 GMT 2
# No mukavaa, että on mukavaa x) Itsekin tykkään #
Skelton ei tiennyt, miten yllättynyt pitäisi olla, kun huomasi likan tosiaan lähteneen hänen peräänsä. 'Skelton', kajahti vaimea ääni hänen kallonsa sisällä - hyvänen aika, miten kauan siitä olikaan ollut, kun Maxium oli käyttänyt telepaattisia kykyjä häneen? Tai sitten siitä, kun tämä oli viimeeksi kutsunut häntä Elin sijaan Skeltoniksi? Hänen vanha toverinsa taisi nyt olla hyvin pettynyt häneen. Max jatkoi heidän ajatusten kahdenkeskistä juttutuokiota. 'Tämä on vastuuntunnotonta ja alhaista - jopa sinulta' 'Likka itse päätti', Skelton huomautti pidellessään ulko-ovea auki, jotta Koji pääsisi ulos, seuraten tyttö katseellaan, ennen kuin harppoi hänen rinnalleen ja otti johdon suunnannäyttäjänä. 'Koska et kieltänyt häntä - tiedät varsin hyvin millaiseen vaaraan hän on parhaillaan itseään asettamassa' Skelton pyöräytti silmiään. Hän harppoi taas nopeita ja pitkiä askelia, kuin tällä kertaa hänellä todella olisi ollut kiire jonnekin. 'Katson, että likka pysyy turvallisen välimatkan päässä, jos kerta olet niin huolissasi hänestä' Lyhyt tauko, sitten: 'Mutta kuka pitää hänet turvassa sinulta?', kuului terävä vastakaiku, johon Skelton ei vastannut - osittain siksi että tuli juuri astuneeksi baarimikon viestikantaman ulkopuolelle.
|
|
|
Post by Koji on Mar 22, 2009 0:36:13 GMT 2
Koji meni ulos. Hän itse nyt päätti mitä teki. Ja itse hätä tilanteessahan juuri ne keinot keksii. Heh. Hassua, kun ihan ventovieras koitti nyt saada puhuttua järkeä. Muttei se onnistu ihan helposti, jos Koji on päättänyt yhden asian - vaikka ei syö kalaa - hän ei todellakaan syö. Mieltä ei saa mitenkään käännettyä. Sitä voisi verrata tähän, ettei häntä saa jäämään pois tästä. Ja ainakin jotain jännitystä tulee täälläkin oloon, koska monet päivät on vain istumista jossain tai muuten vaan olemista. "Sinulla taitaa olla paljon vihamiehiä?" Koji kysyi ja osittain vain totesi. ----------------------- Ja onhan pakko nyt altteri laittaa välil vaaraa XD
|
|
Snap
Haudasta noussut
|
Post by Snap on Mar 22, 2009 0:53:07 GMT 2
"Onhan noita joitakin, tosin vain muutama varteenotettava", Skelton myönsi. "Enpä juuri rohkaisisi hankkimaan sellaisia. Niissä on se ikävä puoli, että ne tuppaavat muistuttamaan olemassaolostaan useammin kuin ystävät." Vaikka Skelton puhuikin, tämän ajatukset tuntuivat olevan jonkin verran muualla - luurankoveikko nimittäin kertasi mielessään päivän tapahtumia. Ensin kohtalaisen voimakas demoni kävi hänen kimppuunsa ja nyt jäljitysriimu... Voisi kai luulla silkaksi sattumaksikin, mutta Skeltonilla ei ollut tapana uskoa sattumaan - silläkin oli nimittäin pirullinen halu järjestää asioita... "Mistä muuten muotoutuukin seuraava ongelmani - pitäisi selvittää kenen varpaille olen tällä kertaa tullut tallanneeksi poikkeuksellisen kovaa."
# Yah, pitää elämässä olla jotain jännitystä! >xD #
|
|
|
Post by Koji on Mar 22, 2009 1:02:02 GMT 2
Koji ei kaivannut vihamiehiä itselleen. Ja yrittäisikin olla hankkimatta niitä, kun ilman niitä menee paremmin. Vaikka varmaan tullaan saamaan vihamieskin täällä, mutta kunhan ensin kunnon kaveri saataisi sentään. "Se varmaan selviää nopeasti. Kun tämä varmaan antaa itsensä ilmi ennen pitkään." hän sanoi. Ellei se vihamies sitten tee niinkuin aina tapahtuu kauhuelokuvissa, että uhreja pelotellee uhrejaan ties miten... Hitot. Mitä tässä on pelättävää muka. ------------------------------ Ah... Salaisten kansioitten tunnari. Aina yhtä kylmiä väreitä nostava...
|
|
Snap
Haudasta noussut
|
Post by Snap on Mar 22, 2009 1:19:56 GMT 2
# Minä pelkäsin pienenä aivan kauheasti Salaisten kansioiden tunnaria - ja sen sarjan opening'kin oli miusta silloin pelottava xD #
Skelton vei kätensä takkinsa alle ja veti sieltä esiin pienen muistikirjan - vain alle puolentoista etusormen pituisen ja melkein saman levyisen mustakantisen nahkakirjan - jonka avasi, selaten sen sivuja. Kulkuvauhtiaan hän ei kuitenkaan hidastanut. "Niin siinä hyvin useasti käy, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa, että tilannetta helpottaa suuresti, jos tietää, mitä tai ketä on vastassa. Eikö Japanissa ole siitä olemassa jonkinlainen sanontakin? 'Tunne vihollisesi'? Muistaakseni joku Sunzu kirjoitti aiheesta ihan kirjan..."
# Note: ei muuten päästä keksittyä tietoa xD Todellakin yksi tyyppi Sun Tzu kirjoitti 'Sodankäynnin taidot' teoksen. Tosin hän oli kyllä kiinalainen.... ^^''#
|
|
|
Post by Koji on Mar 22, 2009 1:29:56 GMT 2
Mä pelkään vieläki XD Täs jaksos joku pikkumies menee tyyppien sisää ja on niitte mahas. Sally(vai mikä olikaa) avas just yhen mahan ja se tulee sielt ulos. -----------------------------------
Se oli totta vie helpomaa, kun tiesi kuka on vastassa. Niin pystyi varautumaan hyvin, ettei tullut yllätyksiä. "En tiedä. Se nimi kuulostaa enemmän kiinalaiselta." hän sanoi. Kyllä hän nyt tunnisti japanilaiset nimet kiinalaisista. Vaikka jotkut kuulostivat samalta, mutta silti. "Mutta vihollisen tietäminen kyllä helpottaa, kun tietää mihin pitää varautua ja mahdollisesti tuntee tämän taktiikan. Ja saattaa vielä voida ennustaa tämän seuraavan siirron." hän totesi. Koji katsahti taas kerran taivaalle päin. Ilma olisi kiva elementti, mutta ehkä vesi tosiaan sopii paremmin. Sitähän osataan hallita hiukan, jos on vettä lähellä tai vain kostea ilma.
|
|
Snap
Haudasta noussut
|
Post by Snap on Mar 22, 2009 1:43:11 GMT 2
# No hyyyyi! xP #
"Hyvin sanottu - ettet vain sattumoisin ole myös lukenut sen hepun kirjaa?" Pitkä etukynsi siirteli muistikirjan sivuja eteenpäin - Skelton vaikutti todellakin etsivän jotain noiden pikkukansien välistä. "Muuten näin ohimennen - osaatko mitään erikoista? Joitakin taikatemppuja, kadota savuna ilmaan tai muuta vastaavaa? Ihan vain siltä varalta, ettei tule mitään yllätyksiä siltä suunnalta..." Skelton käänteli sivuja, kunnes viimein sattui löytämään jotain, mikä sai hänet hymähtämään pienesti. "Arvelinkin, että olin nähnyt sen pentagrammin jossain aikaisemmin", tämä tokaisi miltein voitonriemuisena.
|
|
|
Post by Koji on Mar 22, 2009 1:49:46 GMT 2
"En ole lukenut, jos luin jotain kirjoja niin fantasia kirjallisuutta tai paranormaaleihin asioihin liittyviä." Koji sanoi. Paranormaalit asiat ovat aina kiahtoneet häntä. Ehkä erityisesti vampyyrit... "En. Tai oikeastaan hallitsen vähän vettä, mutta pystyn vain hallitsemaan sitä, kun vesi on lähellä tai on kosteaa." hän sanoi hieman happamasti. Olisi ollut upeaa, jos osaisi todellakin jotain hienoa ja erikoista, mutta minkäs sille mahtaa, kun ei annettu sellaista kykyä. "Mitä?" hän ihmetteli hieman. Oliko Skeleton nyt tajunnut mahdollisesti tämän vihamiehensä henkilöllisyyden?
|
|