|
Post by payzki on Jul 25, 2007 10:23:02 GMT 2
x'''D itte heräin jo klo 10, ja valvoin siihen about puol neljään, että kivaah. ;--, Väsyttää.
|
|
|
Post by friikki on Jul 25, 2007 10:29:33 GMT 2
Meikä valko valvo (kirjotusvirhe X3) vaan puol kahteen, kun rupes väsyttämään silloin X,D Muakin väsyttää ;__; ÄÄH, tahtoo takaisin nukkuun! *katselee ihannoivasti sänkyä* Muttakun äiti penteles pakottaa tulla sen kanssa kaupoille ostamaan jotain uusia vaatteita koulua varten X__X Njääh.
|
|
|
Post by payzki on Jul 25, 2007 10:32:57 GMT 2
Onnea. 8''D Miekii kaipailisin, vaikka sainkii jo muutamat farkut ja muuta sälää, mutta uus laukku repun sijasta ylä-asteelle ois kiva. Emt sitten miksi, mutta ihansama. Äh, tästä "ihansamasta" on tulossa minen päälause. Pitäs ees rajottaa? x'3
|
|
|
Post by friikki on Jul 25, 2007 10:35:41 GMT 2
Äiti osti eilen punaiset ruutufarkut, jossa on sellaiset henkselit roikkumassa, mutta äitin mielestä lisää tarttee vaan ostaa. 'XD Sille ei riitä mikään. Uus reppu olis kyllä meikällekki tarpeellinen. Nykyisellä ollut jo kaksi vuotta. (ja toinen olkain vai mikälie onkin jo melkein katki..) Että kyllä äiti ostaa uuden repunki taikka laukun näin kun minulla alkaa yläaste 8,D Nyt äippä huusi syömään X3 Heijsan! Friikki painelee juomaan kahvia~<3
|
|
|
Post by payzki on Jul 25, 2007 10:37:15 GMT 2
Haaj haaj!~<3 älä sitten tukehu! *huutelee neuvoja kahvinjuontiin* Meinaan, itse aina meinaan tukehtua, ainakin jos on miljoona ihmistä vieressä. :''3
|
|
|
Post by friikki on Jul 25, 2007 10:51:35 GMT 2
En tukehtunut! *riemuitsee ja taputtaa käsiänsä yhteen* Tosin leipään meinasin tukehtua kun marsuni oli sylissä ja tuo meinasi että leivän antimet, kuin tomaatti ja lehtisalaatti kuuluvat nimenomaan sille... x3 Mutta meikää painelee väsäämään töpöä
|
|
|
Post by payzki on Jul 25, 2007 11:02:23 GMT 2
Hyvväää! Voi, eiii. Hyvä ettet tukehtunut! Haaj, miulkii on marsu<3 ANTEEKS KESTO, UNOHUIN KATTOO ANIMEE. xD
|
|
|
Post by friikki on Jul 25, 2007 11:22:03 GMT 2
Marsut on kivoja~<3 Ja kuin minun on tapana sanoa, marsut on seksikkäitä >DSain tempaistua töpön tuonne satamaan Anime on hyvää, tosin en seuraile mitään animeä tällähetkellä sillä en tiedä mitään hyvää joka tulisi telkasta 83
|
|
|
Post by payzki on Jul 25, 2007 11:34:28 GMT 2
Aivanbnnnnh. Me Mimin ((Mimi on se marsukulta)) kanssa saadaan välillä aikaan kunnon suutelukohtauksia. xD Usko tai älä. Aajoo, vastailin töpööönnhhh.. itse katon animet suoraan koneelta, veohista tai TVlinksistä.
|
|
|
Post by phantasmagoria on Jul 25, 2007 11:39:26 GMT 2
Nyaaagh. *raahautuu raatona paikalle* Huomenta. 8')
|
|
|
Post by friikki on Jul 25, 2007 11:42:42 GMT 2
Olen myös katsellut joitain animea netistä Ymmärrän varsin hyvin tuon pusukohtauksen, samanlaisia tulee minun ja marsuni välille >D Huaamenta Delillekkin Tai pitäisikö jo pian sanoa päivää? X)
|
|
|
Post by phantasmagoria on Jul 25, 2007 12:11:05 GMT 2
Päivää päivää Friikki 8)
*tökkii seuranhakutöpöä* Keltään löytyisi seuraa?
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 25, 2007 13:16:26 GMT 2
*ilmestyy tyhjästä paikalle taluttaen ihmissuttaan ketjussa* Huoh, heräsin vasta äsken, oikein mukavaa. Oon ihan rätti :'> Päivää teille~
Mun ainokainen hahmo ei voi tulla seuraksi, se on nyt pelissä, mutta olisi muuten ihan mielenkiintoista, koska ne molemmat ovat koiraeläimiä, tai no, ainakin ne näyttävät siltä <: En nääs pidä yleensä miun hahmoja muuta kuin yhdessä pelissä, en ole vielä perehtynyt tähän .. systeemiin.
|
|
|
Post by payzki on Jul 25, 2007 13:20:23 GMT 2
Huuuomenta! xD.... tai päivää. Aivan sama. Mitäs tänne? EDIT: KAUHEAA: ISOVELJENI TULEE. heihei~
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 25, 2007 13:22:27 GMT 2
Päiv, en olekkaan varmaan tutustunut sinuun? No, aivan sama *ojentaa kätensä* Moon Saalistaja, voi kutsua lempinimellä, mutta niitä on niin paljon, että voi keksiä myös omanlaisen, en jaksa luetella niitä nyt.
// Mh? Jaa, isoveli terrorisoi, vai? No, pai pai vaan.
|
|