|
Post by Martsa on Jul 24, 2007 23:20:07 GMT 2
Miekin sain vastailtua sinne kun tuli joku ihme inspis En tiedä sitten että onko se vastauksen laatu miten hyvä tai miten kehittävä viesti se oli, mutta hei, sitä oli kiva kirjoittaa. Miuta ärsyttää joskus sekin kun tulee joku hieno hahmoidea illalla tai keskellä yötä ja jos sitä ei muista kirjoittaa minnekään ylös niin sitten sitä ei aamulla enää muista
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 24, 2007 23:41:37 GMT 2
Sama täällä *puhahdus*
Totta on tuokin, aina saa jonkun hyvän idean ja unohtaa sen sitten melkein heti, se kyllä pännii aika paljon ;___:
|
|
|
Post by Martsa on Jul 24, 2007 23:58:53 GMT 2
Ja vastailin taas o/
Mistäköhän se johtuu että niin moni hyvä idea tulee aina keskellä yötä ? o-o Miulla ainakin, että juuri ennen nukahtamista pulpahtaa monta kertaa mieleen monta kivaa ideaa mutta sitten aamuun mennessä suurin osa on jo ehtinyt unohtua.
Voisi varmaan mennä nukkumaan joskus.
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 25, 2007 0:03:51 GMT 2
*menee kurkkimaan* En tiijä, kai sitä on kaikkein inspiroivinta yön pimeinä tunteina? Tulee aina semmonen olo, että vois siivota ja piirtää. Joskus rupeen vielä yöeläjäksi tai jtn. Niin kai. Ei vielä kummiskaan, koitan vastailla tonne.
|
|
|
Post by Martsa on Jul 25, 2007 0:08:44 GMT 2
Miekin Miulla olisi varmaan vuorokausirytmi oikeasti ihan sekaisin jos ei olisi koulua, lomalla mie valvon yöllä aina ja siivoan ja kirjoitan ja teen kaikkea mutta päivällä en meinaa saada aikaiseksi mitään. Juups. Taidan koettaa tänään ihan oikeasti käydä edes suht. ajoissa nukkumaan että jaksan huomenna herätä järkevään aikaan ja sitten käydä siellä koululla ja soittaa vaikka sen yhden puhelun. Ja tehdä jotain muutakin jos jaksan.
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 25, 2007 0:10:54 GMT 2
Sama täällä. Aikuiset ihmettelee sitä suuresti. Helppohan niitten on, kun ei ole polttavaa tarvetta lähteä kävelemään täysikuulla ulos. Krhm.
Koitan kirjoittaa sitä, hankalaa tosin jos on kahdessa paikassa samaan aikaan. Nojoo, ei haittaa. Inspaa kummiskin.
|
|
|
Post by Martsa on Jul 25, 2007 0:15:32 GMT 2
Aikuiset ei tajua. Khem. Ainakaan meillä ne ei tajua sitä että mie vain olen enemmänkin yöihminen. Jos ei saa unta niin sitten ei saa, miulla on aika usein niin että ihan sama miten monelta herään ja milloin menen nukkumaan, en saa unta ennen yhtä - kahta yöllä. Ei vain pysty.
Kyllä se siitä ^^ Miulla ei ole kiire mihinkään. Mie tässä selaan Irc-Quotesia ja odottelen ja kuuntelen tuossa taustalla Ultra Brata.
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 25, 2007 0:30:50 GMT 2
Ei niin. Äiti oli kerran ihan ihmeissään, kun minä joskus puoli kahdeksan aikaan aamulla istun tossa sängyllä täyspukeissa ja kuuntelen radiota. Säikähti varmaan. Mie vaan selitin, että en ollut saanut unta ja olin siis valovonut koko yön - kahta tuntia lukuunottamatta, koska silloin aluksi nukahdin, mutta lopuksi en saanut enää unta. Kirjustin Jeh. En tiedä jaksanko enää tuota tänään, no, katsotaan vähän mihin tuo keskustelu menee, jos oikein kiinnostaa niin voin kirjoittaakkin tänään.
|
|
|
Post by Martsa on Jul 25, 2007 0:34:51 GMT 2
Mie muistan joskus kun olin muka liian myöhään koneella ja isä käski sammuttaa ja sanoi että soittaa puoli yhdeltätoista töistä miulle ja miun pitää olla siihen mennessä hereillä sitten. No, enhän mie saanut unta niin mie sitten luin jotain kirjaa koko yön ja seitsemältä menin syömään aamupalaa samaan aikaan sen kanssa. Se katsoi vähän pitkään. Ja on miulla joskus mennyt yö silläkin tavalla että vaikka tosissani olen yrittänyt nukkua niin ei ole sitä unta tullut kuin parin tunnin verran. Yay Minen kyllä varmaan tänään enää tän seuraavan vastauksen jälkeen, kirjustelen jotain sinne ja sitten ruokin nuo rotat ja menen pesemään hampaat ja käyn nukkumaan (ellen unohdu tekstailemaan Esalle tai jotain) ^^
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 25, 2007 0:39:27 GMT 2
Se on hauskaa saada vanhemmat hämmästyneiksi~
Eli toisinsanoen, hyvää yötä sinulle, vai? : >> Hyvvää yötä nyt kummiskin. Huomiseen.
|
|
|
Post by Martsa on Jul 25, 2007 0:47:28 GMT 2
Niin on. Joskus Se riippuu että onko se positiivista hämmästystä vai ei. Mie olen hämmästyttänyt ne aika monestikin mutta tää miun viimeisin tapaus ei ollut ainakaan niiden mielestä kovin hyvä juttu, mutta siitä ei sitten sen enempää. Öitä ja huomiseen siullekin ja kaikille muille täällä nyt heiluville o/ Min lähden nukkumaan tästä pikkuhiljaa ja palaan aamulla katsomaan että olette olleet kiltisti.
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 25, 2007 0:49:55 GMT 2
Minulle ne ei ainakaan suuttunnu, ihmetteli vaan, että en nukkunu melkein ollenkaan.
Öittä~ Mie en varmaan ihan aamulla tule vielä, ehkä joskus kakdentoista ja kahden välillä .. ? :'>
|
|
|
Post by friikki on Jul 25, 2007 10:18:14 GMT 2
Huooomenta~ Onko kukaan täällä? : P
|
|
|
Post by payzki on Jul 25, 2007 10:18:57 GMT 2
Onnnnh. x'''3Huomenta sinnekkin päin.
|
|
|
Post by friikki on Jul 25, 2007 10:21:23 GMT 2
Jeah, en olekkaan ainoa Pitäis kohta painella aamupalalle, kun äiti herätti jo näin aikaisin tänään. >o
|
|