|
Post by raato on Jul 24, 2007 21:45:38 GMT 2
Saalistaja on muuten aika kolee nimi. >3
Jossain vaiheessa vois varmaan tunkee ton hongankolistajanki peliin. *potkii Raatoa*
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 24, 2007 21:46:07 GMT 2
*yrittää kuvitella pahisnaurua* Ei tainnu onnistua :'>
Kivaa, pelaillaan vaan. Palankin halusta pelata ihmissudellani, en ole koskaan pelannut sellaisella *wuhuu* Missäs me pelataan?
Edit// Ai, kiitos. On sillä nimibiisikin Indicalta. Siitä sen keksinkin, en ole kyllä koskaan vaihtanutkaan nimeäni.
|
|
|
Post by Martsa on Jul 24, 2007 21:56:31 GMT 2
Saalistaja on. >3 Muf. Enkö olekaan uskottava ? No voi damn. '' Hihih. Miulle on ihan sama että missä, mie voisin vaikka vaivautua tekemään töpön ^^ Onko siulla paikkatoiveita vai heitänkö sen pelin vain jonnekin ?
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 24, 2007 22:01:45 GMT 2
No, täähän on .. Kiitos vaan Martsallekkin~ *hämmentynyt*
Olet aika uskottava *taputtaa*
Voi kiva, heitäppä vaikka sinne paikkaan, mistä ihmissudet tykkää (*ei muista paikan nimeä*) tai sitten hautausmaalle. Kumpikin käynee. Mutta ei mielellään päiväsaikaan, pikku mussukkani ei tykkää kulkea päivänvalossa.
|
|
|
Post by raato on Jul 24, 2007 22:07:20 GMT 2
Pmeep. *pakko-pitää-ääntä-ei-voi-olla-hiljaa-postaus*
Tarvitsen tekemistä.
|
|
|
Post by Martsa on Jul 24, 2007 22:07:53 GMT 2
Pmeep. *hämmentää* Yaaay. :3 Tiedän kyllä. Yritän aina joskus olla pahis mutta kun se ei vain onnistu. Masentavaa. *sigh* Okei, niin teen Heitän sitten linkillä siuta kunhan saan valmiiksi.
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 24, 2007 22:14:37 GMT 2
*vilkaisee hassun äänen pitänyttä Volia* Yrrh?
Mhm, sä voit kehitellä jonkun pelin tonne *huitoo jonnekkin* Siellä onkin jo yksi peli <:
Oukei~
|
|
|
Post by raato on Jul 24, 2007 22:21:03 GMT 2
Ör. Aivotoiminta lakkas. Mää sit vaan hengaan tääl ja kattelen ku toiset pelaa. Oon nerokas.
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 24, 2007 22:23:11 GMT 2
Mjoo, kutakuinkin mie teen samaa, mutta olen samalla toisessa ropessa mössimässä puoliaktiivisena. Köhköh, että silleen. Ja kohta pelaan. :> Me vaan ollaan, katos.
|
|
|
Post by Martsa on Jul 24, 2007 22:24:32 GMT 2
Vähän olette molemmat nerokkaita hei. Vol voi ruveta stalkkaamaan ihan kunnolla kun ei ole mitään oikeaa tekemistä. Se on kivaa hei. Mutta Saalistajalle olisi nyt tässä se peli: *klik*
|
|
|
Post by raato on Jul 24, 2007 22:30:11 GMT 2
Saanks mä muuten ihmetellä, et onks tää joku adminien etuoikeus, että voi olla useempiki hahmo ku viestimäärä säännöissä sallii?
|
|
|
Post by Martsa on Jul 24, 2007 22:35:17 GMT 2
Saat ja joo. ' Pitää nyt vähän revitellä sillä että on admin *ysk* Ja toisekseen ainakaan mie en tänne jaksa varmaan seuraaviin sataan vuoteen mitään uutta hahmoa tehdä, niin on tässä aikaa ottaa kiinnikin. On se kiva kun on oma rope niin on omat säännöt <3 Siisjooköh, ehkä en sano mitään. Täällä on ihan pirun kuuma o__o *laittaa tuulettimen päälle* Mie sulan. Ja sitten valun lammikoksi lattialle. Ja sitten höyrystyn ja sitten minua ei enää ole ja mitäs sitten siihen sanotte ? Ei ole kivaa. Ja unohdin tänäänkin käydä siellä koululla ja soittaa sen puhelun. Voi vitsit. Ja sitten miun puhelinlasku on varmaan ihan julmettu kun olen puhunut puhelimessa ihan liikaa. Brrr. Miulla menee kovaa.
|
|
|
Post by raato on Jul 24, 2007 22:38:56 GMT 2
Jassoo, jassoo.
Phrt. Pittäis varmaan joku päivä ettii jostain peliseuraa, ni pääsis vähän kokeileen, et mimmonen Raato on ropettaa. Se on muikee hahmo kirjottaa, mut mielenkiintosta nähä, toimiiks se yhtä hyvin ropessa. :3
|
|
|
Post by Martsa on Jul 24, 2007 22:44:02 GMT 2
*nyökyttelee jostain nurkasta*
Se on joskus sellaista. :3 Mie muistan kun miulla oli joskus vuonna pulla joku hahmoidea jonka mie halusin toteuttaa mutta kun tiesin ettei se olisi varmaan toiminut käytännössä kovinkaan hyvin. Harmitti.
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 24, 2007 23:03:23 GMT 2
Ah, sain vihdoinkin kirjoitettua sinne. Osasyynä hitauteeni uusi hahmo ja osasyynä taas, että hilluin tuolla Andriaanassa samalla. Khihi, älkää ajatelko, että oikeasti olen noin hidas.
Semmosia hahmoideoita tulee tännekkin suuntaan aika usein, todella ärsyttävää. Nyt sentään toimii <33 Ja pidän hahmostani kovasti. Katsotaan sitten niitä toisia suunniteltuja vähän, että toimiiko ne.
|
|