|
Post by sakura on Feb 17, 2010 15:01:55 GMT 2
*odottaa innoissaan*
8) Hii huomenna ja ylihuomenna tanssitaan wanhat. Jotenkin pelottaa, koska kusen homman kuitenkin. XD Nojaa, ainakin pääsee jatkoille ja heti perään hyvin ansaitulle hiihtolomalle.
|
|
Lazie
Vastakuopattu
|
Post by Lazie on Feb 17, 2010 17:27:06 GMT 2
Kivaa : D Josko nyt 2010 sit saatas vähän eloa aikaan vaikka.
Huomenna penkkarit 8) Puku loppusuoralla yksityiskohtia vailla! Wanhat oli kivat kemut nekin : ) Meenki vaan katsomaan perjantaina kavereita kun ne illalla julkisesti tanssailee. Ihan jees!
|
|
|
Post by hewwo on Feb 18, 2010 16:45:12 GMT 2
Kunhan vain saisi nyt tekstit noille sivuille kasaan ja foorumin järjestykseen niin kaikki vois ruveta superilla mainostelemaan tätä kaikille, esim. kavereilleen. :3 Mutta mutta. Työtä ei saada tehtyä huolella loppuun ilman juonen suunnittelua, joten kaikki vaan kertomaan juoni-ideoitaan, vaikka vain parilla sanalla, ihan mitä ikinä tuleekaan mieleen. Mitä enemmän juoni-ideoita, sitä nopeammin tuonpuoleinen herää henkiin! ;o ♥
|
|
|
Post by Koji on Feb 24, 2010 12:21:19 GMT 2
Niin, antaa tulla juoni-ideoita x)
Ja anteeksi pieni epäaktiivisuuteni taas, on ollut hieman kiireistä, riitaa perheen ja kamujen kanssa ja ysi luokka on..No, pitää petrata että pääsen lukioon.
|
|
|
Post by sakura on Mar 1, 2010 15:27:10 GMT 2
Itselleni ainakin henk. koht. sellainen ei niin pakollinen juonivaihtoehto olisi parempi idea kuin "kunnollinen" juoni. ^____^ Jotenkin oman hahmon elämän sotkeminen henkilösuhteilla yms. on mukavempaa, vaikka siinä pitääkin käyttää päätään enemmän. Mjaa, ehkä olen hiljaa. :'''D Olen siis täysin tyytyväinen oli juonta tai ei. Pystyn molemmissa pelaamaan.
Koji raukka, lukiossa tulee vielä ärsyttävämpää. :3 Minulla nyt jo ihan "äaosfhfoaAAARGGHHH!!!!" -fiilis, vaikka tänään oli ensimmäinen koulupäivä hiihtoloman jälkeen. Jostain syystä nyt ei vain inspiroi mitenkään. Ja jostain syystä tekee vain mieli käpertyä poikaystävän syliin koko ajan, sen sijaan, että tekisi yhtään mitään muuta. Mau. Olen laiska.
|
|
Lazie
Vastakuopattu
|
Post by Lazie on Mar 1, 2010 16:40:24 GMT 2
Onneksi Tuonpuoleisessa on kuitenkin mielestäni niin mainio idea noin yleensä, ettei se mitään erityisen tiukkaa tai erikoista juonta tarvitse toimiakseen. Joku löyhä kehikko kuitenkin voi olla ihan jees : )
Minä en jotenkin ole koskaan osannut suhtautua koulunkäyntiin niin vakavasti, että se olisi ollut minulle missään määrin rankkaa. Kaikki vaan menee suih saih sukkelaan ja omalla painollaan. Nyt kun oon lukulomalla, haluaisin takaisin kouluun. Pää hajoaa ilman jokapäiväistä sosiaalisuutta monien ihmisten kanssa ja kaipaan rutiineja. Vaikka oonkin pyrkinyt tekemään päivistäni siinä määrin rutiininomaisia, että luen tiettyinä aikoina, käytän koiria yms, ei siinä ole tarpeeksi. Innolla odotan sitä päivää kun kunnon kämppä löytyy ja pääsen muuttelemaan kaikkia kamoja sinne, onpahan edes jotain älykästä puuhaa!
|
|
|
Post by hewwo on Mar 2, 2010 8:08:06 GMT 2
Itselläni olisi sellaiset odotukset juonen suhteen, että täällä pelaaminen sitten lisääntyisi ja mielenkiinto kasvaisi enemmän. Ja tosiaan, juoni voisi olla sellainen suuntaa antava. Mutta esimerkiksi sellaista, että pitäisi valita puolensa, että onko hyvisten vai pahisten puolella. XD Koulunkäynti... Hehe.. Itselläni poissaoloja on kertynyt aika paljon. Sekä myöhästymisiä. Tällä hetkellä istun vain kuumeessa kämpillä. Eilen tuli annettua vähän liikaakin koulun vuoksi. Makasin nimittäin aika kauan lumessa kun piti näytellä kuollutta. Ihan mukavaa hommaa. Mutta kylmä tuli kun satoi lunta niin kamalasti.
|
|
|
Post by sakura on Mar 2, 2010 15:12:21 GMT 2
Kunnon mainostamisellakin pääsee jo kiitettävästi eteenpäin. (: Kannatan muuten sellaista suuntaa antavaa juonta enemmän kuin täysin orjallisesti seurattavaa.
Olisinpa itsekin jo lukulomalla, mutta vielä tämä jakso ja 4 lisää ja se on siinä. Tosin kesällä pitäisi yrittää lukea syksyn kirjoituksiin, koska tosiaan haluan saada edes jollain tavalla hyviä arvosanoja. :''D Lukuloma taas on hieman eri asia. Minulle käy varmaan samalla tavalla kuin monelle tutulle, ettei lukemisesta tule mitään ja aina keksii jotain muuta "rakentavaa" tekemistä. :''''D Nytkin olisi kasapäin tekemistä, enkä saa mitään aikaan. Sentään ringeten ohella hieman laantuu, koska tämän viikonlopun jälkeen SM-turnaus on mennyt ja harkoissa käyminen ei vaadi enää samaa aktiivisuustasoa. Jesh, saan keskittyä kaikkeen muuhun.
|
|
Lazie
Vastakuopattu
|
Post by Lazie on Mar 2, 2010 17:04:59 GMT 2
Vähän samaa vikaa oli mullakin kuin Hewwolla kun vielä koulussa istuin :'D Helposti jakson aikana kasaan sai yli 40 tuntia poissaoloja (eikä siinä edes kaikkia merkittynä) ja aamu alkoi toki 10min myöhässä. Mut samapa tuo, kunhan kurssit läpi pääsee. Ei pidä turhaa stressiä kantaa 8)
Vähänkö on muuten parasta kun on just syvät hanget ja voi siellä peuhata <3 Oltiin just koiraporukan kans viikonloppu meidän mökillä, pelloilla puoltoista metriä lunta ja hypittiin sinne sit tieltä ihan innoissamme :'D Hyvä että joskus vähän lapsettaa. Tuliaisina tosin vuotava nenä sitten.
Mun pitää selvästi alkaa laittaa ruokaa tässä tylsyydessäni! Vähän jtn ajateltavaa ja aivot liikkuu. Heti tuli paljon pirteämpi olo kun kokkailin hyvää kasvisrisottoa aikani kuluksi. Ihan ku oisin oikeesti tehnytkin jotain ö__ö wouuuu~ + yleensä oon ihan käsi keittiössä, niin ihan jees opetella varmaan laittamaan vähän jotain purtavaa
|
|
|
Post by hewwo on Mar 3, 2010 15:24:06 GMT 2
Hei, alan nyt keräilemään juoniehdotuksia ja yritän viikonloppuna laittaa jonkunlaisen äänestyksen pystyyn niistä. Tällä hetkellä on kolme hyvää juoniehdotusta, mutta lisää kaivataan kipeästi. Itsekin yritän muutamia keksiä. Sivujuonetkin käy, ihan minkälaiset vain juonet käy. Juoniehdotukset voi tunkea tänne. Tämä on käsky. >
|
|
|
Post by Koji on Mar 16, 2010 21:22:57 GMT 2
Oikeasti, anteeksi. Koulu syö elämääni, kaikki monet muutkin tekijät syö... Lopputyöt syö etenkin... Saakutin ysiluokka... Enköhän aktivistu enemmän kun tämä koulu lakkaa elämäni syömisen, nytkin pitäisi lukea yhteiskuntaopin kokeisiin...
|
|
|
Post by sakura on Mar 17, 2010 22:26:51 GMT 2
Voi minä tekisin mitä vain jos olisin vielä yläasteella. <3 Njam. Lukio on jotain niiiin helvettiä, varsinkin tämä toinen vuosikurssi. Stressi ja burnout. : (
|
|
Yuki
Haudasta noussut
|
Post by Yuki on Mar 19, 2010 22:02:46 GMT 2
Voih, olen miettinyt tuota samaa, siis sitä kuinka laiska olinkaan yläasteella. Jos olisin työskennellyt samalla tavalla kuin lukiossa, olisin ollut täyden kympin oppilas! Mutta olin kovin kovin laiska ja toivon välillä, että elämä olisi yhtä helppoa kuin silloin :< Voivoi sakura, odotahan kun pääset maistamaan abivuoden suolaa </3 Tuskaa, hikeä ja verta kirjammellisesti, kun kaikki lopulta kaatuu siun niskaan... Ota hyvä lapsi neuvo: älä missään nimessä ota mitään ylimääräistä tekemistä viimeiselle vuodelle, vaikka opettajat anelisivat tai muuta vastaavaa. Kirjoituksissa on luultavasti tarpeeksi ajateltavaa xP Minä tyhmänä otin kaikki projektit avosylin vastaan ja sain kokea sen miltä tuntuu olla koulun seinien sisällä hyvällä tuurilla 14 tuntia putkeen kaverina maalit ja sprayhöyry. Elkäämme ota Yukista mallia, vaan menkää sieltä missä aita on matalin (tai missä sitä ei ole ollenkaan). Ette tule katumaan, jos toimitte näin xP Yuki kiittää ja kumartaa *jatkaa taistelua aikataulua vastaan*
|
|
|
Post by hewwo on Jun 5, 2010 13:57:22 GMT 2
Saa nähä pääsenkö tuon ensimmäisen vuoden koulussa läpi XD He he... Mä olin oikeasti tähän verrattuna tosi reipas vielä yläasteella. Nyt oon vaan lähinnä laiskotellu. Mutta nyt. Kesäloma ! Ja nyt alan taas tekemään kaikkea kivaa ja kauhee raataminen alkaa. Jännää kun aina kesällä sitä jaksaa tehdä vaikka ja mitä. Mutta siis ahh. Nyt alkaa jo mieli päästä pelailemaan, joten kannattaisi nyt nuo tekstit asetella tuonne sivuille, että saadaan uusia pelaajiakin.
|
|