|
Post by Martsa on Jul 24, 2007 15:56:54 GMT 2
Haa, varastin itselleni kunnian TP:n ensimmäisen yleisen juorukerho - ja ihan vain juttelutopicin tekemisestä. >D Älkää katsoko minua noin, olen _aina_ halunnut tehdä ensimmäisen tälläisen mutten ole koskaan saanut. Porukan määrä täällä ei kyllä nyt vielä päätä huimaa, mutta kyllä se tästä vielä~
*keräilee ihmisten meseosoitteita sun muita infotakseen foorumin valmistumisesta*
|
|
|
Post by phantasmagoria on Jul 24, 2007 18:09:13 GMT 2
*jammuilee itsensä paikalle* Hoo, paikkahan ihan kiiltelee uutuuttaan! *heittää samppanjapullon hautausmaalle*
|
|
|
Post by Martsa on Jul 24, 2007 18:14:21 GMT 2
Älä häiritse hautarauhaa, joku vielä herää ja arvaa sitten kuka saa ottaa niiden valitukset vastaan o__ó Heräilen muutenkin aina öisin kun joku koputtelee ikkunani takana kaatuneen hautakivensä tai jonkun muun takia. Njah. Rakastelen tätä foorumia. <3 Miunmiunmiun. Ja Toksin tietenkin, mutta koska se on nyt siellä Helsingissä niin mie pääsen kaikessa rauhassa Pätemään täällä, hohoho. Kuitenkin menee valta päähän ja teen jotain tyhmää. " Toivotaan ettei.
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 24, 2007 20:23:54 GMT 2
Jeh, pääsin vihdoinkin tänne. Pitäisi vielä avatar jostain kössiä, hmmm. Mietintää. Iltaa teille vain.
Hieno fuurummi on, hurr joo. *nyökyttelyä* Olen hieman epäluuloinen, koska en tunne näitä tyyppejä täällä ja olen ihan sekaisin muuteskin tänään. *tarrautuu Marsuun henkihieverissä ja tuijottaa muita kauhuissaan* Iih. Paijaa minnuu~
|
|
|
Post by phantasmagoria on Jul 24, 2007 20:46:35 GMT 2
*kuuntelee kun äiti tulee iltavuorosta* Kyllä tämä fooru on hieno Ja yritän koko ajan suunnitella tähän nappeja, wrr. En vain keksi oikein hyvää fonttia.
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 24, 2007 20:50:51 GMT 2
Saanpahan tilaisuuden tervehtiä ~ Heij, (hitsullaonpitkänimi) Phantasmagoria <: Hyvää iltaa. *kättelee*
On se, pidän hirmusesti. Sopii hyvin aiheeseen, mielestäni.
|
|
|
Post by Martsa on Jul 24, 2007 20:54:00 GMT 2
Saalistaja muru. *paijaa* Ei kukaan sinuu syö.
Voisin vastata tuonne peliin. *loikkii sinne*
|
|
|
Post by phantasmagoria on Jul 24, 2007 20:56:56 GMT 2
*kättelemys* Itse asiassa, miun nettinimi on Del. '' *tökkii ak:taan* Olen tottunut pitämään hahmon nimeä tuossa noin. Taidanpa vaihtaa.
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 24, 2007 21:01:28 GMT 2
Hui, olen pahoillani :> Del siis~
Purr *purisee Martsalle*
Hmh, voisi tuon minunkin hyyppärin laittaa peliin. Tai ei vielä. Teen sille ensin omatehdyn kuvan ja laitan tohon avataren, sitten olen sujut itseni kanssa ja aloitan aktivoitumisen.
|
|
|
Post by Martsa on Jul 24, 2007 21:14:25 GMT 2
*paijailee* En mie hyväksy tänne kuin kivoja ihmisiä. Miunkin pitäisi joku avatar tuohon kehitellä mutta kun en keksi mitään kivaa enkä noista hahmokuvista viitsisi leikellä kun toinen on vasta luonnos ja toinen on miun itse piirtämä ja sen takia en viitsi sitä laittaa. xD No, katsotaan nyt. Minun kanssa voi pelata. 8DD
|
|
|
Post by raato on Jul 24, 2007 21:18:42 GMT 2
*paijailee* En mie hyväksy tänne kuin kivoja ihmisiä. No dääm. Sit sä mokasit mun kohdalla ja pahasti. >
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 24, 2007 21:23:24 GMT 2
Volkin tul, vaikka en tunnekkaan häntä. Iltaa vain~
*lisää purinaa* Voinko? Hurr, voinhan minä pelatakkin siun kanssa nyt näin vähän etuaikaan, ei kai se nyt niin paljoa haittaa.
Ton hahmokuva ei oo ees omatekemä *tökkii Arettia*
|
|
|
Post by raato on Jul 24, 2007 21:35:46 GMT 2
Khrrr. Sit me tutustutaan. Rah rah rah rah.
Juu en minäkään tunne itseäni.
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 24, 2007 21:39:47 GMT 2
Tutustutaan vain, rur. *taputtaa olalle* Sitä on aina mukava tutustua uusiin tyyppeihin. Ainakin mielestäni.
Sehän on harmi, sinähän voit samalla oppia tuntemaan itsesi kun minä tutustun sinuun <;
|
|
|
Post by Martsa on Jul 24, 2007 21:44:02 GMT 2
Älä nyt, Voli. >D Tunnen sinut paremmin kuin voisit kuvitellakaan. -kuvitellaan tähän pahisnaurua- Mut siis joo, Saalistaja (*kirjoitti ensin Sallistaja*), kyllä mie sinun kanssa pelailen jos vain kiinnostaa.
|
|