|
Post by Koji on Oct 1, 2009 17:29:56 GMT 2
Tere Saku :3
Meillä oli vastikään maantiedon koe... Hyi helvade >________< essee oli ihan hirveä... Piti kirjoittaa Pohjolan ilmastosta ja siihen liittyvistä tekijöistä.... Ja tilaa oli koko hela sivun verran... Sain ehkä kirjoitettua yhden viidesosan sivusta.
|
|
Lazie
Vastakuopattu
|
Post by Lazie on Oct 2, 2009 12:51:24 GMT 2
Minä kans toissapäivänä raekuuron uhriksi jouduin : D Oltiin piskin kanssa tunti kävelty kotoota pois ja alko tulla rakeita. Kastu aika kivasti siinä ja sitten vuoti nenä seuraavana päivänä <3
Sakura, kivat kokeet teillä ;0 Tosi epäreilua jos pitää alkaa ihan tehtävien kanssa kikkailla jos haluu tietyn pistemäärän... hrrh. Esseet on ihan hirveitä kun käsi kuolee aina. Mut toisaalta helppo repiä pisteitä : )
huh, Koji, teil on tosi pieni toi esseen pituus ;0 Meillä on pakko olla ainakin kaks sivua tai ei oo mitään mahdollisuuksia saada hyviä pisteitä. Mieluiten koko konsepti.
Kattoko kukaan Kellopeliappelsiinia eilen? : D Olipa taas ehkä häröin leffa aikoihin. Etenkin kun alkoi nukuttaa loppua kohden vallan vietävästi, niin ei ois jaksanut enää katsella. En ehkä katso uudelleen.
|
|
|
Post by sakura on Oct 2, 2009 15:49:00 GMT 2
No mutta toisaalta vaikuttaahan se luokka-aste paljonkin esseen minimipituuteen. 8) Kyllä minullakin oli se sivullinen per essee kun olin peruskoulussa. Nyt taas lukiossa sivu on joku "lyhyt" tehtävä. x)
Lazie, maikkamme sanoo aina, että elämä on valintoja täynnä. XD Sinänsä oli kamalaa kun en muistanut 2000-luvun Irakin ja USAn välisestä sodasta niin paljon kuin Vietnamin sodasta. :3 Mau.
Minun piti katsoa/ottaa tallennukseen se, mutta unohdin. :3
|
|
|
Post by hewwo on Oct 3, 2009 10:51:15 GMT 2
No ei minullakaan pitänyt tuossa viimetentissä kirjoittaa esseestä sivua pitempää. Varmaan? Mutta ei minun mielestäni... Eli kyllä kai aihe tai koulukin vaikuttaa jonkun verran minimipituuteen. Niin ja tämä oli taidehistorian koe ja olen ammattikoulussa. Oli kyllä lyhyt koe. ;o Mutta piti muistaa niiiiin rutosti nimiä ja vuosilukuja että. XD
|
|
|
Post by sakura on Oct 3, 2009 14:36:13 GMT 2
No olettaisin, että lukiossa vaaditaan esseepituuteen hieman enemmän kuin ammattikoulussa.. ô___o Paha sanoa kun amis en ole. x) Mutta tietenkään ei ole tarkotuksena vain kirjoittaa puuta heinää monta konseptia täyteen.
Mwöh, olipas taas tylsä peli. Jotenkin nukuin kentällä koko ajan ja päästin ihan überhelppoja maaleja.
|
|
|
Post by Koji on Oct 3, 2009 20:29:52 GMT 2
Hewwoo ~ .D
Ihmeen lyhyt kyllä oli... Onneksi ei pidempi. Varmasti kysienen ope saarnaa tiistaina meille, etät "Oletteko te niin idiootteja, ettette tosiaan keksiny ku vaa muutaman syyn?" -___- Vihaan sitä... Juuri tuollainen idiootti..
|
|
|
Post by sakura on Oct 6, 2009 17:46:01 GMT 2
YTÄAgfsdjaös. ASD! Yhyy olen galleriateini ja angstaan uudesta ulkoasusta ja siirryn ihan varmasti kohta naamakirjailemaan loppuelämäkseni!
...Tärkeä tieto kaikille !XD
|
|
|
Post by hewwo on Oct 6, 2009 18:33:45 GMT 2
Angstaan kanssasi ;____; Mä saan taas lisää päänsärkyä niistä väreistä kiva vaan, irc-gallerian ulkoasu pilaa mun terveyden. ja inhoan kaikkea modernia. ei itkettäs vaikka värit häviäis telkkarista tai vaikka ei ois tietokoneita ja elettäs maan alla. elämä vois olla vähän vaikeampaa mutta ainakin olis elämä.
|
|
|
Post by sakura on Oct 8, 2009 19:45:53 GMT 2
Voi ei... Nyt Tuonpuoleinen on kuollut. o-o Eikö vastuuta sitten siirrettykään kenellekään. D:
|
|
|
Post by Koji on Oct 8, 2009 19:51:59 GMT 2
Niimpä D: Minne ihanat ylläpitäjät ovat menneet?
|
|
|
Post by sakura on Oct 8, 2009 19:53:23 GMT 2
Apua. D: Mutta kun entä jos joku haluaa jatkaa ylläpitäjänä? ;----; Voisikohan silloin tuonpuoleisen herättää?
|
|
|
Post by Koji on Oct 8, 2009 20:11:11 GMT 2
Itse ainakin olen valmis ylläpitämään Tuonpuoleista... Pitäisin vain tiedostot ja muut kinuta D:
|
|
Tika
Vastakuopattu
|
Post by Tika on Oct 8, 2009 20:37:11 GMT 2
AAAAH ;___; ... Huojentava tosin Kojjan "uhrautuvuus" (en keksi parempaakaan sanaa tähän x)) toivottavasti tämä tästä vielä nousisi...
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
I wonder if they're going to miss it?
|
Post by Hiswa on Oct 8, 2009 20:50:01 GMT 2
Ah, Koji oisi aika hyvä ylläpitäjä.. Varmaan 'hirttäis minut sukistani' aina kun en vastaa peliin. x)
*Fuji is scared already.*
|
|
Lazie
Vastakuopattu
|
Post by Lazie on Oct 8, 2009 22:08:11 GMT 2
Ois kyl ihan jeez jos Koji jaksas noi tiedostot kinuta : ) Täs on kuitenkin hyvä idea tässä pelissä, et vähän kun tuunailee juttuja ja mainostaa ahkerasti niin varmasti sais ihan aktiivisuuttakin tänne.
|
|