|
Post by Koji on Oct 9, 2009 13:28:03 GMT 2
Alunperinkin olin ehdolla ylläpitäjäksi, kun se oli vaihtumassa. Eilen lähetinkin postia Toxille asiasta, että minä ja Hewwo herättäisimme Tuonpuoleisen henkiin.
Voi en sukista hirtä, vaan itse sukat x)
Ja kun kaikki tiedostot ja muut ovat taas kasassa niin kaikki mainostaa ja yrittää saada kavereitaan pelaamaan tänne!
|
|
|
Post by sakura on Oct 9, 2009 13:58:41 GMT 2
No parempi sitten olisi. XD Ja voisin ehdottaa tässä heti, että jotain vanhoja pelejä voisitte sitten lukotella, ettei niihin pääsisi kuka tahansa mitään kirjoittelemaan. :''''D
Minä en ainakaan vielä ole lähdössä täältä mihinkään. :3
|
|
|
Post by hewwo on Oct 10, 2009 10:47:05 GMT 2
Toivottavasti saadaan Tuonpuoleinen vielä kunnolla pystyyn. >_< Tämä on kyllä ehdottomasti paras paikka pelata, koko ajatusmaailma kulkee mieleni kanssa samaa rataa. Ja tykkään hahmoistani paljon. Ja muidenkin pelaajien hahmoista! ;o Harmittaa kyllä älyttömästi kun niin hyviä hahmoja häviää pelaajien myötä...
|
|
|
Post by sakura on Oct 10, 2009 11:55:03 GMT 2
Jepulis. D:
Sanokaa muuten vain jos tarvitsette apua! Olen enemmän kuin mielummin auttavana kätenä, jos sillä saadaan Tuonpuoleinen paremmin esille ja takaisin "elävien kirjoihin". 8)
|
|
|
Post by Koji on Oct 10, 2009 13:12:01 GMT 2
Ja tykkään hahmoistani paljon. Ja muidenkin pelaajien hahmoista! ;o Harmittaa kyllä älyttömästi kun niin hyviä hahmoja häviää pelaajien myötä... Sama täällä D: Harmittaa, kun osa pelaajista on lopettanut ja niin mielenkiintoiset hahmot ovat juuri hävinneet... Mutta, kyllä me saamme nostettua Tuonpuoleisen ylös! Apu olisi aina hyväksi :3
|
|
|
Post by sakura on Oct 10, 2009 13:24:43 GMT 2
Aina on mahdollisuus herättää tämä paikka! X) En turhaan miettinyt yli puolta vuotta tänne liittymistä vaan sen takia, että tämä kuolisi.
8) Ilmoittakaa vain niin ojennan auttavan käteni.~
|
|
|
Post by Koji on Oct 10, 2009 13:36:55 GMT 2
Jooh. Vuosi sitten, kesällä... Tuonpuoleinen oli hyvin aktiivinen. Koulun alkaessa kuoleminen alkoi. Yhteen aikaan ainoastaan minä ja Hewwo taisimme pelata täällä..
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
I wonder if they're going to miss it?
|
Post by Hiswa on Oct 10, 2009 15:12:05 GMT 2
Toivokaamme että tämä tästä vielä edistyisi. :3
.. hmm *Lukee "How do act"-ohjeita netistä*
|
|
|
Post by sakura on Oct 10, 2009 16:20:40 GMT 2
8( Lukio on tosin siitä syystä huono juttu, että aikaa jää niukasti kun pitää vain opiskella jatkuvasti. u-u Mutta joo, eiköhän tästä sitten hieman aktiivisuutta saada kun paikka herää.
|
|
Tika
Vastakuopattu
|
Post by Tika on Oct 14, 2009 16:23:52 GMT 2
Lukio on tosiaankin huono juttu just siksi, et ois muka niin paljon opiskeltavaa... Nähnähnää. Onneksi ens viikko syyslomaaa~ <3
Fuji hei muuten, mitäs se semmonen on että täällä pulistaan muttei peliin vastata? x)
|
|
|
Post by Koji on Oct 14, 2009 16:27:55 GMT 2
Uskon... No, jos pääsen lukioon koulumatkani pitenee sellaisemma 15-20 metrillä... XD Jos edes sitäkään...
Mutta, nyt Tuonpuoleinen on minun ja Hewwon huostassa ja pidämme siitä hyvää huolta n___n
|
|
|
Post by hewwo on Oct 14, 2009 23:09:21 GMT 2
Jup Jap. Pidämme oikein hyvää huolta. <3
Vaikka nettini nyt lagaakin tällä (nettitikkua odotellessa), mutta kun olen koulussa melkein joka päivä koneella niin ei huolta ~
(Kirjoitin tähän jotain lisääkin mutta oli pakko sensuroida puolet tekstistä.)
|
|
|
Post by sakura on Oct 15, 2009 13:34:04 GMT 2
JEE TUONPUOLEINEN ON ELOSSA! Onko jotain muutoksia tiedossa?
|
|
|
Post by Koji on Oct 15, 2009 14:23:45 GMT 2
Ei vielä tietoa... Kunhan vain sattuisimme Hewwon kanssa olla mesessä samaan aikaan, niin olisi helpompaa suunnitella jotain tänne x)
Ulkan vaihto ainakin tulee, sitä Tòxica ainakin toivoi, että tekisimme.
|
|
|
Post by sakura on Oct 15, 2009 16:40:06 GMT 2
Uuh.~
..Saanko ehdottaa jotakin? XD Kun minä pelaan myös Wildernessissä, niin siellä on tapana lukottaa vanhat pelit, jotka ovat jo loppuneet, sekä turhat seuranhaut yms. :''D Niin tänne kannattaisi ottaa samankaltaista käytäntöä.~
|
|