Aeris
Vastakuopattu
|
Post by Aeris on Sept 4, 2009 18:36:38 GMT 2
Salkkarit ei ole koskaan innostanut. Jostain syystä katson muita kuin piirrettyjä (välillä niitäkin) todella epäaktiivisesti
*hakkaa päätään seinään* YOt, pitäisi lukea->lukee mitä jaksaa, ei siltikään muista mitään->paniikki ja maasta muuttaminen alkaa tuntua äärimmäisen hyvältä idealta.
|
|
|
Post by sakura on Sept 4, 2009 18:52:01 GMT 2
Raukkaa D: Onneksi minulla YO-kokeet ovat vasta vuoden päästä edessä. Tosin nyt stressaa kamalasti kun olen ollut viikon poissa koulusta flunssan takia - toivottavasti tämä ei ollut mitään sikainfluenssaa. XD
Wää tahdon roolata, mutta ei ole mitään. D: Yhyy. Tarvitsen tekemistä. ;____;
|
|
|
Post by Koji on Sept 4, 2009 22:04:33 GMT 2
Anteeksi jumitukseni sakura D:
Kavereitten kanssa ei juuri mene hyvin ja olen aika maassa ollut muutenkin kauan. Eikä siksi inspaa kunnolla .______.
|
|
|
Post by sakura on Sept 4, 2009 22:17:03 GMT 2
Raukkaa. ;----; *haliruttu ja pään paijaus*
Minulla on aina kamala roolaushimo juuri silloin kun ei ole roolattavaa.
|
|
Lazie
Vastakuopattu
|
Post by Lazie on Sept 5, 2009 20:54:21 GMT 2
Aeris, mitä meinasit kirjottaa ylppäreissä? : ) Miulla on nyt syksyllä vaan englanti, niin ei tarttee hirveesti panostaa. Mut siis apua, ens viikolla jo kuuntelu! Sairasta.
Oispa joku sellanen systeemi et ajatukset menis vaan tekstiksi. En jaksa yhtään kirjottaa taas. Tyhmä syksy latistaa kaikki fiilikset!
Tekis taas ihan mielettömästi mieli muuttaa pois täältä vaan. Tosi tympee paikka joku Joensuu. Okei jos jossain käpylässä ois eka asunu elämänsä, niin ois tää varmaan ihan jees, mut kun on kohta 18 vuotta katellu samoja paikkoja niin vähän alkaa joo kyllästyttää. Hope so ens vuonna pääsis johonkin jännään paikkaan muuttamaan jos opiskelis jotain kivaa. Kuitenkin päädyn sit jonnekki korpeen asumaan : D
|
|
|
Post by sakura on Sept 5, 2009 21:42:46 GMT 2
Wää en pääse blogiini kun se palvelin lagittaa. ;-;
Lazie, sentään ihmiset tietävät missä on Joensuu! XD Minä asun Nurmijärvellä Klaukkala-nimisessä kylässä. Että näin.~
|
|
|
Post by Koji on Sept 6, 2009 10:05:47 GMT 2
Eivät kaikki tiedä myöskään missä on kaupunki missä itse asun xD Hyvä jos ovat edes kuulleet.
Meikä lähtee tänään IsKoon (Isos koulutus) vaikka onkin kuumetta x3
|
|
|
Post by sakura on Sept 6, 2009 11:52:41 GMT 2
Minäkin olen ollut tässä kipeänä viimeisen viikon ajan. D: Ei kivaa. ...Täälläpäin porukat puhuvat IKOsta. X) En tosin itse käynyt kyseistä kurssia ajanpuutteen takia. :3
Hmm. Jotenkin ei väsytä, mutta väsyttää. Tyhmää. x) Sentään sain eilen yli kuuden tunnin uurastuksella tehtyä äidinkielen kirja-arvostelun. Puoli kolmeksi pitää suunnata jäähallille tuomaroimaan ja illalla saatan jopa päästä pelaamaan, mikäli äiti minut toteaa tarpeeksi terveeksi. XD
|
|
|
Post by Koji on Sept 22, 2009 17:26:00 GMT 2
AKTIVOITUKAA ihmiset D: Täällä on niin kuollutta u_____u Kohta Tuonpuoleinen on kirjaimellisesti Tuonpuoleinen, ja ihanalle ropelle ei saa käydä niin!
|
|
Lazie
Vastakuopattu
|
Post by Lazie on Sept 22, 2009 20:10:35 GMT 2
Noh, mut ei se, et kaupunki tunnetaan muuallakin Suomessa tarkoita sitä, et siel pitemmän päälle viihtyisi. Samalla lailla turtuu siihen elämään kuin jossain korvemmassakin. Vaikka toki aktiviteetteja on helpompi järjestää, mutta tylsä mikä tylsä : D
Meil ei ees ollu mitään lyhennettä isoskoulutukselle :'D Ite en kyl koskaan mennyt moisiin - pää levis jo riparilla, niin ei ois sen jälkeen enää kestänyt. Ja hyvä niin.
Joo vähän kuollut on kyllä. Venailen tässä, et mitä uusi ylläpito sitten saa aikaiseksi. Koska ei mikään roolipeli pelkkien pelaajien panostuksella pyöri. Siihen tarvitaan ylläpitäjät aktivoimaan, saamaan porukan mukaan ja keksimään kaikkea yhteistä ekstraa sekä toki mainostelemaan. Mut ehkä tää tästä sitten :>
|
|
Tika
Vastakuopattu
|
Post by Tika on Sept 23, 2009 16:04:08 GMT 2
... Täälläpäin isostoiminta on ISKU nimellä :'D (Ja jej, pian onki ISKU leiri >8) Innolla ootan, josko taas ois liikkeellä tappajapatonkeja ja vessapaperirullia...)
On kuollutta, ja itteäki iha hävettää ku en oo käyny aikoihi... Awwawa, sytetään lukion ekaluokkaa! Ja koeviikkoa, yks koe takana, VIISI vielä edessä x__X Nytki pitäs olla lukemassa musiikin teoriaa, mutta eihän sitä malta :''D
Editto// Ja Liramakaan ei voi toimia kunnolla Ò_ó
|
|
|
Post by sakura on Sept 25, 2009 11:32:18 GMT 2
Minä lupaan aktivoitua heti koeviikon jälkeen! X) Odottakaa vain! ...Pst. Koji, älä tapa vaikka en ole vielä ehtinyt vastata. Anteeksi mau, mutta toisen vuoden opiskelijana on kamalasti tekemistä ja olen ihan puhki. ;---;
|
|
|
Post by Koji on Sept 25, 2009 21:18:58 GMT 2
Onneksi olkoon muuten Saky :3
Juu,en tapa. Ymmärrän, että lukio vie aika paljon aikaa. Maltan kyllä odotella.
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
I wonder if they're going to miss it?
|
Post by Hiswa on Sept 25, 2009 23:36:49 GMT 2
Meikälinen jaksoi pitkästä aikaa kirjottaa ihan pitkähkön roolin. :D
.. Hupsis, kello onkin jo puoli yksi. Pitääkin lähteä koisimaan, good night ~
|
|
|
Post by sakura on Oct 1, 2009 13:01:50 GMT 2
Ah<3 Minulla on nyt koeviikko sitten virallisesti loppu! Jotenkin ihanan vapauttava tunne, eikä edes väsytä yhtään! XD Normaalisti aina kokeen jälkeen kun olen tiennyt joutuvani pänttäämään, on väsyttänyt niin paljon, että olen nukkunut yli kahden tunnin päikkäreitä. X) Eilenkin meni se kahdestatoista neljään päiväunet kun nukahdin ensimmäisen maailmansodan tapahtumat luettuani. Hyvä siinä sen jälkeen keskittyä lukemiseen kun vettä, räntää ja rakeita tulee kuin esterin perseestä, näin suoraan sanottuna. :3 Koira oli ihan paniikissa ja vain läähtätti. Sain sentään kerran luettua koko kirjan läpi o/ Olikohan kello jopa seitsemän kun lähdin koiraa käyttämään ulkona. x) Sitten keskityinkin tuohon Jokerit - Florida Panthers lätkämatsiin o/
Istuin kai sen kolmisen tuntia kokeessa ja sain tasan kolme konseptia tekstiä. Nyt on kuitenkin jännetupin tulehdus edessä. ;---; Mau. Oli aika kamala koe, joskin osasin käsitteet (Sarajevon laukaukset, Kansainliitto ja Kuuban kriisi), mutta esseet olivat kamalia. D: Kaiken lisäksi maikkamme oli tehnyt niin, että esseevaihtoehdot 1-4 olivat 6 pisteen arvoisia ja vaihtoehto viisi oli 9 pisteen arvoinen, joten se oli pakko tehdä, jos halusi 8½ paremman numeron. Syököön päänsä. u---u Normaalisti nuo "jokeriesseet" ovat ihan sika vaikeita, kuten tälläkin kertaa.
Ja nyt voisin jopa kääntää pääni roolauksen suuntaan! Olen reippaalla päällä, lähes tulkoon. x) Mutta etten jumittaisi enää tämän pahemmin. D: Ja pitäisi seuraavan jakson kirjatkin päälystää ennen huomiosta. Huah.
|
|