|
Post by Koji on Jul 23, 2009 22:37:58 GMT 2
Minulla on ollut hieman ongelmia kamujen kanssa viimeiset 4 vuotta, tai ainakin minulla niihin. En tiedä toisinpäin..
|
|
|
Post by sakura on Jul 23, 2009 23:06:22 GMT 2
Haa, en ole varmaan aikaisemmin sinua nähnyt Lazie, joten päivää. (:
Minä olen tänään piirtänyt Wildernessiin uutta hahmoa~ Hänestä tuli hyeenafurry, mies Walesista, joka puhuu kymriä. (: Nimeksi hänelle tuli Drystan Llewelyn Crowther, tuttavallisemmin Tristan. :'''D Hän kärsii todennäköisesti skitsofreniasta ja persoonan jakautumisesta. <3 Ah, että en malta odottaa hahmoesittelyn saamista valmiiksi ja hahmon käyttöön ottoa.
|
|
|
Post by hewwo on Jul 24, 2009 22:36:47 GMT 2
Saku ~ Kappas, Emyrin kaveri! Emyr puhuu myöskin kymriä. : 3
|
|
|
Post by sakura on Jul 25, 2009 0:36:00 GMT 2
Huii~ :'''D Siistiä. Minusta oli ihanaa selailla kaikkia walesilaisia nimiä ja lueskella niiden tarkoituksia~<3 Tänään sain väkerrettyä kuvankin herralle. (: Enään on luonne ja menneisyys kirjoittamatta. Olen ollut ahkera.
JEIJ<3 Teknisesti ottaen tänään on D'espairsRayn keikka!
|
|
Lazie
Vastakuopattu
|
Post by Lazie on Jul 27, 2009 19:49:31 GMT 2
Höh mieki voisin mennä johonkin keikalle joskus! Mutta ihan ku jossain Joensuussa olis tai ihan ku minulla ois rahaa kauemmas keikkailemaan matkustaa :< Mutta onneks tänä kesänä oli Provinssi ja Ilosaarirock, niin siellä sai riehua ja katsella livenä bändejä. Se oli hienoa se.
Hassua olla kotona taas, kun olin koko viikon menossa. Koira sai ihan kivan arvostelun näyttelystä ja joku megakasvattaja kehui sitä kovasti. Seurani ja majoitukseni oli parasta, rusketuin ihan hurjasti ja nyt on riemumieli. Tän viikon oon kotosalla vahtimassa taloa kaverini kanssa, kun porukat on reissussa. Ihan jees : ) Pitäs pestä pyykkiä ja purkaa kamat ja laittaa valokuvia jnejne mut ei jaksa vielä.
|
|
|
Post by Koji on Jul 27, 2009 20:21:39 GMT 2
Uw.... Tahdon altterilleni ystäviä täällä u_____u Kaikki ystäviksi päässeet ovat nyt jossain hevon tuutissa.
|
|
|
Post by hewwo on Jul 27, 2009 20:35:55 GMT 2
Nuuuuuuu... En uskalla vastata peleihin kun netti lagaa pahasti. mutta kun pääsen kotiin torstaina niin tulen taas teidän pariinne, yea.
|
|
|
Post by sakura on Jul 27, 2009 21:43:24 GMT 2
Minä kirjoitan roolini aina Wordilla, jottei tule ongelmia mikäli netti katkeaa. :3
|
|
Aeris
Vastakuopattu
|
Post by Aeris on Jul 29, 2009 22:27:48 GMT 2
Mie kirjotan wordilla tai openoffisella. Lähinnä siitä syystä että voin pasteta edellisen viestin, katsoa kätevästi mitä on tapahtunut ja nähdä kätevästi ainakin sen vähimmäispituuden viestilleni. Tässä foorumipohjassa on ärsyttävä puoli ette näe kunnolla tuorempia viestejä etkä niitäkään jos olet kerran valinnut esikatselun.
Jes, toipumassa hiljalleen flunssasta. Piti muuttaa taloon sisälle nukkumaan, mikä ärsyttää tällaisen helteen aikaan
|
|
|
Post by sakura on Jul 29, 2009 23:25:18 GMT 2
Minulla myös se, että kopioin Wordiini vastapelurin roolin, johon minun pitäisi vastata, jolloin on helpompi kirjoittaa. Tietty voi aina tarkastaa jonkun pienen yksityiskohdan ihan pelistäkin, mutta helpointa on tosiaan se kirjoitusohjelmalla kirjoittaminen. :3
|
|
Lazie
Vastakuopattu
|
Post by Lazie on Aug 1, 2009 15:52:22 GMT 2
Joo Word on kaveri : ) Oli aika tuskaista kirjoitella mitään kaverin miniläppärillä, kun sen näyttöön mahtui niin rajallinen pala vaikkapa foorumia, että viestien lukeminen ja niihin vastaaminen oli aika... mielenkiintoista. Kamalan hiostava ilma on Näyttää tosi vilpoisalta kun on pilviä ja kaikkea, mutta kun menee ulos, niin kuolee vartissa. Tylsää. Ja siis kuka keksi radioon puhekohtia, kun ei ketään oikeesti voi kiinnostaa kaikki tuollainen turha. Enemmän musiikkia vähemmän puhetta, kiitos!
|
|
|
Post by huyana on Aug 6, 2009 19:45:11 GMT 2
Milloinhan mä saan itsestäni sen verran irti, että vastaan peleihin... Mun aktiivisuus on ollut jo pari vuotta ihan pakkasen puolella.
|
|
|
Post by sakura on Aug 26, 2009 15:44:42 GMT 2
Minulla aktiivisuus riippuu kamalasti koulun rankkuudesta yms. :3 Mitä enemmän tekemistä koulun ja/tai ringeten kanssa, sitä vähemmän ehdin pelata. Ja tietysti minulla on kausia, jolloin en sitten millään jaksa roolata kun ei huvita.
Whii~ Tällä on liput Depeche Moden keikalle 2.2.2010. Maanantaina tulee Marilyn Mansonin liput myyntiin, tahdon sinne. :3 Ja sitten enää 41 päivää MUCCun keikkaan.<3 Purr.~
|
|
Lazie
Vastakuopattu
|
Post by Lazie on Aug 27, 2009 22:48:32 GMT 2
Mie ite panostan kouluun niin vähän, että se harvemmin on syy mihinkään jumimisiin tmv : D Etenkin kun nyt on abivuosi menossa, niin sehän on yhtä lusmuilua koko aika! Kursseja vähän ja ehtii vaan kotona kieriskellä. Joo katotaan sit kun pitää keväällä alkaa stressata et pääsee matikan ja psykan kirjoituksissa läpi, mut näin toistaiseksi.
lol oon noloin koskaan kun oon ihan fiiliksissä siitä et salkkarit jatkuu taas ja bb alko :'D Siis koskaan en mitään turhaa kato!
|
|
|
Post by sakura on Sept 1, 2009 7:46:21 GMT 2
Wää minulla vasta toinen vuosi meneillään lukiossa. u---u Kolmessa vuodessa oli tarkoituksena vetää läpi, niin saa nähdä miten minä sitten stressaan. :---D Varsinkin kun ideana oli hajauttaa kirjoitukset syksyyn ja kevääseen. :3
Eiiii! X) Minä sitten en tajua jotain salkkareita. Kohta ne oikeasti laittavat sinne maanjäristyksen (joka ei siis ole mahdollista Suomen sijainnin takia) ideoiden puutteen takia. Ja BB... Ehkä minä olen hiljaa. X)
|
|