|
Post by huyana on Jul 6, 2009 12:40:08 GMT 2
Hohoo, minultakin löytyy kotoa koiruus, lyhytkarvainen saksanseisoja. Näyttelyistä on kertynyt mm. 3 SERTiä, 1 CACIB ja jopa RYP1-sijoitus Oulun kansainvälisestä näyttelystä, eli ihan mukavasti meni Nyt on koira kuitenkin ihan sohvankoristeena ja lenkkikaverina. Koiraharrastusten parissa olen kuitenkin paljonkin tekemisissä niin perheen kuin kaveripiirinkin tähden. Muunmuassa tokoa, agilityä ja hakua/etsintäkoirakuvioita tulee seurattua hyvinkin läheltä. Ja pikkusiskonikin hankkii parin vuoden päästä itselleen sheltin, hahaa Isälläkin on neljä koiraa... Ja argh patistakaa mua menemään tekemään bindaustoppini valmiiksi! Vielä pitäisi about kuusi reikää tehdä kiristysnarua varten, tuskaisaa. Edellisen topin lahjoitin pois siinä luulossa, etten enää cossaisi miehiä. Kuinkas sitten kävikään, menee vain reilu kuukausi ja ollaan taas samassa jamassa...
|
|
Lazie
Vastakuopattu
|
Post by Lazie on Jul 6, 2009 19:26:15 GMT 2
Hah Salsa siun pitää tulla sit kattoo niitä karvakeriä : D Niistä tulee varmaan megajäisiä kun Mibekin on jo tollanen hihi <3 Minä kun olin riparilla niin se oli ihan perseestä koko touhu. Kaikki tyypit siellä oli ihan ääliöitä eikä mitään saanut koskaan tehdä. Mut sain rahaa ja se siitä.
Oi vitsi Huyana siulla kunnon tykki koiruus : D Eiks CACIBin jälkeen just kuulus hei lähtee kiertää ihan urakalla kaikkia kehiä et sais ne loputkin kasaan? ; D Hyi kun tallilla on lk saksanseisoja kans, niin se on ehkä kamalin koira mitä oon koskaan tavannut. Sitä ei oo kovin koulutettu, tai no on, mut siellä on tasan yks ihminen jota se tottelee ja muuten se on ihan retardi. Nuori uros, pursuu energiaa ja purkaa sitä kaikkeen mahdolliseen. Tunkee syliin ja sivaltelee hännällä ja pelottelee minun diivakoirani hengiltä. Yyyyhy.
Ikinä ei pitäs antaa mitään pois kun sitä kuitenkin tulee vielä tarvitsemaan : D Totuus. Mmm parasta kun porukat meni mökille alkuviikoks yöksi ja saan olla yksin kotona vain <3 Ihanan rauhallista.
|
|
Aeris
Vastakuopattu
|
Post by Aeris on Jul 6, 2009 20:29:13 GMT 2
Mie viihdyin varsin hyvin omalla riparillani. Vaellusripari ja siedettävät tyypit. Jo siihen aikaan kyseenalaista noita juttuja ja meillä oli oikein mehevä väittely toisen rippipapeista kanssa 10 käskyn ehdottomuudesta. Siis ovatko ne ultimate-totuuksia, joita tulee noudattaa kirjaimellisesti vai ei. Viihdyttävää touhua : )
Huyana, et viitsisi valoittaa hiukan kokemattomalla, kuinka teet toppisi? Mikä materiaali, kuinka vaikea tehdä?
|
|
|
Post by huyana on Jul 7, 2009 9:46:07 GMT 2
Olisihan tuosta saanut ties minkämoisen muotovalion, jos vain olisi hankkinut ensin ne vaaditut koetulokset, kanakoira kun on. Silloin kun tähän rotuun päädyttiin, niin isä lupautui hoitamaan sen koepuolen, mutta asiat muuttuvat ja siihen se sitten jäikin. Jos Elviksellä olisi kaksi kakkosta tai yksi ykkönen KAER-kokeista, niin se olisi muotovalio ^^' Aeris, tein bindaustoppini tällä tyylillä. Tosin en käytä purjerenkaita, vaan ihan suoraan pistän reiät jesseteipin läpi - hyvät vahvistukset siinä täytyy kyllä olla. Ja jeij, vastoinkäymisistä huolimatta sain eilen tehtyä parhaan bindaukseni
|
|
|
Post by Koji on Jul 8, 2009 11:14:00 GMT 2
Animecon lähestyy ~~<3 Ja pari viime silausta pitäisi saada cossiin... eh kannattas hankkii xD hankin sit sillo, ku pitää mennä yks tilaus hakee R-kioskilta... toivottavast ne kaikki sit löytyy, muute vituttaa
|
|
Aeris
Vastakuopattu
|
Post by Aeris on Jul 9, 2009 21:09:40 GMT 2
aika omituinen. Sisko ainakin totesi olevan mielenkiintoinen. Onneksi ei tuollaista ole tarvinnut pukea päälle... Elämäni kamalimpia kokemuksia. Kolmena päivänä peräkkäin tökitty neuloilla. Tämän jälkeen en kyllä helpolla lääkäriin lähde. Melko hengenlähtötila pitää olla.
|
|
Lazie
Vastakuopattu
|
Post by Lazie on Jul 12, 2009 16:01:58 GMT 2
Ai no niin, metsästyskoirilla nuo käyttökokeet :B Yksi hyvä syy olla hankkimatta mitän tuollaista koiraa kyllä. En jaksaisi käydä missään kokeissa kuitenkaan. Etenkään, jos joutuisin tekemisiin elukanraatojen kanssa. Voin minä nuo jyrsimet heittää kuoppaan aina kun joku sattuu potkaisemaan tyhjää, mutta muut on aika... nam.
Hyy Aeris, onko siulla joku sikainfluenssa tmv kun noin neulojen uhriksi jouduit ;0 Verikokeet on kyl jänniä kun veri menee vaan tsup sinne purkkiin! Ja akupunktio ois ihan huippuu mennä joskus!
Kamala sosiaalikrapula kun meni puol viikkoa miitatessa ihmisiä möksällä. Outoa olla kotona yksin, kun tottui kolmeen koiraan ja yhteentoista ihmiseen samassa pienessä tilassa. On niin... hiljaista ja tilavaa.
|
|
|
Post by Koji on Jul 14, 2009 22:32:50 GMT 2
Hei ihmiset, aktiivisuutta! Täällä on kuollutta .___.
|
|
Aeris
Vastakuopattu
|
Post by Aeris on Jul 15, 2009 21:51:41 GMT 2
Läzi, ei nyt sentään sikainfluenssaa. Ei täällä korvessa sellaisiin törmää. Selästä vaan tutkivat kudoskertymää. Sen verran vanha sekin on eikä mitään haittoja, joten ei mitään huonoa ainakaan voi olla. Ens viikolla kuulemaan tulokset ja samana päivänä laitetaan alahampaisiin raudat. Jippii
|
|
|
Post by Koji on Jul 16, 2009 12:59:23 GMT 2
Raudat ovat ilkeät x___x itselläni oli joskus, kun olin ekalla tai tokalla. Ihana kokemus ei todellakaan ollut.
|
|
Lazie
Vastakuopattu
|
Post by Lazie on Jul 16, 2009 14:10:29 GMT 2
Miullakin oli ala-asteella joku kumihärpäke mitä piti suussa öisin pitää : D Sitten se vielä pilas vaan minun hampaita ja sit ne lääkärit ois halunnu että laitan raudat joskus... ysillä. Omasta mielestä ei kuitenkaan niin ruma tai iso oo koko yläpurenta, niin en halunnut rautoja ottaa kun ovat niin ällöttävät. Sitten ne uhkaili etten voi vanhana syödä pihvejä, mut ei se nyt kasvissyöjää haittaa. Hah. Kuolen. Vajaa tunti, ja lähtö tokokokeeseen Kuuma ---> elukka on ihan kehnossa vireessä eikä sitä voi nostaa millään. Apua. Kamalaa kun kolme viikkoa täynnä toimintaa ja joka päivä pitää jaksaa meikata ja laittaa hiuksia. Raskasta! Ei muuten kukaan sattus olemaan Ilosaarirockiin menossa? Oon töissä siellä wuhuu.
|
|
|
Post by sakura on Jul 22, 2009 0:30:53 GMT 2
Hei ihmisille! Mitä tänne kuuluu? (: Minä yritän aktiivistua hieman nyt kun henk. koht. ongelmiltani olen lähes päässyt~
|
|
|
Post by Koji on Jul 22, 2009 12:41:13 GMT 2
Hei Saku .D
Hyvä, kun olet päässyt.
Suhdesotkut ja riidat ystävien kanssa eivät ole yhtään kivoja. Onneksi sentään on netissä muutama oikein hyvä kaveri, jolle voi puhua, kun en voi ystävilleni
|
|
|
Post by sakura on Jul 22, 2009 19:10:20 GMT 2
Minulla oli niin perheen kuin kavereidenkin parissa ongelmia ja uskoisin niiden nyt hälvenevän - vihdoin. :3
Tiedän tunteen. ;< Ilkeää.
|
|
Lazie
Vastakuopattu
|
Post by Lazie on Jul 23, 2009 22:12:22 GMT 2
Voi vitsi, tosi kurjia kaikki tollaiset ongelmatilanteet kyllä. Mutta onneksi on asioilla tapana järjestyä aina lopulta : ) Tai no minä ainakin elän niin ruusuisessa maailmassa, että niin on aina lopulta käynyt. Tosin minun porukassani ei kamalasti mitään draamaa olekaan, joten...
Olin tossa pari päivää vaeltamassa kahden kaverini ja kolmen koiran kanssa. Oli ihan huippua, mutta itikoita oli ihan törkeesti. Nyt majailen Tikkurilassa koirineni, näyttelyviikonloppu edessä. Toivottavasti siitä tulee yhtä kiva kuin tosta metsäretkestä : D
|
|