|
Post by payzki on Jul 25, 2007 17:10:29 GMT 2
Katsonut olen jo. Tosiaan, se loppu. Ah, sen lopun olen katsonut kaksi kertaa ja kummallakin päädyin itkemään kuin vesiputous. x'D Ah, se siitä maineesta(...ai mistä?). Ei, kun, siis. Olen herkkä, joo. 8'D Jeeee.
|
|
|
Post by chardon on Jul 25, 2007 17:13:52 GMT 2
Oho, tulipa ikävä typo. xD Payzki. Se on vaikea! xD Loveless! Loveless! Sen voi katsoa miten monta kertaa tahansa. Lukea myös! Mutta jos se ei kelpaa (*Mur*), niin sitten.. Ouran high school host club. Toinen ihan mahti.
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 25, 2007 17:14:38 GMT 2
Inuyasha on hyvä Kannattaa katsoa se, jos ei ole katsonut. Tosin, minä lopetin sen katsomien ja siirryin sarjakuvan lukemiseen, joka ei ole vielä loppunut. Siis, jos olette katsoneet sen loppuun, älkää kertoko minulle siitä lopusta mitään! Nih, Toboe .. *kuivaa naamaansa* Krhm.
|
|
|
Post by chardon on Jul 25, 2007 17:16:18 GMT 2
EI! Ei Inuyashaa! Ei sitä! Mitä tahansa muuta............... En itse tykkää siitä ollenkaan. xD
|
|
|
Post by payzki on Jul 25, 2007 17:17:54 GMT 2
Kaikki mainitsemanne ovat katsottuja, paitsi toi Ourani. (Ourani; lyhennös ku ei jaksa kirjottaa xD) Pitäs kai painua kattomaan, veohista tai TV linkistä.. EDIT; Inuhan on söpö, sesshystä puhumattakaan<3 Ja...Sessestä olen nähnyt pelottavan päiväunen jota en tässä kerro. x--x
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 25, 2007 17:18:27 GMT 2
Ai, huomasin :'> Kaikilla olkoot mielipiteensä. Itse pidän siitä, mutta kaikki eivät pidä samoista asioista *taputtaa Uchia* Ei hättää.
En ole katsonut kumpaakaan, mitä Uchi ehdotti .___. Taidan olla jälkeenjäänyt, tai sitten katselen vain jotain erityylisiä, mr? Voisin koittaa sitä Lovelessia. Ainakin näytti mielenkiintoiselta *katsoi yhden Uchin tekemän videon*
|
|
|
Post by payzki on Jul 25, 2007 17:20:05 GMT 2
Saalistaja; AHHH, LOVER, ei, vaan LOVELESS*kirjotti kokoaja, ainakii kolme kertaa jo loverless* se on...taivaallinen. Ootas, oliko se nyt 9.jakso<3 ahhhh.
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 25, 2007 17:21:00 GMT 2
No, taidampa katsoa sen sitten jossain vaiheessa. Kuinka monta jaksoa siinä on?
|
|
|
Post by chardon on Jul 25, 2007 17:22:23 GMT 2
Minä suosittelen Lovelessia kaikille! Huhun mukaan se kuutosmanga ilmestyy ylihuomenna, olen onneni kukkuloilla, voiko olla mitään ihanampaa? <3 (*Köh*, vaikka se onkin jo netistä luettu puoliksi sekin. >D)
Ouran high school host club on kanssa kyllä, Lovelessin tavoin, mangana parempaa kuin animena. Ouran kertoo rikkaista ja turhamaisista pojista ja yhdestä tytöstä ja niiden kohelluksista sitten. Se on todella hauska sarja. Sellainen huumoripainotteinen, vaikka sellaista vähän piilotettua draamaakin tulee aina välillä.
// Edit: Lovelessissa on 12 jaksoa + 6 "Ohayoo Loveless-kun!" extrajaksoa. : D Paras jakso on 3! Mangana tähän mennessä ykkönen ja vitonen on ollut suosikkeja. Paitsi kakkosen Ritsukan kylpykohtaus <3
|
|
|
Post by payzki on Jul 25, 2007 17:23:21 GMT 2
Lovelessissa on muistaakseni 12 tai 13... olikoan se 12? Joo, 12. Ihan varmasti, äh, huonomuisti, katsoin viime kerran pari viikkoa sitten enkä taaskaan muista, kamalaa.
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 25, 2007 17:24:38 GMT 2
Ai *miettii itsekseen, että onko nähnyt jossain sen nimisen sarjakuvan* Amh, kuulostaa niiin tutulta tuo Loveless, mutta en millään muista, kai näin sen eilen jossain kirjakaupassa varmaankin.
Mielenkiintoista. Sitäkin voisi katsoa :> Te saatte minut ylikuormittumaan, liikaa juttuja, mitä pitäisi tehdä x___x' Ärf, no ei se haittaa.
|
|
|
Post by chardon on Jul 25, 2007 17:27:45 GMT 2
Mie katsoin Lovelessit viimeksi toispäivänä. xD Ensi yönä pitää taas varmaan katsoa, kun eilen ei ehtinyt. xD *Riippuvainen, minäkö?*
Mangana sitä on tähän mennessä ilmestynyt 5 osaa, mutta 7 osaa ilmestyy. Sitten on tietenkin näitä Yun Kougan tekemiä extrajuttuja, joista se paras on ehdottomasti "Jos Soubi ja Ritsuka vaihtaisivat paikkoja", suosittelen niitäkin jostain netistä haeskelemaan, jos ei vaikka ostaa tahdo.
|
|
|
Post by payzki on Jul 25, 2007 17:28:42 GMT 2
KAMALAA(onko tätä lausetta nyt näin pakko toistaa..?), en ole itse löytänyt MISTÄÄN lovelessia ja nyt voisin vaikka itkeä. Naah, tietääkö kukaan, onko sitä jossain vaikka netissä enkunkielisenä?
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 25, 2007 17:29:17 GMT 2
Itsekkin olen jostain riippuvainen, oikeastaan tietyistä musiikkivideoista, niitä pitää katsoa joka päivä tai hukka perii :'>
Okei. Katsellaan vähän~ Mietin asiaa.
// Oh, en tiedä. En ole perehtynyt, koska en edes tiedä vielä millainen se on :'> Minulta on ainakaan turha kysyä.
|
|
|
Post by chardon on Jul 25, 2007 17:32:10 GMT 2
No Fantasiapeleistä ja Puolenkuunpeleistä löytyy Lovelessia ainakin ostettavaksi ja kätevä Loveless-sivusto on mm. www.yurusu.net :3 // Ja muistakaakin käydä lukemassa tuolta myös "Lesslove Comic"! Se on jotain liian hauskaa. : D
|
|