|
Post by saalistaja on Jul 25, 2007 16:32:50 GMT 2
Minunkin varmaan pitäisi kirjoitella se sinne, hmmm. Mielenkiintoista <: Mitä musiikkivideota?
|
|
|
Post by chardon on Jul 25, 2007 16:35:07 GMT 2
Tällaista... Loveless musiikkivideota. xD Laulu on Avril Lavignen Nobody's home ja animena on Loveless. (Mikä yllätys xD) Olisi kyllä yksi Ouran videokin kesken. >_> (*Köh köh*, ja 4 muuta Lovelessvideota. : D)
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 25, 2007 16:42:45 GMT 2
Avril on hyvä <: Voitko näyttää sen ehkäpä sitten kun olet tehnyt sen valmiiksi? Hurr. Huoh, sielläpä on esittelyni, tein sen noin nopeasti, koska kopioin sen toisesti ropesta ;>
|
|
|
Post by chardon on Jul 25, 2007 16:45:31 GMT 2
Joo no siinä voi mennä kauan, että saan tuon valmiiksi. xD *Keskeytti sen tekemisen* Movie Maker sekoilee taas aika kunnialla. -.- Mutta www.youtube.com/profile_videos?user=UchihaChan&p=r tuolla on muita tekemiäni videoita, jos kiinnostaa nähdä. ^^;; (Saa kommentoida >D *Vink* ) Joo nopeasti kävin jo katsomassakin, kun huomasin. Ajattelinkin, että no joku on nopea kirjoittaja, kun meni ihan hetki vain ja tuo oli tuolla. xD Mie en saa tätä varmaan ikinä valmiiksi...
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 25, 2007 16:48:20 GMT 2
Aijaa, no katselen sitten noita~ *hyppelehtii katselemaan* Hmm-hmm. Voin ehkä kommentoidakkin ;>
Hihi, kätevää, jos on tehnyt yhden kerran, tarvitsee vain kopioida se. Kyl sä sen saat, sain minäkin, vaikka en millään olisi jaksanut x3
|
|
|
Post by payzki on Jul 25, 2007 16:50:06 GMT 2
Haaj. Mitäs mitäs? Väsyttää vieläkin. Kamalaa. xD
|
|
|
Post by chardon on Jul 25, 2007 16:51:17 GMT 2
Nokun ei nyt millään jaksaisi kirjoittaa tätä. xD Payzki: Hei vaan sinullekin o/ Jos nukuttaa, mene nukkumaan.
|
|
|
Post by payzki on Jul 25, 2007 16:53:54 GMT 2
Chardon; 8'D Siinähän se ongelma onkin. EN SAA NUKUTTUA. Eilen meni puoli neljään jo sen takia, että pyörin kokoajan. Kauhea olen, olen totutellut valvomaan. D8 Miten käy, kun koulut taas alkavat? Voin vain kuvitella otsikot;"Koululaisesta tuli hysteerinen ja mielipuoli, syynä ylipitkät valvomiset. Hänet vietiin vankilaan, koska hän murhasi opettajansa, joka antoi hänelle liikaa läksyä..Viranomaiset tutkivat asiaa." D8...xD
|
|
|
Post by chardon on Jul 25, 2007 16:56:21 GMT 2
Kuulostaa aivan miun tulevaisuudelta. xD Miulla on ihan sama ongelma, valvon ja valvon aina myöhään ja sitten nukun myöhään ja hoh hoh hoo. : D Mutta selvisin samanlaisella unirytmillä koko yläasteen, kyllä tämä lukiokin tästä menee. >D
Ja miun pitäisi ehkä ilmeisesti jaksaa viimein mennä muokkaan ak:tani, että laittaisin sinne nimeni. >D Chardon on siis hahmoni nimi. xD Kutsukaa minua Uchiksi tai kaikkein mieluiten Jossuksi. xD
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 25, 2007 16:56:59 GMT 2
Päivää payzkille~ En usko, että se on vaarallista, minäkin valvoin kerran melkein koko yön, mutta en sentään mielipuoleksi tullut. No, enää en onneksi valvo kokonaisia öitä. Onneksi, kaippa.
Kyllä sinä jaksat kirjoittaa, eikä sillä mikään kiire muuten ole edes :>
// Ah, hyvä on. Kutsun sinua Jossuksi <: Nuo nimimerkit hahmojen mukaan häiritsevät aina.
|
|
|
Post by payzki on Jul 25, 2007 16:58:44 GMT 2
Uchi...Siinä on suloinen nimiiih<3 Päivää siullekkin, Saalistaja.
|
|
|
Post by chardon on Jul 25, 2007 17:03:07 GMT 2
Joo nokun mie en ikinä totu siihen, että tuohon profiilinimeksi laitettaisiin oma nimi. Kun ennen se oli aina ehdoton, että hahmon nimi. Olen vanhanaikainen, nyyh. :'D Jossu är jättebra.
Ja Pauyzki, se "Uchi" tulee nettinimestäni "Uchiha-Chan", jota häpeän nykyään kovasti mutta olen liian laiska vaihtamaan sitä virallisesti tai mitään. xD
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 25, 2007 17:03:28 GMT 2
Tai sitten Uchiksi, katsotaan nyt miten samaistun siihen nimeen.
Aika tylsää on. Hmh. Haluaisin pelata, mutta ei ole vuoroja.
// Sin aina kirjoitat melkein samaan aikana miun kanssa <:
|
|
|
Post by payzki on Jul 25, 2007 17:07:07 GMT 2
Pauyzki, haha., tykästyin nyt uuteen nimeeni. Kiitos, Uchi. ..Neeh, sanokaa joku hyvä anime. Lovelessit ja Gravit jne, tarvitsen lisää katsomista. xD Siis nuo kaksi sarjaa olen jo katsonut. Olen katsellut vähän ties kaikenlaisia sarjoja.
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 25, 2007 17:08:47 GMT 2
Katso Wolf's Rain. Se on hyv. :> Aika sad loppu vain.
Khe, lähdetään kohta mustikoita poimimaan. Ei mitenkään erityisen mieluista, mutta onhan ne hyviä.
|
|