|
Post by langennut on Jan 13, 2008 17:12:58 GMT 2
Farkas :: *katselee silmät pyöreinä* "emm.. en ole varma... en ole koskaan tullut ajatelleeksi. Ehkäpä.. ömm.. jokin rikkaruoho?" *Naureskelua*
Henkilö, jolle olet kateellinen?
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
I wonder if they're going to miss it?
|
Post by Hiswa on Jan 13, 2008 18:02:03 GMT 2
Roy: *Katselee Farkasiin päin* "Hmm.. no en ainakaan sinulle." *Virnistys*
Pidätkö enemmän päivästä vai yöstä?
|
|
|
Post by mammutti on Jan 14, 2008 7:13:06 GMT 2
Cynder:"Päivä on mukavampi, mutta ei yössäkään mitään. Tässä olen koittanut palata takaisin 'yöllänukutaanpäivällävalvotaan' rytmiin, kun eräs nimeltä mainitsematon henkilö ne minulta sekoitti..."
Laulatko vai tanssitko mieluummin?
|
|
|
Post by tobo on Jan 16, 2008 15:33:44 GMT 2
Devon: Hä, mitä..? juuh... Tota, tanssin kaiketi? *hiljenee ja vaipuu horrokseen kymmeneksi minuutiksi* Ääneni on hirveä.
Mitä tekisit jos, menisit illalla nukkumaan miehenä ja aamulla heräisit naisena? (tai sitten toisin päin)
|
|
|
Post by saalistaja on Jan 20, 2008 17:55:52 GMT 2
Aret: "En usko, että se on tässä tilassa mitenkään ihmeellisempää, jos sukupuoli vaihtuu."
Mikä olisi hirveintä, mitä sinulle voisi tapahtua?
|
|
|
Post by helo on Jan 21, 2008 16:15:27 GMT 2
Wiikuna: "Hyh, tuollaisi asioita on liikaa. Joutuisin katsomaan vierestä, kun rakkaimmilleni tehtäisiin pahaa, enkä voisi itse tehdä mitään. Tai sitten että minua itseäni kidutettaisiin, koska en ole mitenkään vahva tai sankarillinen."
Oletko koskaan ollut rakastunut ja jos niin keneen?
|
|
|
Post by mammutti on Jan 29, 2008 21:33:33 GMT 2
Cynder: Kyllä olen. Muutamia kertoja jos uskallan sanoa, mutta todellista olen vain kokenut kerran ja sekin oli kauan sitten elämässä. Tällä hetkellä... sanotaanko, että pelkään pahinta. *hymyilee*
Suloisin ele, joka sinulle on koskaan osoitettu?
|
|
|
Post by hewwo on Apr 3, 2008 13:48:26 GMT 2
Ave: Se, kun Rotta avuttomasti aneli, etten tappaisi häntä, vaikka ei se ollutkaan tarkoitukseni. Kai...
Mitä mieltä olet hyväksikäyttäjistä?
|
|
|
Post by kizzy on Apr 3, 2008 22:15:47 GMT 2
India: Vasara käteen, ja palleista kattoon. Piste.
Jos eläisit enää päivän, lähtisitkö tekemään kaiken mahdollisen mitä olet aina halunnut, vai jäisitkö vain viettämään päivän samanlaisena kuin kaikki muutkin?
|
|
|
Post by mammutti on Apr 13, 2008 9:17:14 GMT 2
Cynder:"En oikein osaa sanoa. Varmaan päättäisin tehdä kaiken mitä olen aina halunnut tehdä. Toisaalta, tahtoisin kuolla rauhallisesti, jossain suojaisessa paikassa. Hmm. Tuo on mielenkiintoinen kysymys."
Oletetaan, että Tuonpuoleinen joutuisi kaaokseen, että kaikki tappaisivat toisiaan kaduilla ja luonnonvoimat riehuisivat valtoimenaan. Mitä sinä tekisit?
|
|
|
Post by demon on Apr 18, 2008 19:37:24 GMT 2
Jack: "Ryntäisin innoissani mukaan lahtaamaan toisia"
Mitä tekisit, jos joku tulisi sanomaan olevansa korviaan myöten rakastunut sinuun, mutta itse pidät häntä kuitenkin ällöttävänä?
|
|
|
Post by helo on Apr 19, 2008 9:27:02 GMT 2
Wiikuna: "Voi että, tuo on liian vaikea kysymys! En minä oikein tiedä, en haluaisi loukata toista ja varmastikin kiittäisin kohteliaisuudesta, että olisin jollekulle niin kaunis ja ihana, mutta... Joutuisin kuitenkin kohteliaasti kieltäytymään ja sanomaan, että voisimme ehkä olla ystäviä, muttei sen enempää."
Mikä on romanttisin ele, mikä on sinulle tehty?
|
|
|
Post by payzki on May 2, 2008 7:14:55 GMT 2
Michi; HAHAHAHAHAHA, Romanttista, vai? Ele? Yleensä altistuminen.. Heha.
Artemis; Ei minulle kyllä mitään romanttista ole tehty...>_< Ööö, en tiedä. En perusta näistä asioista, kuten ei Michikään...kaiketi..Köh.
Millaiseksi kuvittelisit itsesi kymmenen vuoden päästä, olisiko mikään muuttunut?
|
|
|
Post by helo on May 2, 2008 14:17:44 GMT 2
Wiikuna: "10 vuoden päästä? Hmm... Enpä usko, että olisin hirveästi muuttunut. Silti näen itseni puolisoni kanssa metsässä kaitsemassa pikkuisia palleroisia nimeltä dinosauruksen poikaset. Kyllä, niin haluan nähdä itseni kymmenen vuoden päästä."
Lempipaikkasi Tuonpuoleisessa?
|
|
|
Post by tobo on May 25, 2008 12:00:58 GMT 2
Devon: ... Hetkonen... Joku kiva pikkupuro olis siisti. Sellainen jossa olisi kaloja! Kultaisia kaloja! Mä pidän myös kaupungin pikku kaduista. Siellä kun näkee vaikka mitä... Mutta taidan silti sanoa että pikkupuro. Se vain missä täältä löytäisin sellaisen... Harmillista. Metsä!
Ajatellaan että sinun vanhempasi ja sinä olisitte hyvää pataa, ja sitten äiti kuolisi. Isäsi ottaisi sitten uuden ja todella nätin vaimon, josta tulisi sinulle luonollisesti äiti. Häät pidettäisiin ja sitten joskus pari päivää myöhemmin paljastuisi, että uusi äiti onkin mies, eli isä. Nyt sinulla on kaksi isää. Reaktiosi?
|
|