|
Post by mew on Oct 1, 2007 14:47:47 GMT 2
Victor: "Ky-kyllä, ja paljon!" Michel: "Mitäpä sitä nyt turhia tunteita tuntemaan..." *epäselvä kiertoilmaus*
Janoatko verta?
|
|
|
Post by saalistaja on Oct 2, 2007 14:08:12 GMT 2
Arethusa: "Halautko tulla kokeilemaan?!" Ashley: "En!"
Missä seurassa viihdyt?
|
|
|
Post by mew on Oct 3, 2007 16:20:14 GMT 2
Victor: "Ma-mahdollisimman rennossa, ja rauhallisessa ja turvallisessa..." Michel: "En missään."
Millaisista henkilöistä kiinnostut?
|
|
|
Post by payzki on Oct 3, 2007 16:44:38 GMT 2
Artemis; No en mistään. Mutta sellaset...no, äääh, samanlaiset kuin minä ovat ihan jees. Michi;No, antautuvista.
Milloin tiedät olevasi ihastunut?
|
|
|
Post by mew on Oct 5, 2007 15:03:09 GMT 2
Victor: "Ku-kun suuret tunteet tuntuvat ottavan vallan..." Michel: "Kun mistään ei tule mitään eivätkä ajatukset pysy kasassa."
Oletko virikeimmilläsi yöllä vai päivällä?
|
|
|
Post by helo on Oct 6, 2007 20:17:15 GMT 2
Wiikuna: "Päivällä, koska yöt ovat nukkumista varten."
Oletko mieluummin yksin vai seurassa?
|
|
|
Post by mew on Oct 7, 2007 8:57:45 GMT 2
Victor: "Eeehkä seurassa kuitenkin..." Michel: "Yksin."
Pidätkö pimeydestä?
|
|
|
Post by mammutti on Oct 14, 2007 12:21:33 GMT 2
Cynder: "Kyllä sen kanssa elää ja siihen on joskus hyvä piiloutua, mutta pidänkö? En varsinaisesti."
Millainen on lauluäänesi?
|
|
|
Post by saalistaja on Oct 14, 2007 12:26:53 GMT 2
Arethusa: "Sitä ei saa kukaan koskaan kuulla!" Ashley: "Emh .. Ei se sinulle kuulu."
Onko sinulla traumoja jostain?
|
|
|
Post by mew on Oct 16, 2007 11:42:59 GMT 2
Victor: "E-e-eeipä kaai...." Michel: *mulkaisu*
Mitä teet yksin ollessasi, kun kukaan ei näe?
|
|
|
Post by helo on Oct 16, 2007 16:31:48 GMT 2
Wiikuna: "Hmm... Se on aika henkilökohtaista, enkä oikein haluaisi puhua siitä. Puhutaanko vaikka... kukkaniityistä?"
Kuinka vanha olet?
|
|
|
Post by saalistaja on Oct 22, 2007 17:31:51 GMT 2
Arethusa: "Hmph, ei ole tullut laskettua tarkkaan, enkä sitä sinulle välttämättä sanoisikaan." Ashley: "Viisitoista."
Katsotko koskaan ketään pitkin nenänvarttasi?
|
|
|
Post by anar on Oct 23, 2007 11:32:32 GMT 2
Varjo: "No siis, ymmärrättehän, tämä tällainen ajattelu on kovin vaikeaa. Se, että joku ylentää itsensä toista korkeammalle vaatisi monia syitä ja tuntemattomia ei koskaan pitäisi tuomita sen kummempia kyselemättä. Ja mitä, minä, kurja varjo vain, voisin sanoa muiden olemassaolevaisuudesta ja kuka minä olisin sitä arvostelemaan? Toisaalta on olemassa maailman pohjamutaa, mutta tuskinpa kukaan sitä tietoisesti valitsee, joten tätä kysymystä on syytä käännellä kuin rubiikin kuutiota; ja tiedättehän, ei siitä koskaan oikein taitamaton saa mitään järkevää aikaiseksi. Kokeile vaikka! Yhden sivut voit ehkä saada kokonaiseksi, mutta sitten toinen on ihan vinskin vonksin ja joudut taas rikkomaan sen, jonka olit saanut valmiiksi. Siispä tässäkin asiassa on todettava, että se riippuu ihan henkilöstä, mutta meidän tulisi pitää mielemme nöyrinä ja päämme matalalla, sillä elollisia olentoja ei ole tarkoitettu jumaliksi."
Tuntuuko sinusta koskaan, ettet sopeudu joukkoon?
|
|
|
Post by saalistaja on Oct 23, 2007 19:49:58 GMT 2
*pökräsi lukiessaan Varjon vastausta*
Arethusa: "Tämänlaisena minusta tuntuu vallan siltä, voitte vain kuvitella." Ashley: "Usein .. Ainakin tuntui. Nykyään voin kadota niin helposti, että kukaan ei paljoa minua edes noteeraa. Mutta, kyllä."
Onko maailma koskaan romahtanut niskaasi - noin kuvauksellisesti?
|
|
|
Post by mammutti on Oct 24, 2007 20:01:44 GMT 2
Cynder: "Pari kertaa. Elämässä oli viimeisinä aikoina kamalaa, kun lauma kuoli aivan kuonon edessä. Silloin tuntui, kun olisi kantanut romahtanutta maailmaa harteillaan. Ja sitten täällä Tuonpuoleisessa. Sattui eräs vahinko. Minulla oli ystävä, mutta petin hänen luottamuksensa ja hän... Minä... en tahdo puhua siitä."
Millainen on viisas olento sinusta?
|
|