|
Post by sazu on Oct 27, 2007 9:30:16 GMT 2
Celestia: Minähän olen kävelevä esimerkki viisaasta. Olen teistä kaikista viisain. Verratkaa minua itseenne niin sitten tiedätte oletteko tekin viisaita.
Mitä olet syönyt viimeksi?
|
|
|
Post by helo on Oct 27, 2007 9:36:49 GMT 2
Wiikuna: "Hmm... Olen syönyt jonkun verran marjoja ja vesikasveja aivan liikaa. Ehkä pitäisi ryhtyä laihduttamaan? Nääh, mitä turhia."
Mitä harrastat?
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
I wonder if they're going to miss it?
|
Post by Hiswa on Dec 2, 2007 22:18:24 GMT 2
Roy: "En erityisesti mitään. Mitä luulet että voisin näillä tassuilla tehdä?!"
Pidätkö lihasta?
|
|
|
Post by huyana on Dec 4, 2007 17:44:25 GMT 2
Kerensa: Liha on todella ravitsevaa ja hyvin laitettuna pidän siitä kyllä.
Ketä kaipaat eniten elämästäsi ennen Tuonpuoleista? (En ole varma, onko tätä jo kysytty o__o)
|
|
|
Post by helo on Dec 4, 2007 20:29:05 GMT 2
Wiikuna: "Puolisoani."
Lempieläimesi?
|
|
|
Post by mew on Dec 5, 2007 13:42:00 GMT 2
Victor: "Melkeinpä kaikki. Lähinnä peurat ja muut vaarattomat."
Miten vietät joulua, jos vietät?
|
|
|
Post by mammutti on Jan 3, 2008 19:28:57 GMT 2
Cynder: "Joulua? Sitä ihmisten juhlaa? Noh, koska en asiasta paljoa tiedä, en oikein mitenkään. Ehkä annan tavallaan kaikille ihmisille joululahjan, viettämällä joulun metsässä, omassa rauhassani."
Oletko uskonnollinen/mihin uskot?
|
|
|
Post by langennut on Jan 6, 2008 10:21:23 GMT 2
Farkas :: Jos olisin uskonut jumalaan, jos sanoisin sukovani, miksi olen vamppyyri tällaisessa helvetin maailmassa?
Kadutko, jos tapat jonkun?
|
|
|
Post by helo on Jan 6, 2008 13:54:38 GMT 2
Wiikuna: "Katuisin ja syvästi. Niin ei ole kyllä koskaan käynyt, eikä tule käymään. Ainakaan täällä Tuonpuoleisessa..."
Onko Tuonpuoleinen parempi paikka kuin elävien maailma?
|
|
|
Post by cash on Jan 6, 2008 14:44:46 GMT 2
Rotta: *näyttää vaivaantuneelta* "Ehh.. Homman nimi nyt on silleen että kyllä mä mielummin olisin mun rakkaan luona.. mutta on täällä ihan kiva elää.. en mä tiedä.. ei..
Mitä kaipaat kaikista eniten entisestä elämästä?
|
|
|
Post by langennut on Jan 6, 2008 14:56:20 GMT 2
Farkas :: Entiiseestä.. *Pohdintaa* Ei, en muista mitään. *Masentunut, harhaileva katse*
Asia, jonka haluaisit unohtaa?
|
|
|
Post by mammutti on Jan 8, 2008 15:50:20 GMT 2
Cynder: "Hmm. Tällä hetkellä varmaan se pistävä katumuksen tunne, jota koin kolmekymmentä vuotta täällä Tuonpuoleisessa. Nythän kaikki on hyvin, löysin kaipaamani..."
Mitä ajattelit ennen kuolemaasi?
|
|
Darkness X
Vastakuopattu
- The one who loves music and music and music.
|
Post by Darkness X on Jan 8, 2008 19:26:33 GMT 2
Arden: "Hmm... sitä on tosi vaikea muotoilla sanoiksi... Se tuntui jotenkin kauhean epätodelliselta... Tämä kuulostaa varmaan aika syvälliseltä, mutta siihen asti kuolema oli tavallaan ollut minulle vain asia, joka joillekin tapahtuu joskus hamassa tulevaisuudessa. Sitä ei tavallaan tosissaan tiedostanut, että se tapahtuisi joskus myös omalle itselle. Ja sitten kun se tapahtui, ensimmäinen ajatus oli, että 'ei, eihän tämä voi olla mahdollista, minä kuolen, katoan ikiajoiksi!'. Tietysti siinä myös vallitsi hirvittävä pakokauhu, kun tuntee itsensä vain uppoavan suohon, eikä pääse ylös..." (Nyt siis oletetaan, että Arden muistaa jo kaiken...)
Älkää minua syyttäkö, Arden se jaaritteli enkä minä! *selittelyä*
Mikä oli sinusta omituisin asia Tuonpuoleisessa tänne saavuttuasi?
|
|
|
Post by cash on Jan 8, 2008 19:33:48 GMT 2
Rotta: *miettivä ilme* Varmaan se että kukaan ei meinannut OSTAA MINUA!! O__O Mikä se semmoinen kylä on jossa ei huoria tarvita?! Jos olisit Manga-hahmo, mikä hahmo olisit?
|
|
|
Post by helo on Jan 10, 2008 17:40:36 GMT 2
Wiikuna: "Manga? En kyllä nyt ymmärrä mistä puhut."
Lempikasvisi?
|
|