|
Post by Koji on Feb 27, 2009 17:11:46 GMT 2
Mies valkoisessa takissaan asteli kirkon lähistöllä. Hänellä oli huppu päässään niin, että kasvot jäivät varjoon. Paljasta ihoa ei näkynyt yhtään. Muuten olisi Akalle käynyt varmaankin huonosti. Auringonvaloa, kun ei kestä. Muuten palaa heti. Hupun alta näkyvät silmät olivat hieman tummat. Vampyyrin oli pakko saada verta. Hän oli ollut jo liian kauan ilman verta. Hän mietti itsekseen, että mitä helvettiä teki kirkolla? Siis kirkolla? Hän oli vampyyri. Ei vampyyrien pitäisi olla kirkolla. Onneksi sentään ei ristiä täällä tainnut olla, tai ei niin lähellä, että sillä olisi vaikutusta...
|
|
ein
Vastakuopattu
|
Post by ein on Feb 27, 2009 17:22:25 GMT 2
Dan käveli reipasta tahtia kirkolle, jolle ei ollut aikaisemmin ehtinyt (tai uskaltanut) mennä. Poika oli ollut Tuonpuoleisessa vasta vähän aikaa eikä hän ollut aluksi edes tiennyt että koko paikasta löytyisi minkäänlaista kirkkoa. Vasta vähän ihmisiltä kyseltyään Tuonpuoleisesta ja eri paikoista hän oli saanut tietää kirkon olemassaolosta. Dan hidahti kävelyään hieman päästyään kirkon edustalle ja tutki rakennusta katseellaan. Nuorukaiselle oli kyllä kerrottu että kirkko oli pahasti palanut, mutta siltikin kirkon näkemisen tällaisessa kunnossa sai nuorukaisen tuntemaan itsensä ahdistuneeksi. Hetken paikallaan seistyään poika kuitenkin asteli sisään kärsineeseen rakennukseen.
|
|
|
Post by Koji on Feb 28, 2009 13:07:14 GMT 2
Olen sitten hotellin koneella, eli ala ihmettele x) (Thaimaas) ------------------------------
Aka mietti, etta mista saisi nyt taalta keskella ei mitaan saisi verta. Elaimen verikaan ei ihanaa ollut, mutta tarpeen tullen kelpasi. Melkein mika tahansa veri kelpaisi... Hanta harmitti juoda ihmisverta. Kun omatunto alkoi kolkuttaa, muttei pelkka elaimen veri auta... Pian Aka haistoikin ihmisveren. Ehka sittenkin saadaan verta tai apua. Tassa kunnossa ei elainten perassa pompittu. Ja sopivasti pilvikin lipui auringon eteen. Huppupaassaan mies hiipi kirkkoon myos, kun vaistosi siella pain ihmisverta. Ihme, joku oli taalla. Nyt oli se tilaisuus. Hiljaa Aka hiipi lahemmas Dania, mitaan ei kuulunut ja pysyi myos poissa nakyvista. Vampyyri jai sitten vaanimaan eraan pylvaan taakse, hupunkin oli uskaltanut ottaa pois, etta nakisi paremmin. Epaonnekseen pilvi meni aurongon ohi ja sen valo valaisi kaiken taas ja sateet osuivat myos pylvaan taakse. "Hitto.." mutisi, ja laittoi akkia kadet kasvojensa suojaksi ja peruutti varjoon.
|
|
ein
Vastakuopattu
|
Post by ein on Feb 28, 2009 13:26:01 GMT 2
[Oukkeis ^^]
Dan keskittyi tutkimaan kirkkoa katseellaan. Sisältäkään se ei näyttänyt kovinkaan paljoa kirkolta, alttarikin näytti palaneen hyvällä liekillä. Lauma Jumalaa vihaavia idiootteja oli näköjään käynyt paikalla purkamassa vihaansa täällä, Dan päätteli ja harkitsi lyhyen hetken yrittävänsä saada aikaan kirkon uudelleenrakennusta. Dan säpsähti ajatuksistaan kuullessaan lähes äänettömän äänen ja käännähti ympäri. Epäröivä ilme kasvoillaan poika pysyi jonkin aikaa vaiti, muttei pystynyt olla hiljaa kovin kauaa. ''Hei..? onko siellä joku?'' Dan kysyi hiljaisella äänellä astuen askeleen taaksepäin. Loistavaa, kirkko oli muutenkin karseassa kunnossa ja lisäksi paikalaa tuntui olevan jonkinlainen stalkkaaja... Dan pysyi vaiti ja tuijotti tiiviisti eteensä värähtäen tuntiessaan kylmiä väreitä jotka kulkivat pojan selkää pitkin.
|
|
|
Post by Koji on Feb 28, 2009 13:33:05 GMT 2
Aka kerkesi toivoa, ettei toinen havaitsisi hanta, mutta nakojaan huomasikin. Ei tassa voinut enaan piilotella. Joten vampyyri laittoi huppunsa takaisin paahan ja asteli esiin. "Oli kai pakko sitten tulla esiin, kun kerran tajusit minut." han sanoi ystavallisella aanella. Ei han ollut sellainen minkalaisiksi vampyyreja luullaan. Eivat kaikki ole toykeita. Aka on oikein ystavallinen normaalissa persoonassaan. Han toivoi itsekseen, etta toinen voisi ehka auttaa hanta. Vampyyri ei tosiaankaan tahtonut kuolla. Varsinkaan kirkolla... Vampyyrit eivat oikein mitaan uskovaisia ollut. Ja ristitkaan eivat olleet mukavia. "Olen Aka, sina?"
|
|
ein
Vastakuopattu
|
Post by ein on Feb 28, 2009 14:02:38 GMT 2
Dan tuijotti toista hämillään toisen astuttua esiin. Ihminen toinen ei ainakaan ollut ja Danin kasvoilla käväisi jälleen epäluuloinen ilme. Tämä Aka kyllä vaikutti ystävälliseltä, mutta Dan päätti pysyä varuillaan. ''Minä ole Dan...'' nuorukainen vastasi toisen kysymykseen ja pysyi jälleen hetken vaiti. ''Sinä... et ole ihminen, ethän..?'' Dan kysyi päätään kallistaen. Häntä hämmästytti hiukan se, että tuo... olento pystyi olemaan kirkossa, mutta toisaalta Dan tunsi olonsa hiukan rauahllisemmaksi. Ehkäpä toinen ei ollut paha...?
|
|
|
Post by Koji on Feb 28, 2009 16:42:02 GMT 2
Aka hymyili hieman. Hän tunsi toisen epäilevän hieman. Toinenhan huomsasi nopeasti, että hän ei ollut ihminen... "Itseasiassa en ole..." hän aloitti ja toivoi, ettei toinen heti rupeaisi pelkäämään tai haukkumaan tai jotain. "Olen vampyyri, mutta minulla ei ole aikomustakaan juoda sinua. Vaikka verta tarvitsisin..." sanoi mahdollisimman vaarattomasti. Ihmetteleeköhän toinen, että miksi hän sitten kirkossa oli... Vampyyrit ja kirkot eivät kuulu yhteen. --------------------- ku ääkköset toimii oon äiskän koneel :3
|
|
ein
Vastakuopattu
|
Post by ein on Feb 28, 2009 17:36:39 GMT 2
[yays \o/ teikälle on muuten arttia zahurista ^^']
Dan nyökkäsi hitaasti toisen vastatessa kysymykseen ja tutki tätä katseellaan. Toisen viimeisin lause kuulosti Danin mielessä hiukan uhkaavalta vaikka äänen sävy ei tuntunut milään tavoin vaaralliselta. ''Mitä sinä teet kirkossa...?'' Dan kysyi kulmiaan kurtistaen. Toinen siis todella oli vampyyri. Vieläpä nälkäinen sellainen. Dan yritti rentoutua hieman vaikka hermostunut olikin, ja mietti itsekseen oliko tuo vampyyri kovinkaan järkevä hilluessaan kirkossa.
|
|
|
Post by Koji on Mar 2, 2009 13:57:07 GMT 2
Aka hymahti. "En tieda sita itsekkaan... Kavelin ja satuin vain tulemaan tanne." Vampyyrin vaistot kaskivat koko ajan hyokkaamaan vain ja juomaan veret. Mutta hanesta oli vain tullut sen verran inhimillinen ja piti itsensa kurissa. Aka nielaisi nopeasti. "Voisinko pyytaa sinua tekemaan palveluksen? Jaisin velkaa." han kysyi.
|
|
ein
Vastakuopattu
|
Post by ein on Mar 2, 2009 15:18:00 GMT 2
Dan kurtisti kulmiaan epäillen entistä enemmän toisen mahdollisia suunitelmia. ''Palveluksen? Minkä...?'' Dan kysyi, lähinnä itseltään. Vaikka toinen epäilyttikin Dania, huomasi Dan tilaisuutensa hyvään työhön mikä saattaisi auttaa häntä Tuonpuoleisesta poistumisen jälkeen. Ja toisen kiitollisuuden velasta voisi olla hyötyä lähitulevaisuudessa... Dan katsoi toista ja nyökkäsi. ''Autan, jos siitä ei tule minulle tai kenellekkään muulle huonoja seurauksia'', poika lisäsi edelliseen lauseeseensa.
|
|
|
Post by Koji on Mar 3, 2009 16:41:49 GMT 2
Aka ilostui, kun kuuli myontavan vastauksen. Mutta oli siina perjaatteessa huonoja seurauksia... "No ei tavallaan ole..." vampyyri sanoi ja huokaisi sitten. "Voisitko vaikka yrittaa hankkia jonkun elaimen, ihan pienikin on hyva...Kun siis, tarvitsisin verta ja... Kuolen varmaan yohon mennessa, jos en saa verta. Ja en..." Aka hiljeni hetkeksi. "... Halua kuolla." Aka toivoi, etta toinen suostuisi auttamaan.
|
|
ein
Vastakuopattu
|
Post by ein on Mar 3, 2009 18:20:06 GMT 2
Dan kuunteli toisen sanoja hiukan hämillään. ''Eli... minun pitää lähteä metsästämään eläimiä...?'' Dan kysyi kulmiaan kurtistaen. Toisen pyyntö soti Danin moraalia vastaan, poika kun itse sattui olemaan kasvissyöjä. ''Minä en... mielelläni tapa eläimiä...'' Dan sanoi vaisusti, mutta yritti kuitenkin keksiä miten auttaa toista. ''...jos minä annan sinun juoda vertani ilman että puret minua, tuleeko minusta vampyyri...?'' poika kysyi lopulta hiukan tuskastuneesti.
|
|
|
Post by Koji on Mar 4, 2009 16:22:45 GMT 2
Aka nyokkasi. Se tuntui olevan ainoa vaihtoehto, ei han enaan rupeaisi vakipakolla yrittaa juoda toisen verta. Vaikka se olikin aluksi kaynyt mielessa, mutta han sai hillittya vampyyrin vaistonsa. Vampyyri huokaisi hyvin hiljaa. Toinen siis ei tapa elaimia... Aka yllattyi toisen seuraavasta sanomisesta. Tekisiko toinen tosiaan niin? Taysin vieraan vuoksi? "Ei tule, jos en pure sinua." "Mutta antaisitko minun oikeasti juoda vertasi?" han kysyi. "Lupaan juoda sen verran vahan sitten, etta pystyn itse metsastamaan. Jos nyt edes luotat vampyyriin..." punatukkainen sanoi ja oli astellut lahemmas Dania.
|
|
ein
Vastakuopattu
|
Post by ein on Mar 4, 2009 17:02:09 GMT 2
Dan pysyi jälleen vaiti hetken, mutta nyökkäsi sitten. ''Annan sinun juoda vertani.'' Dan sanoi nyökäten. ''Luotan sinuun koska et edes yrittänyt hyökätä... Vaikka varmaankin harkitsit sitä'', poika jatkoi ja katsoi toista tämän tultua lähemmäs. Hetken tutkittuaan Akaa katseellaan, poika kiskoi vasemman kätensä hihan ylös ja ojensi kätensä vampyyriä kohti. ''Tee haava käteeni ja juo'', Dan sanoi kasvoillaan määrätietoinen ilme, toivoen samalla, ettei toinen satuttaisi häntä ainakaan kovin pahasti.
|
|
|
Post by Koji on Mar 4, 2009 17:08:30 GMT 2
Aka oli todella kiitollinen Danille. "Teen vastapalveluksen sinulle heti, kun pyydat sita." han sanoi, etta toinen toinen varmistuisi viela asiasta. Vampyyri otti toisella kadellaan viela kiinni toisen kadesta ja sitten varovasti kynnellaan viilsi haavan ranteeseen, mutta ei kamalan syvaa ja ei valtimon kohdalle. Sen jalkeen han laski huulensa haavan kohdalle ja rupesi imemaan varovaisesti verta. Aka varoi hampaitaan, ei han toisesta vampyyria tahtonut. Kamlasti verta ei han juonut, koska niin oli luvannut. Sen verran, etta silmat kirkastuivat takaisin normaalin punaiseksi ja voimistui sen verran, etta voisi itse metsastaa. "Kiitos... Et tiedekkaan miten paljon arvostan tata. Olen todella kiitollinen sinulle... Moni olisi antanut minun kuolla." vampyyri sanoi ja kumarsi pienesti viela Danille. Han laittoi hupun niin, etta kasvot nakyivat paremmin, mutta olivat silti varjossa.
|
|