|
Post by Koji on Sept 16, 2008 18:57:25 GMT 2
Aka naurahti Jalille, toinen osasi sittenkin suuttua ihme. "Entä sitten?" "Mieti enemmän mikä itse olet. Lapsellinen ja rasittava." hän sanoi suoraan, herjaa voisi kyllä vieläkin jatkaa. Muttei nyt kaikkia ässiä yhdellä kerta käytetty. Parempi vain kun ei heti käytä, sitten kaikki hauskuus haihtuu heti. Aka katsoi miten Jali mahtaisi reagoida, hillitsisikö kenties itsensä. Vai hyökkäisikö, vaiko rupeasi saarnaamaan jostain mistä kaikki. Se sitten rassaavaa oli.
|
|
|
Post by hewwo on Sept 16, 2008 19:45:39 GMT 2
Jali antoi toiselle bitchläpin ja katsoi vihaisesti. "Mene sitten pois, jos niin ärsyttää." Hän pureskeli taas huuliaan ja mulkoili toista. Aka ei kyllä ollut ihan oma itsensä. Hän näytti erilaiselta ja käyttäytyikin erilaisesti. "Mitä sä haluat?" Jali murahti. Hän ei jaksanut toisen ihme vittuilivihjailua. Siitä ei saanut mitään selvää. Ei Jali jaksanut enää pelätä, ei hän voinutkaan. Hänestä alkoi hehkua sitä pahaa, kuin demonilla. Ei hän halunnut olla paha, mutta mitä sitä luonteelleen mahtaa.
|
|
|
Post by Koji on Sept 16, 2008 20:01:21 GMT 2
Aka yllättyi vähän Jalin yllätyskohtauksesta, muttei enempää piitannut siitä. "Kuka sanoi, että haluaisin muka lähteä." hän sanoi. Kyllä hyväuskoisia on hauskaa kiusata, ottavat kaiken niin tosissaan... Toinen kysyi siis taa jotain. "Haluan mitä haluan." Aka sanoi, eikä 'paljastanut' enempää. Hän naurahti hiljaa taasen. Hmh..? Toisesta alkoi hehkua jotain pahaenteistä... No antaa olla, hauskenpaa vain tulee olemaan.
|
|
|
Post by hewwo on Sept 16, 2008 20:15:41 GMT 2
Jali näytti lattialuukkua. "Jos sulla ei ole mitään tärkeempää niin ala vetää!" Jali hyppäsi taas sängyllensä ja otti vierestänsä kirjan jota alkoi lukea. Periaattessa Jalihan voisi loihtia toisen vaikka sammakoksi jos huvittaa. Mutta ei Jali osannut täydellisesti muuttaa ketään miksikään, korkeintaan poistattaa viikset ja ehkä hieman hiuksia. Opinnot oli mennyt vähän ohi korvien... Ja kun kerkesi kuolmaankin siinä välissä niin ei päässyt mitään tutkintoja oikein suorittamaankaan. Jalin oli vain tyydyttävä kohtaloonsa. Hänelle kävi aina huonosti.
|
|
|
Post by Koji on Sept 17, 2008 15:34:57 GMT 2
Aka ei vastannut tällä kertaa mitään Jalille. Eikä tehnyt elettäkään lähteäkseen pois. Perkele, poskea kuumotti hieman, taatusti jää punainen jälki. Mutta ei se ole tosiaankaan pahinta mitä on jouduttu kokea. Ei todellakaan. Kuoleminen oli ehkä se pahin. Mutta se on nyt mennyttä aikaa, ja ei olla vähään aikaan haavoituttu pahasti. Vampyyri rupesi katselemaan Jalia mahdollisimman häiritsevästi. Sehän oli todella ärsyttävää, kun joku katsoi, kun luki. Toivottavasti oli tuostakin. Hän itse ainakin häiriintyisi siitä paljon. Mutta ties nyt tuota kakaraa.
|
|
|
Post by hewwo on Sept 18, 2008 20:07:40 GMT 2
Jali luki hetken, katsoi sitten vampyyriin ja jäi tuijottamaan toista hymyillen. Kyllä hänkin osasi tuijotuskilpailun, ja oli ihan etevä siinä. Vielä eläessään Jali oli usein tuijotuskilpailua opettajansa kanssa, hyvällä menestyksellä. Jali vain istui, piti kirjaa sylissän, ja tuijotti toista kirkkaana hohtavilla violeteilla silmillään. Suu mukavassa virneessä. Platinan vaaleat hiukset hieman kasvoilla. Jali piti silti tuosta miehestä, vaikka toisen luonne olikin muuttunut aika pahasti. Mutta Jalin täytyi vain muistaa, että hänet oli koulutettu hyväksi. Hän osasi magian perustaiat, pystyi luomaan suojauksen ja hyökkäyksen, pystyi katoamaan ja ilmestymään - jostain kumman syystä - aina vähän matkan päästä, jostain katosta. Eli hän ei pystynyt taivasalle ilmestymään, kun ei ollut kattoa mistä tulla.
|
|
|
Post by Koji on Sept 20, 2008 17:43:52 GMT 2
Aka rikkoi tämän hiljaisuuden hymähtämällä hiljaa, kuitenkin niin että toinen varmasti kuuli sen. Hän katsoi Jalia silmiin punaisilla, pupillittomilla, silmillään. "Menitpä sä nyt hiljaseks." vampyyri sanoi, vaikka oikeasti hänhän oli ensin hiljennyt. Mutta mitä sitten? Ei nyt omia mokia tarvitse mainita, ainakaan kakaralle. Jota toinen oli Akasta ihan selvästi. Tuo varmasti vielä tiesikin sen, hänhän oli vielä maininnutkin siitä. Ja monet muut myös. "Aiotko pysyä koko ajan hiljaa, ja lukea jotain tylsää kirjaa?" Aka kysyi, hyvin kiinnostuneesti. Hän avasi pian sanomisensa jälkeen ja päästi punaiset hiuksensa liehumaan pienessä tuulessa vapaana. Yleensä hän piti aina hiuksia kiinni, kun pitkät helposti kapinoivat
|
|
|
Post by hewwo on Sept 28, 2008 8:54:53 GMT 2
Jali nosti katseensa kirjasta hyvin loukkaantuneen näköisenä. "Se ei ole tylsä!" Jali laski katseensa takaisin kirjaan ja jatkoi lukemista pieni puna poskillaan. Hän halusi vain toisen painuvan nyt helvettiin. Äsken seura olisi kelvannut. Mutta hän inhosi pahiksia. Pahisten takia hän oli kuollutkin. Se oli niin väärin. "Ja mitä sinä siinä vielä olet? Ei minusta löydy seuraa tuonlaiselle."
//Sorryy myöhä vastaus. ó___ò //
|
|
|
Post by Koji on Sept 28, 2008 14:07:41 GMT 2
"Jaa. Minusta kaikki kirjat ovat tylsiä." Aka sanoi mielipiteensä. Kirjat olivat tylsiä, kaikki. Olivatpa ne sitten minkä aiheisia tahansa, tylsiä olivat. Ja niin oli tuokin, suunitelmat menivat mönkään toisen alkaessa lukea. Mutta eiköhän keksitä jotakin vastaan sanomista. "Jos et halua minun olevan täällä, niin pakota lähtemään." vampyyri tokaisi. Ei hän lähde vapaaehtoisesti. Ei tosiaankaan, se ei olisi hauskaa ei ollenkaan. Tämä on hauskempaa. ' --------------------------- Ei mitään :3
|
|
|
Post by hewwo on Sept 28, 2008 16:58:45 GMT 2
Jali laittoi kirjan varovasti kiinni ja nousi seisomaan. "No ole sitten siinä, en minä sua pelkää tai mitään! Mikä sua vaivaa? Ensin sä olit tosi kiva ja mä luulin että sä halusit olla mun kaveri ja pidin susta... Mutta sitten sä ootkin vaan tuollanen niinku kaikki muutkin..." Jalin silmät näyttävät vain mustalta kuopalta, joka tulvii. Hän itki. Hän ei usein itkenyt, eikä hän halunnut itkeä. Mutta kun joutui petetyksi pahasti, ei siinä voinut muuta enää kuin itkeä. Jali vajosi takaisin sängylle ja veti polvensa rintakehäänsä vasten ja itki vuolaasti.
|
|
|
Post by Koji on Sept 28, 2008 17:42:48 GMT 2
Vää, en haluu olla Jalille ilkee T___T -----------------------------
Aka katsahti Jaliin, hänen ilmeestä ei voinut päätellä mitä hän ajatteli. 'Säälittävä tyyppi.' "Mikä itseäsi vaivaa?!" "En tarvitse kavereita mihinkään, niistä on vain pelkkää haittaa. Tähänkin asti olen pärjännyt ihan hyvin ilman kavereita, ja tulen myöhemminkin pärjäämään." vampyyri sanoi eikä piitannyt yhtään, vaikka Jali itkikin. Phah, itkekööt rauhassa. Vain luuserit itkivät ja näyttivät heikot puolensa. Ainakin Akasta aisia oli näin, ja tosiaan kavereita ei tarvittu. Yksin selvisi paremmin, kukaan ei voinut sanoa mitään. Itse sai päättää kaikesta. "Mitä sinä itket siinä?" vampyyri kysäisi, sääliä ei esiintynyt ollenkaan äänessä.
|
|
|
Post by hewwo on Sept 28, 2008 17:59:13 GMT 2
//ó____ò Jali on vasta niin pieni... //
"Jos sinulla olisi kavereita, et olisi tuollainen itsekäs paska!" Jali raivosi polviensa takaa yhä itkien. Ei Jalillakaan ollut kavereita. Sen takia Jali toivoi saavansa kaverin. Jalilla ei ole ollut koskaan oikeita kavereita, paitsi se eräs poika, jolle Jali kertoi joka ilta ilta-satuja. Hän ilmestyi aina pojan huoneen katosta, istui pojan sängylle, kertoi yhden sadun, kuunteli pojan murheet ja ilot, ja lähti sitten. Mutta muita hänellä ei ollut. "Miksikö itken? Siksi että mä halusin oikeasti susta kaverin. Mutta sä et halua olla sitä! Niinkuin ei kukaan mukaan. Mua ei kiinnosta millainen olet, minkä luonteinen olet. Kunhan voisit olla vain kaverini..." Jali pyyhki silmiään ja katsoi surullisesti toiseen.
|
|
|
Post by Koji on Sept 28, 2008 19:03:20 GMT 2
Niimpä .___. Tekis miel jo laittaa Aka vaihtamaa persoonaa, takas siks kiltiks -------------------------------
"Johan sanoin, etten tarvitse kavereita." Aka ei välittänyt, vaikka hänellä ei ollutkaan ystäviä. Parempi vain saada olla oman elämänsä herra. Eikä kuunnella itseään surkeampien huolia ja muita. Ei niitä jaksa. "Etkö jo hitto vie voi uskoa?" hän kysyi ärtyneenä. "En tarvitse tai halua kavereita. Tai ainakaan tuollaisia säälittäviä tyyppejä. Usko jo." vampyyri jatkoi, ja ei välittänyt Jalin surullisesta ilmeestä yhtään. Kohta oltaisi kyllä valmiina lähtemään, ei tuon seurassa jaksa olla kauaa.
|
|
|
Post by hewwo on Sept 28, 2008 19:27:44 GMT 2
"Mutta mä haluan sua!" Jali möläytti. Punastui sitten. Ei hänen ollut tarkoitus niin sanoa. "Äh.. Eikun siis... Mene pois!" Jali hyppäsi ylös ja tönäisi toista. "Enkä minä ole säälittävä! Itse olet!" Jalius sylkäisi toisen kasvoille ja potkaisi mahaan. Hän ei jaksanut toisen vittuilua. Hänen teki nyt mieli repiä toinen kappaleiksi. Syödä elävältä.
|
|
|
Post by Koji on Sept 28, 2008 19:35:10 GMT 2
Aka naurahti. Vieläkö tuo jaksoi yrittää. Hän ei hievahtanut paljoa toisen tönäisystä. "Katso peiliin." vampyyri tuhahti. Jali oli onnistunut sylkäisemään häntä melkein keskelle kasvoja. "Helvetti..." Aka kirosi ja pyyhkäisi kasvonsa hihoihin. "En olisikaan jaksanut sinua kauempaa..." hän sanoi ja lähti tyynesti kävelemään pois päin, vilkaisematta ollenkaan Jaliin. Aka virnisti pienesti itsekseen.
--------------------------- Millo nää sit tapaa uudestaa :3 ?
Kunpitäähäniitteasiatselvittää
|
|