|
Post by R.I.P on Apr 16, 2008 19:08:53 GMT 2
Mammutti ehdotti erästä juhlaa yksärillä. Kopioin hänen viestinsä keskeisen sisällön: " Wiccojen kalenterissa keväällä on seuraavanlainen juhla, joka minusta sopisi kuin nakutettu tähän Tuonpuoleisen maailmaan. Kopsasin tiedot Libri Umbrasta. Nimi Beltane Muut nimet Beltan, Bealtaine, Walpurgisnacht, Vapunpäivä Ajankohta 1. Toukokuuta Tietoa sapatista Beltane on Wiccalaisen kalenterin toiseksi tärkein sapatti heti Samhainin jälkeen. Bealtane on myös karkauspäivä, jolloin elävien ja kuolleiden maailman välinen raja on ohuimmillaan. Samhainina vainajia tervehditään ja juhlitaan, mutta Beltane saattaa saada myös pahankuriset henget liikkeelle. Siksi Beltanen aikaan on syytä olla varovainen ennustuksien ja taikojen kanssa." Minulla ja Martsalla ei ole mitään ajatusta vastaan ja juhlat olisi mukavan raikas tuulahdus muuten niin tasaisen paksuun arkeen 8) Mitäs te muut pelaajat olisitte mieltä asiasta? Käytännön toteutuksesta pitäisi sopia teidän kanssa, jos olette innokkaita osallistumaan. Halloweenjuhlat jäivät harmillisen pieniksi, kun juuri kukaan ei sitten loppujen lopuksi osallistunut juhliin, vaikka innostusta löytyi kun asiasta sovittiin. 1. toukokuuta osuisi torstaille, joka tosin Martsalta on hieman.. hmm. hankala päivä ' Muutenkin juhlan voisi sopia viikonlopulle. So. What do ya think?
|
|
|
Post by saalistaja on Apr 16, 2008 21:29:36 GMT 2
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Ashley ja Aret eivät ole mitään biletyyppiä - eikä tuleva Breninkään - mutta voisin kyllä liittyä Brenin Llwydillä seuraan. Torstai voisi kieltämättä olla hieman hankala päivä, joten sen voisi sopia kyllä viikonlopulle.
Me likes ^^
|
|
Jammu
Vastakuopattu
Murrr
|
Post by Jammu on Apr 17, 2008 12:39:00 GMT 2
Haaha, bileet! Noh, jos tosissaan viikonloppu olisi, niin kyllä täältäkin saisi tuon Julienin sinne leijumaan. :] Tumf. Olen tosin aina viikonloppuisin la poissa, mutta kyyllä mie illaksi tulen, niin Julien voi vain olla ah-niin-ihanasti-myöhässä tai jotain. :]
|
|
|
Post by mammutti on Apr 17, 2008 15:04:34 GMT 2
Oho, se oli torstai. Nooh, vkl on tietenkin parempi, voisimme venyttää juhlan koko vkl:n mittaiseksi (ainakin yksityisten juhlaonline ja offline pelien osalta, jos joku niitä "mennään kulman taakse" pelejä haluaa pelata). Varsinaisen pääjuhlan voisi koittaa taas tunkea lauantaille... Ellei jollain ole parempaa ja toimivampaa ideaa. Mutta juu, minustakin tuo idea on hyvä, miksiköhän? xDD Tungen Cynderin sinne, vaikka viime kerralla poju aiheuttikin hieman häslinkiä kokon lähellä. XD
|
|
|
Post by huyana on Apr 17, 2008 16:16:18 GMT 2
Kyseisenä viikonloppuna minullakin on hyvin kiireistä, mutta ilman muuta tulisin mukaan, mikäli vain ehdin. Minusta juhla kuulostaisi oikein hauskalta idealta! ^___^
|
|
|
Post by demon on Apr 18, 2008 19:47:10 GMT 2
Haa! Tottakai lepakko pojuni tulee bilettämään, jos vain kiireiltään ehtii... Bileet on mahtava idea, näin harmaan arjen keskelle... *virn*
|
|
|
Post by helo on Apr 19, 2008 9:16:22 GMT 2
Perjantai - lauantai kuulostaisi hyvältä, vaikka minullakin viikonlopusta tulee hyvin kiireinen^^' Mutta yritän ehtiä pelaamaan~
Ja tällä kertaa olisi kiva saada hieman enemmän pelaajia, mitä viime juhlaan saapui x) Eli kaikki vaan rohkeasti mukaan~ Suuremmalla porukalla pelaamisesta tulee hauskempaa.
|
|
|
Post by hewwo on Apr 20, 2008 18:29:14 GMT 2
Ooh, juhla. Minulla tuskin on mitään menoa, kun ei ole muuta elämää
|
|
|
Post by R.I.P on Apr 21, 2008 11:37:23 GMT 2
Noh, entäs sitten tästä käytännön toteutuksesta? Mitä juhlissa ylipäätään tapahtuisi? Ohjelmatoiveita? Aasinhännänkiinnitys! Ketkä olisivat halukkaita osallistumaan juhliin? Ei nyt mitään "oi miten kivalta kuullostaa." vaan että ketkä tulevat varmasti.
|
|
|
Post by mammutti on Apr 21, 2008 14:01:01 GMT 2
Cynder tulee. Varmana. Ja sitten sellainen juttu, että kun tuo raja on tuon tekstin mukaan ohuimmillaan, niin vaikuttaako se meidän juhlimiseen? Minulla olisi nimittäin Wiikunan varalle eräs idea. xD Aasinhäntää! xD Ja omenan nostamista vesiämpäristä! Ja tanssimista! Kokko! Henkien manaamista! Paraati! xD Vartijoiden balettiesitys! Naamiaiset! Mafian puhe! Ruusuja ja kynttilöitä! Kaikkea kivaa! Vampyyrien pitämä baari!
|
|
|
Post by saalistaja on Apr 21, 2008 16:36:44 GMT 2
Minä ainakin tulen! Kunhan saan uuden hahmon tänne niin mukana ollaan Voisihan se Ashleykin tunkea mukaan, vaikkei mikään maailman sosiaalisin olekkaan. Mammutilla tulikin aika monta ehdotusta, joista pitäisin :'3 Kaikkea hienoa juuri tuon tyylistä.
|
|
Jammu
Vastakuopattu
Murrr
|
Post by Jammu on Apr 21, 2008 16:40:29 GMT 2
Haha, jees, jotain tosi älyvapaata toimintaa, jees. x] Ja tulen varmasti, kunhan tulen illemmalla kotiin, jos joudun johonkin lähtemään. Mutta jos se tosissaan on pe-la, niin pe iltana pystyn loistavasti ainakin mukana killumaan. :]
|
|
|
Post by huyana on Apr 21, 2008 19:15:29 GMT 2
Torstaina ja kenties perjantainakin pystyn kyllä heilumaan remmissä näihin näkymiin, mutta lauantai ja sunnuntai ovat niin täyteen buukattuja, etten uskalla mitään luvata. Tosin onkin sitten hieman eri asia, miten 14-vuotias tyttö saa ujutettua itsensä moisiin juhliin Kenties vakoilemaan taka-alalle.
|
|
|
Post by hewwo on Apr 21, 2008 21:19:28 GMT 2
Äh, perjantaille olin kyllä suunnitellut sellaista mukavaa olotilaa, ettei pelaamisesta tulisi mitään. Mutta siis hei, voinhan minä siirtää sen torstaille tai lauantaille. : D Eli siis kyllä minä olen ainakin tulossa.
Saa nähdä millaista seuraa Ave on. Hoo, aasinhäntä olisi kivaa. : ) Ja tanssimista! Se on ehdoton!
|
|
|
Post by R.I.P on Apr 22, 2008 17:57:51 GMT 2
Mit? Vampyyrien baari? >XD Voin kuvitella, miten ne houkuttelevat viattomia ihmisiä sinne. "Tule tule tule... Herra! Drinkkinne saapui!"
Mutta joo. Ihan tosissaan ja aikuisten oikeesti? 8'D Luciano varmaan jonkinlaisen viinihuuruisen puheen pitää tai jotain. Ajattelin - en ole Martsan kanssa ehtinyt keskustella, kun en ole ajatuksistani muistanut hälle mainita, mutta eiköhän hän ole myöntyväinen jos tekin olette - että teillä pelaajilla olisi nyt vähän isompi osa tämän juhlan kulun suhteen muutenkin. Pyhäinpäivän juhlissa oli se huono puoli, että jouduin itse kuvailemaan kaikki tapahtumat yms. yms. mikä oli turhauttavaa sinänsä, koska en ole mikään kaunokirjallisuuden mestarituottaja, eikä viihdyttävän tekstin kirjoittaminen suht. lyhyessä ajassa minulta onnistu. Jotennn... Pelaajat voivat ainakin minun puolestani kuvailla erilaisia tapahtumia, mitä juhlaväen keskuudessa tapahtuu, kunhan se pysyy tietyn kohtuullisuuden rajoissa. Tietysti juhlissa saa vähän irroitellakin 8)
Eli viikonlopulle tämä ilmeisesti osuu? Keille kaikille kävisi perjantai? Juhlat voivat jatkua toki lauantainkin puolelle jos juhlaväki innostuu
|
|