|
Post by saalistaja on Apr 30, 2008 15:14:55 GMT 2
Vappuvappu : D Se on parempi. Viikonlopulla olen ihan ruumis, joten en taida jaksaa mitään kovinkaan älyllistä toimintaa.
|
|
|
Post by R.I.P on Apr 30, 2008 16:45:54 GMT 2
Juu, pelipaikkana voi olla mikä tahansa 8)
Minulla tosin voi olla joitakin esteitä, koska huomenna kuulemma rahakkaat kummini tulevat kyläilemään, enkä minä voi silloin viettää koko päivää dataamalla, sillä minun täytyy esittää kilttiä, jotta saisin lypsettyä vähän rahaa 8'D
|
|
|
Post by mammutti on Apr 30, 2008 16:47:36 GMT 2
Minulla on aloitusviesti kirjoitettu (otin nyt hieman oikeuksia omiin käsiini sen torin kanssa xD) ja laitan sen tasan 18 torille. Kelpaako otsikoksi "Beltane - kesän alkamisen juhla"? Ja pitääkö minun kirjoittaa siihen viestiin jotain sääntöjä? xD *hekottaa* Se on aika pitkä pätkä, mutta sen jälkeen ei tarvitse alkaa mitään erityistä paikalle tuloviestiä laittamaan, sillä voi laittaa hahmonsa jo olleen esityksen aikana paikalla. Sekavaa, onko? //MUOKS: Eikö se sitten käy, että peli pitkittyy vkl:lle saakka?
|
|
|
Post by R.I.P on Apr 30, 2008 16:57:14 GMT 2
Ei tarvitse laittaa sääntöjä. Eiköhän jo joku järki pääkopassa sano miten toimia x) Ei täällä nyt niin nyyppiä olla.
Ei ole sekavaa.
Ja ei ainakaan minun puolestani haittaa vaikka kestääkin lauantaihin. Minulla ei vain perjantaina ole vapaapäivää, joten 8'D
|
|
|
Post by mammutti on Apr 30, 2008 17:07:38 GMT 2
Mahtavaa. ^_^ Töpö on pystyssä ja sinen viestin jälkeen sinne on vapaa pääsy. Minulla on hieman kiireitä tänä iltana, niin tungen Cynderin sinne huomenaamuna. Voisin vaikka samalla vastata kaikkialle muuallekin. XDD Kuitenkin, minen osuus on tältä illalta hoidettu, tulen myöhemmin tarkastamaan tilanteen. *evil grin* Paha Mammutti matelija valvoo.
|
|
|
Post by huyana on Apr 30, 2008 20:38:08 GMT 2
Yritin nopeasti selata vastausta tästä aiheesta, mutta en ainakaan näin äkkisilmäyksellä sitä huomannut. Eli voiko mukaan tulla, vaikka olisi jo entuudestaan meneillään 2 offlineä, eli pelikiintiö olisi täynnä?
|
|
|
Post by mammutti on Apr 30, 2008 20:49:12 GMT 2
Juu, tottakai voit. Juhla on vapaa kaikille, vaikka olisi pelit täynnä.
|
|
|
Post by R.I.P on May 2, 2008 8:18:20 GMT 2
Tuli vain mieleeni... Jos peli käydään offlinenä, niin onko aikaraja pakollinen? Voihan sitä jatkaa miten pitkään vaan jaksaa. Eikä pelijärjestyksellä minusta ainakaan ole niin paljoa väliä, kunhan ei postaa kahta viestiä peräjälkeen. Vai mitä olette mieltä? ' Joo ja peliin saa liittyä vaikka olisikin jo 2 offlineä meneillään. Onhan tämä nyt aika erikoinen tapahtuma.
|
|
|
Post by mammutti on May 2, 2008 13:44:59 GMT 2
Rupesin miettimään tuota aikarajaa myös. xD Meikällä on tässä ollut hieman... kiireitä, joten en ole kerinnyt käydä laittamassa Cynderiä sinne vielä.
|
|