|
Post by R.I.P on Aug 1, 2007 13:11:32 GMT 2
[ Joo onlineä ja Fuji tänne 8'D ]
Sataman vanhojen rakennusten aiheuttama harhakuva viihtyisästä ympäristöstä haihtui nopeasti kun asteli laitureita päin ja saattoi nähdä ties mitä sakkia lojumassa seinustoilla, keskellä tietä ja laitureilla. Nämä verestävät silmäparit seurasivat kaunista punapukuista naista, joka asteli pitkin, liukuvin askelin poispäin eräästä vajamaisesta rakennuksesta, jonka ovesta oli juuri ulos astunut. Korot vain kopisivat kivetyksiin. Nainen pysähtyi mulkaisemaan ällöttäviä miehiä, jotka kääntyivät äkkiä pois tutkailemaan kuka mitäkin - kiviä, sammalta, levää hämähäkinseittejä... Luciaksi kutsuttu nainen heilautti tummia hiuksiaan ja jatkoi kulkuaan.
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
I wonder if they're going to miss it?
|
Post by Hiswa on Aug 1, 2007 13:16:02 GMT 2
[*Jostakin syystä repesi Toksin roolille*]
Melkoisen massiivinen, noin metrin korkuinen susi käveli itseään raahaten satamassa. Se näytti melko kärsineeltä, sill sen kaulasta vuoti kahdesta pienestä hampaanjäljestä verta. Susi ähkäisi välillä, mutta kun oli päässyt satamaan, se jäi voimattomana lojumaan keskelle tietä. Ei se pystynyt mitään tekemään, siitä tulisi maailman ensimmäinen vampyyrisusi, jos sellaisia ei ennen ole ollut. Uroksen voimat alkoivat hiipua, ja se katseli ympärilleen, samalla kun makasi maassa.
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 1, 2007 13:21:14 GMT 2
Luci kiersi kulman ympäri ja oli jatkamassa matkaansa, mutta pysähtyi kun kookas susi kaatua tömähti keskelle tietä. Mitäs hittoa? Hän kurtisti sieviä kulmiaan, mutristi suutaan ja päätti kiertää otuksen. Satamarakennuksen portailla eräs nuori seilari vislasi tummalle kaunottarelle, mutta sai vanhemmalta ystävältään läppäyksen päähän ja äkäisen sähähdyksen: "Etkö sää tiiä kuka toi o? Helveti idiootti!" Lucia katsahti näitä miehiä, jotka jähmettyivät välittömästi hänen katseensa alla, kuin mitkäkin suolapatsaat. Hän soi näille suloisimman hymynsä ja oli juuri ohittamassa kuolevaa sutta, kun jähmettyi huomatessaan kaksi verta vuotavaa haavaa tämän kaulassa.
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
|
Post by Hiswa on Aug 1, 2007 13:24:06 GMT 2
Susi oli juuri sulkenut silmänsä, kun tunsi jonkun tuijottavan häntä. Se avasi toisen silmänsä äkkiä, ja mulkaisi sillä naista. Kaunis, nuori nainen tuijotti sen kahta haavaa kaulassa. Susi mutisi jotain, ja ja käänsi sitten kylkeään, vähät välittämättä toisesta.
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 1, 2007 13:28:06 GMT 2
Nainen kohensi olallaan roikkuvan käsilaukkunsa asentoa ja kiersi suden ympäri seisahtuen sitten tämän nenän eteen pysytellen kuitenkin turvallisen välimatkan päässä. Hän kumartui hieman lähemmäs tätä, mikä sai takana seisovat miehet haukkomaan henkeään, kun eivät tienneet, uskalsiko tuota viekoittelevaa näkymää nyt katsoa vai ei... "Hoi, poju. Oletkos vielä hereillä?" nainen kysäisi sudelta.
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
|
Post by Hiswa on Aug 1, 2007 13:30:54 GMT 2
Roy avasi toista silmäänsä, samalla kun tämän kulma kohosi. "Olen mutta suosittelen sinua neiti hyvä, häipymään ennekuin puren.." se mutisi huokaisten, ja makasi velttona maassa.
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 1, 2007 13:35:56 GMT 2
"Ah, mutta et sinä minua saa vampyyriksi muuttumaan", nainen tokaisi hymyillen vinosti. Sitä paitsi toisen muodonmuutos ei tainnut vielä olla täydellinen. Myrkky oli kuitenkin jo eläimen veressä, joten oikeastaan mitään ei ollut tehtävissä. Paitsi tietysti pikku putelin avulla voisi kyllä tuon muodonmuutoksen estää, mutta eihän sitä ilmaiseksi saisi...
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
|
Post by Hiswa on Aug 1, 2007 13:39:06 GMT 2
'Mit-?..' Roy ajatteli ja nosti katseensa toiseen. "Miten niin? Oletko sitten itse jokin immuuni vampyyreille?" Se sanoi uteliaana, ja nosti itsensä ylös väkisin. Uros seisoi pystyssä mulkoillen toista.
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 1, 2007 13:43:08 GMT 2
"No ensinnäkään en antaisi sinun purra minua", Luci vastasi suoristautuen, kun susi nousi ylös, "Toiseksi, minulla on omat keinoni pitää myrkytykset kurissa." Äänessä oli selvästi vihjailun makua. Ah, bisnestä taisi olla luvassa. Sitä tuntui nykyisin tekevän paljon sopimuksia karvaturkkien kanssa.
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
|
Post by Hiswa on Aug 1, 2007 13:46:43 GMT 2
"Ai et antaisi vai? Hha. Oletko sitten jokin demoni?" Susi vastasi naurahtaen, mutta kun huomasi että toinen ei pilaillut, sen nauru loppui. "Olet demoni? Eikö niin?" Se sanoi.
Kun uros kuuli jotain myrkytyksien kurissa pidosta, se hymähti: "Ai jotain rohtoja vai?"
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 1, 2007 13:49:56 GMT 2
Nainen hymyili tietäväisen näköisenä toisen ihmetellessä hänen demonisuuttaan, muttei sanonut mitään, hymyili vain. "Hmm.. Rohtoja? Tavallaan", hän vastasi.
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
|
Post by Hiswa on Aug 1, 2007 13:51:34 GMT 2
"Hm. Ajattelin, kun kerta noin kiinnostuit, että voisit antaa niitä minulle. Mutta eihän kukaan toimi ilmaiseksi... Mitä haluat?" Se töksäytti suoraan, tuijottaen tuimasti naista.
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 1, 2007 13:54:38 GMT 2
Luci pyöritteli mustaa hiuskiehkuraansa sormensa ympärille ja näytti miettivältä, "Hmm.. Mitä haluaisin?" Seurasi hetken hiljaisuus, jonka rikkoi vain taustalla töröttävien ukkojen epäilevä supina. Nainen vilkaisi ympärilleen ja puri huultaan. "Voisimmeko miettiä sitä hieman syrjemmällä? Keräämme katseita", hän sanoi askeltaen korkeat korot kopisten kahden rakennusten väliselle tyhjälle kujalle päin.
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
|
Post by Hiswa on Aug 1, 2007 13:57:30 GMT 2
"Toki" Uros vastasi hiljaisesti, hieman käheällä äänellä. Se asteli raskaasti toisen perässä, ja astettui istumaan metrin päähän toisesta.
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 1, 2007 13:59:28 GMT 2
Luci väisti ketterästi pari ällöttävän näköistä lätäkköä ja seisahtui odottamaan sutta, joka pian löntystelikin paikalle. No niin. Hän silmäili toista kulmiaan kurtistaen. "En kyllä usko, että sinulla on minulle mitään, mitä minä tarvitsisin..."
|
|