Hiswa
Vastakuopattu
I wonder if they're going to miss it?
|
Post by Hiswa on Aug 1, 2007 14:01:02 GMT 2
Roy tuijotti toista. "Ensinnäkin, sehän riippuu siitä mitä sinä tarvitset. Niin ja toiseksi siitä että mitä sinä olet.. öö.. naisiasi" uros lausahteli miettien.
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 1, 2007 14:06:18 GMT 2
"Periaatteessa minulla on kaikki mitä tarvitsen", Lucia tokaisi, "ja jos kertoisin, mikä minä olen naisiani joutuisin luultavasti päästämään sinut kurjasta henkirievustasi." Hän tutkaili edelleen sutta ja naksautti sitten kieltään. "Tahdon sinut."
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
|
Post by Hiswa on Aug 1, 2007 14:08:55 GMT 2
'No sitten tuo taita olla jokin pahimman sortin demoni-mikälie, kun kerta tappaa pitää jos toinen tietää mitä joku aikoo...' Susi ajatteli, ja töksähti maan pinnalle toisen taas puhuessa. "Minut?" se kysäisi hölmönä.
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 1, 2007 14:13:13 GMT 2
Lucia nyökkäsi ei-niin-mukava hymy huulillaan kareillen. "Aivan niin", hän vastasi, "Autan sinua pääsemään eroon pikku 'taudistasi' ja sinä työskentelet minulle - hmm - niin kauan kuin nyt täällä olet."
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
|
Post by Hiswa on Aug 1, 2007 14:18:34 GMT 2
Roy katsoi tuimana toista, mutta nyökkäsi sitten sanoen: "Hyvä on. Minulla ei ole täällä muutenkaan mitään tekemistä. Joten, sovittu."
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 1, 2007 14:23:27 GMT 2
"Hyvä on", totesi nainen ottaen käsilaukustaan mustakantisen muistikirjan ja kynän. Hän nuolaisi kynän päätä ja alkoi kirjoittaa kirjaseen jotain. "Eli minä annan sinulle vastamyrkyn vampyyri-ongelmaasi ja sinä lupaudut seuraamaan käskyjäni niin kauan kuin täällä viihdyt?"
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
|
Post by Hiswa on Aug 1, 2007 14:26:22 GMT 2
"Kyllä" Roy totesi, ja katsoi toista. Pieni tuulenvire heilutti sen harjaksen toisen silmän päälle.
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 1, 2007 14:31:32 GMT 2
Luci vilkaisi hymyillen sutta, raapusti vielä jotain muistiin ennenkuin laittoi kynän ja kirjasen takaisin käsilaukkuunsa. "No niin, nyt tarvitsee vain hoitaa pieni muodollisuus, joka varmistaa, että varmasti noudatat sopimustamme", hän sanoen ottaen nyt laukustaan pienen tikarinkaltaisen teräaseen. Hän irvisti katsoessaan sitä. Miksi nelijalkaiset olivat niin usein halukkaita sopimukseen? Inhotti, kun piti hoitaa muodollisuudet näinkin kivuliaasti. "Anna tassu", demoni sanoi ojentaen toisen kätensä.
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
|
Post by Hiswa on Aug 1, 2007 14:32:35 GMT 2
Roy naurahti pienesti, mutta antoi sitten tassunta luullet että toinen pelleilee.
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 1, 2007 14:39:12 GMT 2
Nainen hymyili hunajaisesti tarttuen toisella kädellään suden antamaan käpälään ja parantaen toisella otetta teräaseesta, jonka iski nopeasti ojennettuun käpälään niin, että se upposi myös hänen kätensä läpi. Veri pulppusi terän tyvestä ja demoni vetäisi pienesti irvistäen terän irti, puristaen kätensä äkkiä nyrkkiin suden käpälän ympärille, ettei tämä vain vetäisisi sitä pois. "Verivala on ikuinen vala", nainen hymysi. Hänen nyrkkiin puristetun kätensä sormien lomasta alkoi nousta punaista savun tapaista. Kun savu lakkasi nousemasta, päästi nainen irti eläimen käpälästä, jossa nyt hehkui punaisena ruusua muistuttava merkki ja kirjaimet "LD".
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
|
Post by Hiswa on Aug 1, 2007 14:47:02 GMT 2
Roy hätkähti hieman, kun toinen löi teräaseellaan tämän käpälän läpi. "Auts" se sanoi virnistäen, ja katsoi sitten oudoksuen punaista savua. Uros hymähti toisen lausahdukselle, ja nyökkäsi. Sitten se katsahti käpäläänsä. "Mit-?" se kerkesi sanoa. 'LD?.. Mhh Olen kuullut sen jossain.. Jossain..' se ajatteli. "Mutta nyt, haluan tietää kuka olet. Kerro nimesi. " se sanoi.
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 1, 2007 14:57:05 GMT 2
Luci kietaisi verisen tikarinsa nenäliinaan ja sujautti takaisin laukkuunsa, jota alkoi nyt tutkistella etsien jotain. "Sinun ei tarvitse tietää nimeäni", hän sanoi yhä käsilaukkunsa sisältöä tonkien, "Palvelet nyt Luciano D'Precisoa, mutta otat käskyjä vastaan myös minulta, jos tarpeen on - Ah, tässä." Hän otti laukustaan pienen lasipullon, jossa oli vihreää nestettä.
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
|
Post by Hiswa on Aug 1, 2007 15:09:27 GMT 2
"Eh, selvä" Roy sanoi. Se katsoi pulloa, ja sitten naista. "Eh, voisitko.. Avata sen?" Susi sanoi virnistäen. "Näillä tassuilla on vaikeampaa työskennellä kuin luulinkaan" se sanoi nostaen puhuessaan hieman tassuaan.
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 1, 2007 15:19:12 GMT 2
Lucia hymyili kiertäessään pullon korkin auki. Hän kallisti päätään taakse ja avasi suunsa tipauttaen yhden kitkeränmakuisen pisaran kielelleen. Yhh. Inhonväreet kulkivat pitkin hänen selkäpiitään; onneksi hänen ei tarvinnut usein ottaa tuota myrkkyä. Verikosketuksessa vampyyrin kanssa oli vain se huono puoli, että myrkky siirtyi myös hänen kehoonsa, mutta demonina hän ei tarvinnut kuin pisarallisen vastamyrkkyä etenkin jos sen otti heti. "Suu auki", nainen sanoi nyt sudelle.
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
|
Post by Hiswa on Aug 1, 2007 15:20:05 GMT 2
Roy katsoi tarkkana toisen puuhaa, ja aukaisi sitten kitansa apposen auki.
|
|