|
Post by R.I.P on Aug 7, 2007 12:48:04 GMT 2
"Eh... mm.. minä tuota..." Veronica mumisi. Mistä ihmeestä Julius oli saanut päähänsä kysyä tuollaista? Hän vilkaisi miekkosta ja kurtisti kulmiaan. "Etkö aio - tuota - syödä jäätelöäsi?" Hän kysyi. Vältellään aihettaaaaaa tralalaa.
|
|
|
Post by raato on Aug 7, 2007 12:50:38 GMT 2
"Hm? Joo, tykkään vain.. öh.. vähän sulaneemmasta jäätelöstä", Julius ähkäisi ja haroi hiuksiaan. "Niin? Tappoiko joku sinut vai heititkö veivisi ihan itse?" Julius vaihtoi nopeasti aihetta. Eipäs puhuta jäätelöstä nyt. Unohda jäätelö. Ei sellaista ole edes keksitty.
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 7, 2007 12:55:52 GMT 2
Öh äyh eh. "Mutta se tippuu maahan, jos pidät sitä noin!" Veronica hössötti sivuuttaen Juliuksen kysymyksen. Äläpäs nyt kysele tyhmiä, poikaseni. Hän ojensi vapaan kätensä ja suoristi meikkosen kättä, joka tämän varsin sulanutta jäätelöä piti.
|
|
|
Post by raato on Aug 7, 2007 12:59:59 GMT 2
"No oho kappas", Julius ähkäisi. Ei tämä nyt mennyt yhtään niin kuin piti. Hän yritti keksiä kysymyksen, jota Veronica ei voisi väistää. Öh öh öh, mieti mieti. Aha! "Et kai sinä vain välttele minun kysymystä?" Julius kysyi riemukkaasti ja nosti jäätelökätensä ylös Veronican ulottumattomiin, ettei tämä voisi enää hössöttää siitä.
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 7, 2007 13:02:06 GMT 2
Oho. "Miksi minä muka niin tekisin, höpsö?" Veronica naurahti yrittäen epätoivoisesti peitellä hermostuneisuuttaan. Oh, jäätelö. Hän kääntyi oman jädensä puoleen ja rupesi sitä mussuttamaan. En voi puhua, syön jäätelöäää!
|
|
|
Post by raato on Aug 7, 2007 13:03:31 GMT 2
"Ehkä siksi, että koit tosi traagisen kuoleman, etkä halua puhua siitä!" Se oli tarkoitettu vitsiksi. Ihan totta.
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 7, 2007 13:07:59 GMT 2
Veronica oli taas pudottaa jäätelönsä, mutta onnistui pitämään sen hyppysissään. Hän vilkaisi Juliusta, mutta käänsi katseensa taas vohveliin, jota alkoi rouskuttaa, kun itse jäätelö oli jo uponnut kuoren sisään.
|
|
|
Post by raato on Aug 7, 2007 13:08:59 GMT 2
"Sinä välttelet!" Julius hihkaisi riemastuneena. Nyt hän jo unohti jäätelönsä, joka jo valui hänen kättään pitkin kohti kainaloa. Ällöä, mutta hälläkö väliä. Nyt Julius tosissaan halusi tietää kaiken Veronican kuolemasta.
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 7, 2007 13:10:23 GMT 2
Veronica näytti olevan kaikkea muuta paitsi riemastunut. Hän tuijotti vaitonaisena eteensä ja mussutti jäätelöään.
|
|
|
Post by raato on Aug 7, 2007 13:11:54 GMT 2
"Välttelet yhä edelleen", Julius kiusasi ja tökkäisi Veronicaa kylkiluiden väliin.
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 7, 2007 13:12:53 GMT 2
"No niin teen!" Huudahti Veronica ja läjäytti jäätelönsä Juliuksen päähän. Oho.
|
|
|
Post by raato on Aug 7, 2007 13:14:18 GMT 2
Se hiljensi Juliuksen. Mutta vain hetkeksi. "Ahaa, joten sinä KOIT traumaattisen kuoleman!" Hän hihkaisi pärstä (ja kainalo) täynnä jäätelöä, mutta hälläpä väliä. Hän oli juuri iskenyt kultasuoneen.
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 7, 2007 13:16:37 GMT 2
Kirottu sontanaama. Veronica käänsi Juliukselle selkänsä niin hyvin kuin siinä penkillä istuessaan nyt kykeni. Hänen ei tehnyt ollenkaan mieli puhua koko asiasta, mutta tämähän ei miekkosta estänyt. Ehei, tyyppi vain innostui lisää.
|
|
|
Post by raato on Aug 7, 2007 13:18:09 GMT 2
"No hei, eikös sitä sanota, että puhuminen auttaa ja silleesä", Julius ei hellittänyt, vaan heitti jäätelönsä menemään ja kiersi hämähäkin lailla Veronican eteen, nojaten käsinojaa vasten kuin satua kuuntelemaan tullut kakara.
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 7, 2007 13:19:08 GMT 2
"No sinun kanssasi puhuminen ei ainakaan helpota asiaa." Veronica tokaisi ja kääntyi taas pois päin Juliukselta, vaikka tämä suloisen ärsyttävältä näyttikin.
|
|