|
Post by payzki on Nov 13, 2007 17:05:23 GMT 2
Eliiiih. Kirjoitat aakkoset a;sta viimeiseen. Sitten kirjoitat kirjainten perään, mistä pidät, mistä et, tai vain jonkin asian mikä liittyy sinuun itseesi.
Esim.
A - Apinat ----(jne)
Tai voi myös laittaa kommentteja sun muita siihen;
S - Silkki [se on vain niin mukavantuntuista, heh]
Elisiis. Ideahan oli tässä, sitä en osaa sen paremmin selittää, anteeksi. :''D Jos kysyttävää tulee, yritän kyllä selittää parhaani mukaan.
|
|
|
Post by anar on Nov 13, 2007 21:32:29 GMT 2
A - Aina. B - Banaani (maistuu hyvältä.) C - Cold (ja kaiken jälkeen on kylmää.) D - Dream (ilman unelmia ei voi elää.) E - E <3 E (sormus kuvastaa ikuisuutta) F - Freedom (ei vapaata vangita voi.) G - Green mile (upea leffa, jossa tärkeää sanomaa) H - Hevoset (elämän suola) I - Ikinä (älä ikinä sano ei ikinä) J - Joskus (pitää olla joskus optimistinen) K - Koirat (siellä missä on koira, on koti.) L - Lithium (kun masentaa.) M - Me (me kaikki, rajallisessa ja rajattomassa merkityksessään) N - Nickelback (kyseinen musiikki auttanut eteenpäin) O - Oikeasti (älä sano jos et tarkoita, älä tee jos et halua. Oikeasti.) P - per aspera ad astra (tomusta tähtiin, vaikeuksien kautta voittoon.) Q - quarab (arabialainen ja quarter, liittyvät itselleni tärkeään lännenratsastukseen.) R - Rakastaa (silloin kun sitä ei sanota teinix d44 -mielessä) S - Sudet (olleet aina lähellä sydäntä) T - Tuntea (jos tuntee, toivoo, ettei tuntisi. Jos ei tunne, toivoo, että tuntisi) U - Uskoa (kunpa voisinkin) V - vituttaa (yleinen tunnetila) W - wind (tuulen mukana on hyvä kuiskia toiveita paremmista päivistä.) X - Xena (soturiprinsessa, haluaisin olla oikean elämän sankari) Y - Yksin (aina, enemmän tai vähemmän.) Z - Zen Café (sielunruokaa) Å - ? (en pidä ruotsista muutenkaan.) Ä - Älä (Älä tee minun kanssani mitään sellaista, jonka voisit säästää siihen kun sinulla on mies jonka todella tahdot) Ö - Öisin (silloin on parasta aikaa. tai yksinäisintä.)
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
I wonder if they're going to miss it?
|
Post by Hiswa on Nov 25, 2007 12:12:10 GMT 2
A - Ampua B - Banaani C - Ceacar D - Daavid E - Elämä F - Faq G - Gay H - Henki I - Ihminen J - Jaksaa K - Koirat L - Lausua M - Manata N - Naukua O - Opettaja P - Pako Q - Queen R - Rikas S - Sairas T - Tappaa U - Uida V - Vittuilla W - Waldo X - X-man Y - Yksinäisyys Z - Å - Ååppeli xD Ä - Äiti Ö - Örkki
|
|
|
Post by huyana on Nov 30, 2007 18:59:54 GMT 2
A - Auringonlaskut B - Burana C - Crashdïet D - Dingo E - Elokuvat F - Fiilistely G - Giraffi (legendaarinen kirjoitusvirheeni) H - Henkisyys I - Inhimillisyys J - Jalous K - Kitara L - Läheiset M - Musiikki N - Näytteleminen O - Optimismi P - Piirtäminen Q - Qtamo (....) R - Rakkaus S - Syöminen T - Toivo U - Uskollisuus V - Vahva W - Welho X - X-rated Y - Y Z - Zeus Ä - Ällöttää (Rendez-Vous) Ö - Öinen
|
|
|
Post by hewwo on Mar 9, 2008 0:21:09 GMT 2
A - Ainutlaatuinen (olen) B - Bi (bi-seksuaali) C - Cherry (<3) D - Dr. Pepper (<3) E - Emo (angst) F - faq (<3) G - Gay (jeah) H - Homo (kannatan homoseksuaalisuutta) I - Irstas (jooh ehkä vähän olen) J - jooh (yleinen sanonta) K - Kulkunen (<3) L - laulu (<3) M - Minä (moon minä) N - nainen (ja tissit <3) O - omg (<3) P - Pallo (<3) Q - Quenta Nahar (hyvät ajat ovat menneet </3) R - Raha (muahahahaa...) S - Sandaali (parhaat kengät) T - t-paita (paras vaate) U - urgh (öö jooh emt) V - veri (<3) W - wou (wou...) X - XD (äksdee) Y - yö (parasta aikaah...) Z - zack (jooh..) Å - å (<3) Ä - ääliödorkaidiootti (tarkoittaa ihmistä) Ö - örvelö (minä)
|
|
Darkness X
Vastakuopattu
- The one who loves music and music and music.
|
Post by Darkness X on Mar 9, 2008 13:58:35 GMT 2
A - Absoluuttinen sävelkorva B - Böö! C - Coda D - Dolce (= suloisesti, tuli vaan ekana mieleen) E - Ehkä // Erilainen F - Farkut G - Geisha (siis se suklaapatukka) H - Haamu // Harry Potter I - Ihmeellinen J - Jossain K - Kitara L - Lahti M - Musiikki (tulevaisuuteni) N - Ne O - Omituinen P - Piano Q - Quiet (hiljaisuus on tärkeää) R - Rastat (vaikkei mulla ookkaan xD) S - Säveltää T - Tulevaisuus// Toivo U - Urheus V - Vapaa W - Wapaa xD X - Xtra Y - Yksin Z - Zap! Å - Åhhåh Ä - Äiti Ö - Öhkömönkiäinen
|
|
|
Post by blackangzt on Jun 6, 2008 11:16:46 GMT 2
A - Aina B - Borat [on niin tyhmä että oli pakko laittaa XD] C - celsius [en oo kyl varma kitjotetaanko se noin] D - Dark [pimeys on ihanaa] E - Ei elämästä selviä hengissä [niin se vaan menee] F - Funny [elämän iloa] G - Green [vihreä kesä] H - Huumori [huumoria,huumoria] I - Ilme [se pienikin ilmä voi vaikuttaa paljon] J - Joraa [hyvin joraa kesälomalla] K - Kirnu [leitefriikki, minkäs sille voi ;O] L - Lumi [talven elementti] M - Me [me ihan joka ikinen] N - Nikke [ihanin <3] O - Onnellinen [ihmisten pitää saada olla onnellinen eses joskus] P - Paljon [älkää ikinä ruetko himoitsemaan liikaa] Q - Quukkeli [inside juttuja] R - Rakastua [sen tunteen jokainen varmastikkin tulee kokemaan] S - Summer [kesä ja sen kaikki ihanat hetket] T - Tuntematon [sen vaan sanon et jos ei tunne henkilöä kannattaa olla tuntematta] U - UUdelleen [kumpa voisi tuntea kaikki hyvät hetket vielä uudelleen] V - Vitutus [tämä pohtimaan johdattava mielentila] W - White [valkoinen väri on aivan taivaallinen mustan rinnalla] X - ? [hmm, ei tule mieleen kyllä yhtään mitään] Y - Ysin / Yhdessä [yksin tai yhdessä,, niin se vaan on] Z - Zack Zardaan [en osaa kirjattoo tota nimeä mut ihan sama,, asiaan Tätä naamaa ei kosjata edes zack zardaanin tuotteilla. Å - ? [en ole ruotsi ihmisiä] Ä - Älä [tätä sanaa tarvitaan elämän poluilla] Ö - Öykkäri [pidä puolesi elämässä äläkä anna toisten pompotella sinua]
|
|
|
Post by payzki on Jun 6, 2008 14:54:30 GMT 2
Tein uuden; A - Aaawww / Aivastaminen / An Cafe B - Bzzzz / C - Cloud (<3) D - Dragon ( mukava sana indeed :3 ) E - Erilainen / Eragon ( mukavia sanoja myäs) F - Final Fantasyt / Fuck G - Gray / Gil (FF-peleistä jäänyt mieleen) / gay H - Hollow / harmaa / hiljainen / Homo I - Iloinen / ilkeä / illusion J - Joy K - Klaudi (tämä sanasta Cloud) / Kivi / Kevät L - Love ( enkä keksinyt parempaa?) / Loveless / laugh M - Mies (sana josta pidän ) / Miksi N - Naapuri / nyau / Niih / Naruto( lempianime ;3) O - Odottaa / Over P - payzki Q - Qraur? R - Ramasee ( sana jota käytän nykyisin paljon) / Rawen S - Sephiroth / Seppe ( sephirothista) / Sasuke T - Tired / Tervetullut / takaisin U - Uskomaton / Um? / Ulkona(..kaikesta XD) V - Vapaa? / Viluinen / W - Wall / Wiii! X - Xar Y - ysiluokkalaiset ( suloisia joskus :3 ) Z - Zack <3 Å - åååhhhåhåhåhå! Ä; äää / äiee? Ö; öliö / öh?
|
|
|
Post by helo on Jun 6, 2008 18:34:25 GMT 2
Tää on hauska 8)
A - Alku (kaikessa on aina myös uusi alku) B - Baten Kaitos (niin ihanaa ja musiikit) C - can (pystyt mihin vain jos vain yrität) D - Dinosaurukset (upeita, lähimpänä lohikäärmeitä~<3) E - Elämä (niin kaunis ja kallis asia) F - Fantasia (elämän perusehto) G - Geysir (ja luonto yleensäkin) H - Hevoset (elämän suola) I - Ikinä (älä ikinä sano ei ikinä) J - Joulu (ihana juhla~<3) K - Kirjoittaminen (toivottavasti en koskaan luovu siitä) L - Luovuus (elämän suola) M - Mario Party (muistoja, aikaa serkkujen kanssa) N - Nightwish (sanat eivät riitä) O - Omistaa (olen omistushaluinen, liiankin) P - Piirtäminen (niin tärkeä harrastus) Q - Quaria (nettiystäväni roolipelien kautta~<3) R - Rakkaus (kaunein asia maailmassa) S - Sudet (jotain niin upeaa) T - Trini~<3 (koirani~<3) U - Usko (uskoa on niin monenlaista, ei saa koskaan menettää uskoaan) V - Vaihtoehto (minä olen aina se Toinen Vaihtoehto) W - Wi~<3 (Nintendo jyrää ja pelikoneet yleisestikin) X - Xelha (rakkauteni videopeleihin) Y - Ystävät (kuinka niitä ilman voisikaan elää?) Z - Zelda (kauneinta ikinä ja muistot) Å - å (joki ruotsiksi) (anna elämän joen kuljettaa sinua turvallisesti) Ä - Älä (älä koskaan tee/jätä tekemättä jotain, mitä luulet katuvasi myöhemmin) Ö - Öisin (silloin on parasta aikaa)
|
|
Aeris
Vastakuopattu
|
Post by Aeris on Jun 6, 2008 21:33:44 GMT 2
A-Apocalyptica B-Blacksad [ espanjalaisten sarjakuvakäsikirjoittaja Juan Diaz Canalesin ja sarjakuvapiirtäjä Juanjo Guarnidon luoma sarjakuva] C-k [historiantunnilla opittua, että latinankielessä c ääntuu kna] D-Dante [todella suloinen alpakkavauva, joka on todella utealias] E-eskapismi [pakoa todellisuudesta] F-fantasiakirjat [se ainoa kirjallisuuden laji, mitä luen sarjakuvien lisäksi] G-Gackt Camui [artisti, kenen vanhempaa tuotantoa kuuntelen usein] H-Hellsing [Kohta Hiranon piirtämä sarjakuva, minkä piirrosjälkeä jumaloin] I-internet [yksi elämäni tärkeimimstä asioista] J-jäätelö [saatava sitä jopa keskellä talvea] K-kitara/Kotiteollisuus [ei sitä tarvitse erityisemmin selitellä] L-laulutunnit [niillä oppii paljon ja seurakin on todella hauskaa] M-Metallica N-nauru [oli se sitten vahingoniloista tai aitoa onnea] O-Õkami [aisteja hyväilevä pelikokemus PS2:lle. Wii:lle se on tehty vain rahastusmielessä] P-periksiantamattomuus [joissakin asioissa osaan olla varsinainen pässi ] Q-quizilla.com R-Radio Rock [se ainoa taajuus mitä oikeasti jaksan kuunnella ja mikä ei kuulu muuta kuin tietokoneella] S-Sonata Arctica [ensirakkauteni power metalliin ja sitä kautta myös gootti metalliin ja muihin vastaaviin] T-Timo Rautiainen ja Trio Niskalaukaus/Takahashi Tsutomu [japanilainen sarjakuvapiirtäjä, jonka piirrosjälkeä ja käsikirjoituksia jumaloin] U-unisono [yksiääninen tai harmonia, riippuen missä tilanteessa käytetään] V-viilto [ihminen voi viiltää sanoillaan tai teoillaan, satuttaen pinnalta tai syvältä] W-Microsoft Word [olennainen osa elämääni. Käsinkirjoittaminen on välillä liian hidasta ja tekstien muuttaminen tuskallista] X- Xemnas [ja kuten Kingdom Heartsia fanfictioneita lukeneet tietävät nimestä saa myös hauskoja anagrammeja] Y-yare yare (äännetään suurinpiirtein jare jare) [pääsee suustani aika usein, tarkoittaa suomeksi suurin piirtein samaa kuin 'voi voi'] Z-zen Å-Håbå [ei varsinaisesti ala oikealla kirjaimella, mutta muuten menisi vaikeaksi keksiä. Tuollaisen printin olen paidassa nähnyt] Ä-ääninäyttely [hyvä ääninäyttely voi pelastaa piirretyn, mutta huonoa ääninäyttelyä ei aina hyväkään piirtojälki] Ö-ölinä
|
|
|
Post by anturajalka on Jun 7, 2008 14:18:07 GMT 2
A - Avokätisyys (Vanhemmat ois kivoja jos ois sellasia) B - Banaani (Nam) C - Canon (Ystäväni Kameran merkki) D - Delfiini (Iloisia otuksia <3) E - Espanja (Maa johon haluan ma) F - Faksi (Meillä oli ennen tämmönen) G - Gaala (Ilikka Gaala koulussamme XD) H - Hyönteinen (Tapoin tänään kaksi itikkaa) I - Isi (On töissä) J - Jassu (Minä itse) K - Kauris (Horoskooppini) L - Lämpöpatteri (On kylmä.) M - Mato (Pyydystettiin niitä neljännellä ja kasvatettiin lasipurkissa) N - Natsi (Tulee mieleen yksi video minusta ja kaveristani) O - Omena (uuniomenoita eilisessä sarjassa) P - Patikka retki (Viime kesä) Q - Queen (Joskus vuonna kivi ja keppi saatu paita) R - Rakkaus (Tunne, joka ei tällä hetkellä kosketa minua) S - Sade (Eilen satoi, mukava luonnonilmiö) T - Toni (Pikkuveli) U - Uiminen (Ja kesä <3 ) V - Vasenkätinen (On ystäväni~) W - Walesilainen (Lohikäärme vai mikä olikaan Harry Potterista, jota luin 3 tuntia sitten) X - Xie Sini (Ystäväni hahmo Cave Canemissa) Y - Yö (Oma elo aikani) Z - Zeezus (Ystäväni sedän nick) Å - håt (Ei ala tämäkään ålla, mutta voi voi, en keksi muuta) Ä - Äiti (On ulkona) Ö - Ötökkä (Ötökät on mukavia)
Ei ollut aivan niin sanotusti "elämäni" aakkoset, jos olisin miettinyt pidempään, olisi tullut joihinkin jotain muuta.
|
|
|
Post by mew on Jun 9, 2008 11:12:13 GMT 2
A - Aijjaa (Tätä tulee sanottua..) B - Backstreet (Ihana kauppa) C - Corpse Bride (Elokuvanen<33) D - Darkness (kotini ^^') E - Emo (<3) /Emu (Ihania eläimiä) F - Flirtti G - Gerard Way (mun mies :3) H - Hevoset (<3) I - Ihme (Niitä tapahtuu :DD) J - Japani (Lööv) K - Kitara (minäkin sellaisen omistan) L - Love M - Meri/ Musta (lovetus) N - Nasaali (olen minä) O - OPO:mme (jolla on aksentti :'D) P - Perunat (Hyi hitto en söis jos ei ois pakko..) Q - Que? (Mitä hä?) R - Rakkaus S - Sukuvika (Minussa on liian monta sellaista...) T - Tavis (... En ole !!) U - Unelmoida (Teen tätä huolestuttavan usein) V - Vittuilla (...samoin tätä D8) W - Wanhanaikainen X - xD (Äksdee hyi) Y - Yö (jolloin en ainakaan nuku) / Yhyy (Ilmaisen itseäni usein näin n.n') Z - Zenbuddhalaisuus (Sana, joka on kuultu jo ylimonta kertaa...) Å - Ålli (sisäpiirijuttu..) Ä - Äristä (Ärrärr!) Ö - Ölliäinen (bilsanopemme "ölliäisineen"...)
|
|
|
Post by demon on Jun 11, 2008 16:22:44 GMT 2
A - Arvoitus (Elämä on ikuinen arvoitus :'D) B - backstreet (Lempi vaatekauppani ^^) C - Carr (Eric Carr, lempi rumpalini. Rauha änen sielulleen) D - Darkness (Pimeys... Kiehtova, pelottava, kuolemasta muistuttava) E - Evil (Paha ei kuole koskaan) F - Freddy Krueger (Lempi kauhuelokuvahahmoni ^^P) G - Gay (Mitä pahaa homoissa on?) H - Heaven/ Hell (Jos taivas on olemassa, niin on helvettikin) I - Ich liebe dich (Saksa. Ah... niin ihana kieli) J - Jason Voorhees (Lempi kauhuelokuvahahmoja tämäkin) K - KISS/ Kuolema (Paras bändi 4ever/ Ihmisiä kauan kiinnostanut asia... Mitä kuoleman jälkeen tapahtuu?) L - Lucky 13 M - Michael Myers/ Michael Jackson (Lempi kauhuelokuvahahmoja tämäkin juu/ Eräs lempi artisteistani) N - Never (Älä koskaan sano ei koskaan...) O - Orja (Minulla on paha tapa orjuuttaa muita ^_^) P - Parsakaali (Mistähän tämäkin tuli?) Q - Queen (hyvä bändi) R - Ra (Egyptiläinen auringonjumala) S - Sfinksi (Pitääkö edes selittää? Kaunis monumentti) T - Thot (Egyptiläinen kuun, magian, viisauden ja kirjoitustaidon jumala. Tiedän, olen egyptifriikki) U - Usko (Niin kauan kuin on jotain johon uskoa, on myös toivoa huomisesta) V - Vahingoittaa (Toista voi vahingoittaa jopa haluamattaan) W - Wadjet (Egyptiläinen jumala hänkin. Kobrajumala...) X - X-treme Y - Ylpeä (Minä olen...) Z - Zeus (Yksi lempi jumalistani) Å - Åke (Nimi joka saa minut aina nauramaan...) Ä - Älykäs (Sellainen joka minä en ole...) Ö - Öklö (Sellainen jota kaikki ötökät ovat.. *hrr*)
|
|
|
Post by sakura on Jul 14, 2008 18:35:30 GMT 2
A ~ Asusteet (rrrakastan koristella itseäni asusteilla ynnä muilla ~<3) B ~ Backstreet (kauppa, jossa käymiseen ei ikinä väsy) C ~ Chris (hahmoni täällä~) D ~ Death Note (Paras manga ikinä~ ) E ~ Estot (aina on joku pieni este, miksi siis kuunnella sitä..?) F ~ Fear (pelko ;- G ~ Gaalebbi (juu siis Kaaleppi x) from Yoshi's cartoon) H ~ Hitsugi (Nightmaren komppikitaristi<3) I ~ Internet (<3) J ~ Jay (yksi lukuisista sanonnoistani) K ~ Kirjoittaminen (<3) tai sitten kannettava (<3) L ~ L&M (anteeksi olen paha ihminen ;- M ~ Musiikki (se vain kuuluu elämään :3) N ~ Nightmare (puww~<3 j-rock bändi) O ~ Otsatukka (varsinkin ylikasvanut) P ~ PinkkimustatHitsugihiukset (<3 Puww~) Q ~ QuadraPop (sony ericssonin puhelimessa oleva peli ~) R ~ Raha (...tietysti x) S ~Sähkökitara T ~ Tietokone (..joo) tai Tuska (tunne että festari) U ~ Usko (aina pitää olla uskoa, muuten ei oikein mee hyvin :3) V ~ Vastaukset (siinähän se) W ~ Word (sitä tarvitsee kirjoittaakseen :3) X ~ XD (äksdee, mitä siihen lisäämään) Y ~ Yksinäisyys (välillä sitä haluaa<3) Z ~ Zydeemi (taas näitä sanontoja :3) Å ~ Ååh~ (käytän joskus tota kirjainta normaalin o-kirjaimen tilalla) Ä ~ Äiti (<3) Ö ~ Öinen (yöt<3)
|
|
|
Post by Koji on Jul 27, 2008 21:02:41 GMT 2
A - Anteeksi anto/pyyntö ( Ihana asia, vaikkei minulta ole pyydettykkään parista aisiasta... ) B - Banaani C - Cassis - The GazettE ( Lovetan tuota kappaletta ) D - Death Note ( Hyvä manga :3 ) E - Erimielisyydet ( Porukassamme tulee niitä usein.. ) F - Final Fantasy VII AC ( Ihana elokuva, vaikka 3 lempihahmoani depaavat ;__; ) G - Gay ( Mielummin sanon Gay, kun homo x) ) H - Haaveet (, jotka tuskin toteutuu... ) I - Itse-tunto ( Olisipa hyvä sellainen... ) J - Japani ( Haluan sinne, ja oppia kieltä hyvin ) K - Koti L - Luca ( Iki-ihana koiramme ) M - Maailma N - Nykyhetki ( Nykyhetkessä on välillä vaikea elää ) O - Onnellisuus ( Ihana tunne ) P - Piirtäminen ( osaisikin piirtää.. ) Q - ? R - Rossu ( Lempinimeni ) S - Sudet ( Lempi-eläimeni ) T - The GazettE ( Maailman paras japanilainen bändi ) U - Uusi mahdollisuus V - Varoitus W - ? X - ? Y - Yaoi ( Puurr :3 ) Z - ? Å - ( Ruotsi haisee, ei mitää tähä ) Ä - Ääninäytteliä ( Yksi haaveeni, joka ei tule toteutumaan... ) Ö - Örkki
|
|