Hiswa
Vastakuopattu
I wonder if they're going to miss it?
|
Post by Hiswa on Aug 1, 2007 19:05:25 GMT 2
Tässä pelissä on ideana arvostelle edellisen kirjoittajan Avatar (keskustelukuvake), Ak (allekirjoitus) ja Personal text (on avan alla).
Esim. Joku arvostelee minut:
Avatar: Ihan kiva, söpö sammakko. ^^ Pt: Aaawwhh. Ihan kiva.. o.o Ak: Kuva tekis terää, mutta tarpeelliset löytyy.
Kokonaisuus: 9½ _________________________
Ja näin edespäin. Ymmärsittekö? Hyvä. Nyt joku joutuu arvostelemaan minut. >8'D
|
|
|
Post by niriro on Aug 2, 2007 6:46:03 GMT 2
Ava: Yksinkertainen mutta räväkkä Pt: Yksin sana joka tarkoittaa paljon Ak: Ihana silmäkuva ja hahmosivuille linkki
Kokonaisuus: 10 X)
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
I wonder if they're going to miss it?
|
Post by Hiswa on Aug 2, 2007 11:51:24 GMT 2
Nyt minä tahtoa. Minäminä! 8'D
Avatar: Kiva. Tollainen tuima tuijotus. 8'D Ak: Linkki hahmosivuille, ja pelaaja. Kuva tekisi terää ~ Pt: Hyvä, sopii avaan. 8>
Kokonaisuus: 9½+ x)
|
|
|
Post by langennut on Aug 2, 2007 12:39:58 GMT 2
Miip miip miip Avatar: Ihana, vaikka jotenkin päättyy kesken (tuollainen pitkä sopisi ak:seen) Ak: Linkki hahmon sivulle, ja nuo silmät ovat ihunat @_@ Pt: Tunnelmaan sopiva sana, en oikein muuta osaa sanoa (jaa tätä sä kysyit multa mesessä > ) Kokonaisuus: 9
|
|
|
Post by payzki on Aug 10, 2007 21:02:48 GMT 2
langennut;
Avatar; Tuijotin tuota pitkään enkä vieläkään tajunnut mikä tuo on, tuli mieleen silmä~ x'D Mutta...se on kiehtova. Ak; Juuri nyt illalla tuo verinen käsi sai ihoni kananlihalle, lienenkö sitten väsynyt vai mitä..Tekstit on ihan okei, naah. Tuo Please.. Let me out - teksti toimisi hyvin myös kursivoituna, mutta käyhän se noinkin, mitä minä nyt olen sanomaan, väsyttää vain. Ja olen kireällä päällä muutenkin, älä välitä. //ja anteeksi järjetö-n offaukseni..//
Kokonaisuus: 8½ tai 9.
|
|
|
Post by phantasmagoria on Aug 11, 2007 12:15:22 GMT 2
Ava: Mnöö, jokin animehahmo(?) ilmeisesti, kivat värit muttei muuten iske minuun.. x) Pt: Lyhyt ja ytimekäs. Pidän~ Ak: Animeä tässäkin, häiritsee hieman että lovelessia on pt:ssä ja ak:n tekstissä. Miinusta siitä, ettei linkkiä hahmosivuille.
Arvosanaksi antaisin kasin ja miinuksen päälle (olen reilu..^^')
|
|
|
Post by helo on Aug 13, 2007 11:49:11 GMT 2
Delriiiiiith~<3 Ava: Ihana Rakastan tuota, että se on kahdessa osassa. Plussaa myös siitä, että vaihteeksi kissa, eikä aina jotain koiraa tai sutta. Miau~ Personal text: Voisin valittaa siitä, ettei ole isolla alkukirjaimella, mutta njoo. Sopii avaan 8) Ak: Tuo kuva on kiva x) Tykkään siitä~ Hieno ak kaikin puolin, koska siinä on linkki sekä hahmosivuille, että pelaajaesittelyyn. Hyvähyvä~ Eiköhän tämä jotain kymppiä jo hipoisi 8) En tähän hätään keksinyt mitään parannettavaa.
|
|
|
Post by sulka on Aug 14, 2007 19:26:39 GMT 2
Avatar: Ihihihi, se on Wiikuna. ( tyksin sitä nimeä ) hyvin leikattu, tykksin tätäkin ~<3 Ihana kun nuo sulatkin tunkevat kuvaan, lajitoverit. Personal text: Sopii todella hyvin avaan, ja son yksinkertaisen nätti. Tykkään enemmänkin tuollaisista yksinkertaisista lausahduksista, jotka kuitenkin on nättejä. n--n Allekirjoitus: Tuo aakoon kuva on todella hieno. ;_; Ja kaanis tekstikin sopii siihen. Arhm, aakoon kuvan teksti sopii sen alla olevaan tekstiin täydellisesti, plussaa siitä. Linkki pelaajaesittelyyn, ja kuten Helo minulle huomauttikin, on siinä sittenkin se linkki hahmoesittelyyn. 8'D Loppuarvosanaksi myöntäisin puhtaan kympin. n_n
|
|
|
Post by helo on Aug 14, 2007 19:31:51 GMT 2
# Sulka: kyllä se linkki on, se on siinä kuvassa 8) #
|
|
|
Post by sulka on Aug 15, 2007 13:37:17 GMT 2
# offia myös: aararara, en huomannutkaan. D8 sowwy. #
|
|