|
Post by mammutti on Jan 26, 2008 10:16:01 GMT 2
Cynder on nyt viime aikoina tutustunut muutamiin hahmoihin ja menneisyyden haamut ovat palanneet takaisin. Etten pelaisi heti kaikkea kiinnostavuutta ulos menneisyyteen liittyvistä jutuista, Pedontappaja etsii nyt action-täytteistä seuraa. Eli kaikki käy, paitsi "heikukasinäolet?" ja "iloistajutteluarannalla" tyyliset pelit. Itse asiassa päivän sana olisi: tappelu. Kunnon sellainen. Cynder on ihmiseen verrattuna iso, joten vastapelaajia saa olla useampia ja tappelu saisi olla aika raaka. [Jos keksit jotain muuta, ilmoitathan?] Peli olisi: - offline (koska online ei ole hyvä jos monia pelaajia) - raaka (Cynder on iso ja lyö kovaa, joten sitä vastaan on otettava kaikki mukaan) - varmaan yöllä ( ) - paikka vapaa - mielenkiintoinen >) Eli, kaikki vapaaehtoiset mukaan!!! Pistekäänkös kunnon riehakka pystyyn? ^___^
|
|
|
Post by mammutti on Apr 12, 2008 16:40:42 GMT 2
Murr purr märr. D8 Kukaan ei halua hakata Cynderiä? Voi mörsötulibenderizukopoikamieskärsä sentään. X/
Noh, etsitään sitten ihan tavallista seuraa, vaikka hakkausjuttu onkin vielä auki. ^_^ Eli pojulle ihan minkälaista seuraa vain. Ehdottakaa itseänne, kiitos.
|
|
|
Post by demon on Apr 13, 2008 12:21:13 GMT 2
Näh... OIkeestaa oon täs seuraa vailla ja Jack vois tulla "hakkaamaan" "pienoistasi". Herrasenihan on normaalia ihmistä huomattavasti voimakkaampi ja näin, mutta silti ois hauska ku ois vastustaja joka on huomattavasti vahvempi, et voittomahiksii ei juurikaa ois. Jackin jalat pitäis palauttaa tuonpuolisen pinnalle ja ainut joka sen pään selvittää on kunnon tappelu ^^
|
|
|
Post by mammutti on Apr 13, 2008 18:59:56 GMT 2
Voih, tottakai!! >) Mikäli Jack uhkaa Cynderiä (tai esim. Wiikunaa) tarpeeksi, "pikkuinen" suuttuu ja muuttuu mustaksi. Ja sitten tulee kuonoon. Huonolla tuurilla Cynderille itselleen. XDD Elikkäs, mikäli sinulla on ideaa ja aikaa, niin saat laittaa töpön minne haluat. ^_^ Mikäli et jaksa, niin minä kirjuitan sen sitten jonnekin. Ihanaa, että tulee kunnon actionia Pedontappajalleni.
|
|
|
Post by demon on Apr 14, 2008 13:23:26 GMT 2
Voisitkos sinä tehdä töpön? En keksi minne enkä jaksakaan ^^ Olen laiska... xD
|
|
|
Post by mammutti on Apr 14, 2008 17:53:51 GMT 2
Ok, hoidan sen, kunhan kerkiän. Keskiviikkona on viimeistään netissä, ok? ^_^ Ja ei kai haittaa, että se on vapaa kaikille halukkailla? (Tykkään hirveästi peleistä, joihin änkeää joku mukaan [ellei se oli joku tietty sovittu peli, jossa hahmot tekee jotain...mullistavaa], koska se yleensä sekoittaa pakkaa kivasti.) Muah~ Minulla on jo jonkinlainen suunnitelma. Ilmoitan tänne töpön, kunhan sen teen. MUOKS:// Oho, olinkin aktiivinen tänään! Sain töpön valmiiksi. XD Otsikko on mielestäni aika pro. XDD Joten, astu mukaan kuvioihin, tänne -> tuonpuoleinen.proboards77.com/v45index.cgi?action=display&board=satama&thread=261
|
|
|
Post by demon on Apr 18, 2008 10:37:35 GMT 2
Ehei. Ei laisinkaan haittaa vaikka se onkin avoin kaikille ^^ Sehän on vain hauskaa. Mutta juu. Nyt kun jaksan, niin hinaan Jackini tuonne töpöseen pelailemaan =D
|
|