|
Post by tobo on Jan 16, 2008 10:50:39 GMT 2
Aivan. Siinä kaiketi olikin kiteytettynä tämän viestin aihe, tuossa otsikossa, kaikki huomasivat? Anteeksi, mutta toivoisin seuraa Deallin pennulleni. Kaikki käy, mutta pelin tulisi mielestäni alkaa hautuumaalta. Se tuntuu sopivalta paikalta. Ja mie voin luoda topicin, jos et välttämättä (tai jos ette, tai noh..) itse halua. Mesen saa myös poimia hahmosivulta ja lisätä omaansa. Lisäyksen voi tehdä ihan vain huvin vuoksi, eli jos haluat tulla juttelemaan, tervetuloa. Mutta pääsyynä ajattelin kyllä sitä, jos haluat luoda peliin jonkin sortin juonta.. Eiku, no niin. Juuri näin. Elikkäs seuraa nuorelle, jonkin sortin ihmissudelle, Devon Deverell "Ed" Deallille. Kiitos, olisin otettu. Edit: hahmon löydät osoitteesta: www.freewebs.com/hewwochan/devon.htmlValitan, etten piilottanut linkkiä siististi vaikkapa nuorukaisen nimeen.
|
|
|
Post by demon on Jan 16, 2008 15:21:39 GMT 2
Kelpaisisiko Jack seuraksi? Poju kaipaisi kovasti seuraa uusi kun on. Joten olisin kiitollinen jos hän saisi hahmostasi seuraa... ^^ jackmahone.suntuubi.com/
|
|
|
Post by tobo on Jan 16, 2008 15:24:29 GMT 2
Hoo, siinä ei kauan mennyt. Tuota, Jack? Kyllähän herra kelpaa! Elikkäs, offia vai onlineä? Ja miekö teen topicin? >:>
|
|
|
Post by hewwo on Jan 17, 2008 21:12:05 GMT 2
Tiedätkös, Ave tahtoo kyllä Devonia... Eikun siis, olisiko Avesta seuraa, jos Ave ei söisi tätä? >8DD Ja sinä tekisit topicin, ja offissa.
|
|
|
Post by tobo on Jan 19, 2008 14:08:13 GMT 2
|
|
|
Post by demon on Jan 25, 2008 14:07:34 GMT 2
Tuleekos Devon viihdyttämään Jackiä, vai onko hänellä kenties muita menoja? Jos tulee, niin voisitko ystävällisesti tehdä topicin? Tosin vonhan minäkin sen tehdä...
|
|
|
Post by tobo on Jan 28, 2008 12:58:02 GMT 2
Aiheutit minulle mielenkiintoiset mielikuvat sanalla "viihdyttämään", mutta ainakin piristit tylsääkin tylsempää päivääni koulun koneille. Hirveitä rakkineita oikeasti... Ja sitten takaisin aiheeseen. Juu. Devon tule viihdtyttämään Jackia. Ja minä repäisen topicin varmaankin sitten kun olen päässyt koulusta... Elikkäs viimeistää klo 20.00 (pv 28.1.) on uusi topicci ilmestynyt jonnekkin päin mailmaa. Olet Jackin kanssa sydämmellisesti tervetullut. Ü
|
|
|
Post by demon on Jan 30, 2008 14:31:40 GMT 2
Öh... Onkos miulla silmissä vikkaa vai? Ku mie en nää sitä topiccii... (Huono näkö vai jotain muuta?)
|
|
|
Post by tobo on Feb 3, 2008 17:55:51 GMT 2
|
|