|
Post by anar on Oct 21, 2007 10:49:44 GMT 2
Eli uudelle tulokkaalle Varjolle (Quetzalkoatl) olisi mukava saada joku seuraksi. Kuka tahansa kelpaa, tottakai. Mieluummin offlineen, koska minulla ei ole aikaa eikä innostusta eikä osaamista pelata onlinea, sillä sitä ei ole missään pelaamassani ropessa koskaan vaadittu. Jotain pieniä kestoja saattaa silloin tällöin ilmaantua minun puoleltani, sillä koulu vie paljon aikaa. Tosin tällä hetkellä se ei ole ongelma, mutta kunhan sanoin, ihan noin ettei tule yllätyksenä.
Eli siis, joku?
|
|
|
Post by mammutti on Oct 21, 2007 11:37:06 GMT 2
Jos kiinnostaa, Cynder on toisella offilla vielä vapaana. ^_^ Minulle on aivan sama kumpi tekee töpön ja paikkakin on suurinpiirtein ihan sama. Ja minun puolestani peliin saa tulla muitakin, eli jos joku tahtoo mukaan, okei. ^_^
//Menin laittamaan viestiä. ^_^
|
|
|
Post by anar on Oct 21, 2007 11:51:00 GMT 2
Voi, kelpaa vallan mainiosti. Minullekin oikeastaan aloittaja ja paikka ovat samantekeviä, mutta voisin toki innostuksissani aloittaa. Minä en yleensä kamalasti kannata kovin suuren porukan pelejä, mutta en niitä kiihkeästi vastustakaan, joten niin. Editoin tähän vaikka sitten linkin sinne töpöön. EDIT// Teinpäs sen topicin; Not so alone.Vielä offin toiseen puolikkaaseen seuraa?
|
|
|
Post by avis on Oct 24, 2007 19:10:03 GMT 2
Minulla olis Thorn vapaana siihen toiseen offiin :> Sopiiko jos teen töpön Vanhan Kaupungin Suihkulähteelle? : D
|
|
|
Post by anar on Oct 24, 2007 23:11:10 GMT 2
Kyllä sopii vallan mainiosti. Ilmestymme sinne sitten Varjon kanssa ^^
|
|
|
Post by avis on Oct 25, 2007 12:11:34 GMT 2
|
|