|
Post by R.I.P on Jul 30, 2009 12:26:38 GMT 2
Eli, kuten Muutoksia-keskustelussa on tullut julki, minä ja Martsa olemme päättäneet siirtyä pois valtaistuimiltamme ja luovuttaa kruunun jollekulle innokkaammalle. Pelaajien ehdotuksesta teen uuden topikin, jossa tätä asiaa voi paremmin vatvoa. Halukkaat työmme jatkajat voivat tulla tänne asettumaan ehdolle. Minä ja Martsa tietysti loppupelissä päätämme, kuka/ketkä ylläpitoa tulee jatkamaan, mutta otamme huomioon myös teidän pelaajien mielipiteet. Ylläpidon on nimittäin tultava toimeen myös pelaajakunnan kanssa, josta te sitten osaatte kertoa tarkemmin. Vaatimuksia ylläpitäjälle: - Aktiivisuus ja innokkuus - Vastuuntuntoisuus - Jonkinlainen osaaminen sivujen sekä foorumin rakentamisen suhteen - Mahdollinen kokemus ylläpidon saralla - Luotettavuus - Tervejärkisyys (emme halua mitään diktaattoria valtaan, emmehän?) - Pitkäpinnaisuus jne, jne. Kai te osaatte itsekin päätellä, millainen on hyvä ylläpitäjä. Halukkaat siis ehdolle! Älkäätte ujostelko.
|
|
|
Post by Koji on Jul 30, 2009 12:59:56 GMT 2
Tännekkin vielä laitan sitten, että olisin ehdokkaana ylläpitämiseen. Omasta mielestäni olen aika aktiivinen pelaaja. Kyllä kiireitten ohella riittää aikaa ropettamisen puolelle (ehkä liikaakin.. xD). Ja on aika paljon kokemusta roolipelien ylläpitämisestä ja vaikka tässä on jo yksi oma roolipeli, niin kyllä on aikaa ylläpitää kahta samaan aikaan. Ja proboardsin foorumia osaan kiitettävästi käyttää ja koodaamisessakin olen ihan hyvä, nämä perusjutut ainakin osaan (mutta voihan apuakin ulkan tekemisessä pyytää). En tosiaankaan käyttäisi valtaa mitenkään väärin, niinkuin taisin aiemmassa keskustelussa mainita, että jos keksisin jotain uutta laittaisin äänestyksen ja katsotaan mitä pelaajat ovat asiata mieltä.
Mielestäni olisi ihan hyvä myös, jos olisi pari moderaattoria myös, jos tulee ylläpitäjälle kiireitä (matkoja ynm sellaisia mille ei itse mahda).
|
|
|
Post by sakura on Jul 30, 2009 19:23:08 GMT 2
Minä en niinkään ylläpitoon ilmottaudu, sillä lukion ohessa en usko aikani täysin riittävän kaikkeen tärkeeseen, mutta moderaattoriksi voisin ilmottautua, jos uusi ylläpitäjä sitten hyväksyy yms., sillä minulla ainakin on sen verran aktiivisuutta, ettei ole ihan jäänyt muiden hommien varjoon roolipelaaminen. *äänestää samalla Kojia*
|
|
|
Post by hewwo on Aug 4, 2009 1:02:52 GMT 2
No minä tulisin ehdolle. Ylläpitoon tai sitten moderaattoriksi. Ei ole mitään erityistä kokemusta roolipelien ylläpitämisestä, mutta omaa kotisivua olen ylläpitänyt sellaset sata vuotta. Mutta olen avustanut muutamassa kaverini roolipelissä, erityisesti koodaamisessa. No nyt viimeaikoina on tullut välillä pausseja mutta ei mitään kamalan pitkiä. Korkeintaan viikon. Muuten tulee vierotusoireita.
|
|
Yuki
Haudasta noussut
|
Post by Yuki on Aug 6, 2009 17:13:40 GMT 2
Kai miunkin pitäisi nyt jotain sanoa tähän xP Itselläni ei varmaan tarpeeksi aikaa liikene ylläpitämisen tasolle, mutta voisin moderaattoriksi ehdottautua. Minulla on roolipelien ylläpitämisestä kyllä kokemusta (tässä lähiaikoina pitäisi herättää TST eloon). Kotisivuja olen ylläpitänyt/muokannut joskus, mutta sen into on jäänyt tuohon omaan hahmosivuun tällä hetkellä. Koodata siis osaan jonkin verran, vain vähän pitäisi muistella, ei sen enempää ^^. (Jos uutta kuvaa/taustaa kaivataan sivuille, voin luultavasti raapustaa jotakin, jos on tarpeen : P) Ja tuota niin, olen aktiivinen hahmojeni takia~
|
|
|
Post by huyana on Aug 6, 2009 19:31:43 GMT 2
Tällaisen viestin heitin joskus ylläpidolle ja pistänpä vielä tähänkin :3 Nyt voisin kuitenkin sanoa tilanteen muuttuneen siinä määrin, että mieluusti en tarjoutuisi ehdolle moderaattoriksi. Sen sijaan voin tarjota esim. koodausapua, mikäli sellaista tarvitaan. Mikäli tarve, niin voisin myös hoidella jotain muitakin pieniä hommia. En kuitenkaan tekisi mieluusti mitään liian sitovaa, sillä varmasti kaikki ovat epäsäännöllisen aktiivisuuteni havainneet Kokemusta on kahden roolipelin ylläpidosta (nykyisin Silva Densa) ja vedän myös Projekti Charppia :3 Auttavaa kättäni sisi tarjoaisin kaikkeen mahdolliseen pieneen hommaan!
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 27, 2009 18:38:11 GMT 2
Ah, kaksi ehdokasta siis. Mietimme asiaa Martsan kanssa. Uusi admin voinee tosin itsekin valita "neuvonantajansa", mutta voi olla, että me teemme sen päätöksen.
|
|