|
Post by sakura on Jul 22, 2009 0:46:11 GMT 2
Joo tuota etsisin seuraa pienelle ihmissudelleni (: Mieluusti sellaista, että saisin vähän väriä hänen elämäänsä, kun on jo jonkin aikaa tuntunut siltä, että Chris on vaikea ja ei-niin-inspaava hahmo minulle.
Pieniä vaatimuksia minulla kuitenkin olisi (antkeesi tämä). Haluaisin ehkä hieman hitaampaa tempoa, ettei tarvitse lähes joka päivä olla vastaamassa. Esimerkiksi kerran viikossa olisi ihan riittävä, ehkä pystyn jopa useammin vastaamaan (lukio jatkuu kohta).
Sitten se pieni mutta, että en mielellään pelaa lyhyen kaavan mukaisesti, että jos olisi mitenkään mahdollista pelata pidemmällä tekstillä, joka kuitenkin sisältäisi ihan asiaa. (: Kiitos etukäteen, jos joku suostuu moisiin vaatimuksiin ja anteeksi.
|
|
|
Post by hewwo on Jul 22, 2009 2:30:40 GMT 2
Löytyisikö minun pojistani minkäänlaista seuraa?
|
|
|
Post by sakura on Jul 22, 2009 19:04:55 GMT 2
No kyllähän sieltä vaikka löytyykin Jos saisi jostakin heistä seuraa peliin, jossa olisi muukin idea kuin hyvää-päivää-nimeni-on-mitä-kuuluu. ^^ Keitäs heistä ehdottaisit, sillä ottaisin mielelläni kenet tahansa heistä seuraksi näin nopean vilkaisun perusteella. (:
|
|
|
Post by hewwo on Jul 22, 2009 21:13:35 GMT 2
No ihan riippuu millaista seuraa kaipailisit... Jos haluat sellaista kaveriseuraa jee happy happy niin ehdottaisin Jalia. Emyr taas olisi sellaista... Ei niin mukavaa seuraa. Ja Ave ei ole vielä vapautunut mistäkään offline pelistä... : DD Jotenkin tuntuu siltä että suosisin Jalia kovasti.
|
|
|
Post by sakura on Jul 22, 2009 21:30:10 GMT 2
No Christian ei ole mikään happy happy -tyyppinen itse, joten voisi tulla erittäin mielenkiintoista jos se ärsyyntyisi Jaliin. :-----D Minulle käy oikeastaan mikä tahansa heistä. Itsehän hahmosi tunnet, joten heistä pelin kannalta mielenkiintoisimman voisit valita.
Kumpi alottaisi?
|
|
|
Post by hewwo on Jul 22, 2009 21:40:14 GMT 2
No jos vaikka se Jali sitten. Jali on tosiaan puoleksi demoni niin osaa olla oikea pahis suuttuessaan. Ja jos vähän suunniteltaisi sitä juonta jonkun verran niin ei peli pääse mitenkään veltostumaan. : D
Aloita vaikka sinä. 8 ))
|
|
|
Post by sakura on Jul 23, 2009 0:17:05 GMT 2
Joo ehkä niin olisi parempi (; On täällä jotenkin tupannut käymään valitettavasti niin, ettei ilman juonta tule mitään kunnollista inspistä D: Ehdotuksia?
Selevä, paikalla jotain väliä tai vuorokauden ajalla yms. :'''D ?
|
|
|
Post by hewwo on Jul 23, 2009 11:33:26 GMT 2
Paikalla ei ole oikein mitään väliä... No eikä kyllä vuorokauden ajallakaan X__D Jalin unirytmi menee miten sattuu aina välillä, kun se tykkää elää päivällä mutta onnistuu saamaan kavereita niistä, jotka elää öisin...
Hmm... No nyt ei tule ihan heti mitää hienoa mieleen. Illalla ehkä vähän paremmin.. XD No ihan aluksi, millasesta suhteesta olis kyse? Kaveri, viha, rakkaus jne. :3
|
|
|
Post by sakura on Jul 23, 2009 12:31:43 GMT 2
Okei, eli sitten saan hetken miettiä miljöötä peliin. (: Linkittelen sitten tänne kun olen tuon aloituksen saanut tehtyä. :---D No siis siinä voisi tulla jotain aluksi ärsyyntymisen tapaista. :3 Pitäisi vain keksiä jokin yhteys, että saadaan hyvin alkuun. *kipittää lukemaan Jalin hahmoesittelyä* // Joo eli sinne niin-> Victims of the Death
|
|