Harza
Vastakuopattu
|
Post by Harza on Jun 17, 2009 19:38:04 GMT 2
Käsitääkseni Luciano on erittäin isokiho, joten jos Skelton lähtee torvia soitellen sotaan tarttee hän ehdottomasti vähän lihasvoimaa niitä Lucianon gorilloja / itse Lucianoa vastaan. ; )
Ehdotan tähän omaa hahmoani.
Harge ei ole kuitenkaan niin VIISAS, että voisi johtaa...yhtään mitään. Tai sitten tyyppi olisi yksinkertaisesti vain liian raaka ja idiootti, että Tuonpuoleisessa saataisiin tottua erilaisiin räjähdyksiin -päivittäin.
Mutsiis Lucianon kaatamiseen tarttis vähän enemmän kuin yhden hahmon. Sitä mä tässä vaan meinaan.
+ yleensä jos on laitettu sekä hahmosivut ja foourmille hahmoesittelyboardi erikseen, kukaan ei enää jaksa päivittää hahmosivuja, koska päivittäminen käy helpommin foorumin kautta.
Mielestäni foorumlle hahmoesittly -osio: 1. helpompi päivittää, 2. ei lagaa saatanasti (esim. ku jotain freewebsin ilmaisplörö -sivua, jota ei olla itse koodattu) 3. hahmotiedot löytää helpommin, kun kaikki eivät laita linkkiä hahmosivuille AK:hon.
Äänestys on demokraattinen ratkaisu.
|
|
|
Post by Koji on Jun 17, 2009 20:26:25 GMT 2
Äänestys siihen hahmojuttuun on kyllä paras vaihtoehto.
Ehdottaisin, että tuo Luciano peli voisi olla vaikka joku yhteispeli, että siihen saisi osallistua vaikka ketkä haluaisivat, mutta sovittaisi joku aika millä välillä pitäisi vastata, koska muuten peli jumittaa monta kuukautta.
//Edit
Minäkin voin asettua ehdolla ulkan ehostukseen
|
|
|
Post by huyana on Jun 19, 2009 10:59:07 GMT 2
Omatkaan koodaustaitoni eivät ole päätähuimaavat, mutta ihan perusnäpsäkkää, validia koodia osaan kyllä tuottaa. Jos siis leiskan uudelleenkasaamiseen tarvitaan apua, niin astun ehdolle ^___^ Mitään radikaalimpaa muutosta ei mielestäni siihen tarvitsisi edes tehdäkään, pientä kasvojen kohotusta kenties?
|
|
|
Post by R.I.P on Jul 5, 2009 19:18:47 GMT 2
Hm, anteeksi hiljaisuuteni jälleen. Tarvitsin pienen miettimistauon.
Luciano tuskin yhden pikku tyypin voimasta kaatuu, joten tuollainen joukkopeli (rajatulla vastausajalla) olisi mielestäni toimivin ratkaisu - etenkin kun ottaa huomioon sen seikan, että tapaus tulisi vaikuttamaan koko Tuonpuoleisen asukaskuntaan. Lihasvoimaa ilmeisesti löytyy vallankumouksen toteuttamiseen, mutta jostain täytyy vielä löytää se yhteinen kipinä, idean isä. Riittääkö tähän yksi johtaja vai tarvitaanko pari kolme? Luultavasti tähän ei toistaiseksi ole vielä sopivaa hahmoa, joten sellainen täytynee luoda...
Ulkoasusta sen verran, että yritän tutustua diveihin. Käännyn sitten teidän puoleenne, kun tarvitsen neuvoa ^^
Mutta nyt pistän tähän sekaan vähän tärkeämpääkin ilmoitusasiaa, josta alan myöhemmin toitottaa kuuluvamminkin. Olen nimittäin päättänyt siirtyä pois valtaistuimelta ja luovuttaa kruunun jollekin toiselle. Minulla ei selvästikään riitä poweria täyttämään Tuonpuoleisen vaatimukset. Eli jos joku on kiinnostunut paikan pyörittämisestä tai jos mielessä on joku toimeen sopiva henkilö, niin ehdotuksia saa laittaa tulemaan.
|
|
|
Post by Koji on Jul 8, 2009 11:11:55 GMT 2
Siihen yhteispeliin voisi tulla ehkä myös joitain sivullisiakin mukaan, kun varmaan kaikilla mukaan haluavilla ei ole siihen vallankumoukseen itse kykenevää hahmoa. Sivullisten loukkaantuminen samalla vaikuttaisi myös vähän enemmän koko väkeen. Mutta kuka tosiaan sitten luo tämän idean isän?
Voisin tulla ehdolle pyörittämään Tuonpuoleista x)
|
|
|
Post by sakura on Jul 22, 2009 0:24:52 GMT 2
Minä voisin ilmoittaa Chrisiä jotenkin ulkopuoliseksi siihen yhteispeliin, vaikka voisihan se ihmissusihahmossansa jotain tuhoja mielellään aiheuttaakin. (: Jotenkin olisi mukava päästä keskemmälle kaikkea hälinää poikani kera~
Itseäni en laittaisi mitenkään ehdolle, mutta voisin kyllä mielelläni auttaa erinäisissä asioissa. Aikani ei riittäisi millään koko paikan pyörittämiseen, mutta jotenkin olisi kyllä mukava olla mukana silläkin tavalla (esim. modena). Olisi tietysti hienoa saada sellainen admin, joka ei kuitenkaan kamalasti muokkaisi Tuonpuoleisen alkuperäistä ideaa, mutta kuitenkin toisi vähän kuin uutta mukanaan, jottei koko peli kuolisi.
~sakura on puhunut. (:
|
|
|
Post by R.I.P on Jul 26, 2009 16:53:41 GMT 2
Yhteispeli vaikuttaisi joka tapauksessa koko roolipelin meininkiin, joten en näe mitään ongelmaa siinä, etteikö yhteispeliin voisi tulla näitä taisteluun osallistumattomia (kunhan pelaajat itse kokevat sivullisena pysyttelyn tarpeeksi kiehtovana).
Olen samaa mieltä sakuran kanssa siitä, että tulevan ylläpidon on pysyttävä Tuonpuoleisen alkuperäisidealle uskollisena. Tietysti muutoksia on aina tehtävä, mutta kunhan tästä ei mitään häpihäpi sateenkaaripuistoa tehdä.
Oooh! Lucianon seuraajaksi ollaan vihdoin saamassa ehdokas. Odottakaamme hahmon valmistumista.
|
|
Yuki
Haudasta noussut
|
Post by Yuki on Jul 28, 2009 20:07:29 GMT 2
Minäkin voisin vielä kommentoida jotakin : P Olen aikalailla samalla kannalla kuin monet muut täällä tuosta yhteispelityksestä. Se toimisi kieltämättä parhaiten. Hmm.. ajatus katkesi, mutta en usko, että tuohon muuta voisikaan sanoa. Tuohon ylläpidon vaihtoon voisin myös sanoa pari sanaa. Olen samaa mieltä teidän kanssa, että Tuonpuoleisen maailma pysyisi kutakuinkin samana, eikä sitä sitten kannata alkaa muuttaa suuntaan tai toiseen (ellei idea ole kaikkien mielestä hyväksyttävä). Ehdottaisin myös uutta topikkia tälle ehdokkuus-asialle. Sinne voisivat kaikki ehdokkaat ilmoitella itsensä ja demokraattisesti väki voisi valita seuraavan ylläpitäjän? Vaikka uskoisin kuitenkin, että nykyinen ylläpito päättää asian lopullisesti. Näin ehdotuksena halusin tuoda esille ^^
Ja jatkan vielä Tóxican sanoja. Voisin vielä virallisesti kirjoittaa tänne, että laitan oman uuden hahmon Stefan D.P. Kleinheinz'in ehdokkaaksi Lucianon seuraajaksi. Eipä minulla varmaan muuta~
|
|
|
Post by Koji on Jul 28, 2009 20:27:03 GMT 2
Itse ainakin tahtoisin myös ottaa osaa yhteispeliin (Juliet sinne sabotoimaan sitä vallankaappausta! >D)
Ehdokkaana, kun siihen ylläpitoon olen niin jos pääsisinkin niin en kyllä muuttaisi Tuonpuoleista tradikaalisti mihinkään suuntaan. Jos pieniä uusia ideoita keksii niin siitä sitten äänestys foorumille ja katsotaan miten käy. Tuonpuoleisen on parasta pysyä aika samanlaisena mitä se on aina ollutkin. Yukin ehdotus on kyllä ihan hyvä, mutta luultavemmin ylläpito katsoo sen kenet parhaakseen näkee. Ja voihan osasta tehdä vaikka moderaattoreita, jotka sitten auttavat ylläpidossa.
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 27, 2009 18:54:35 GMT 2
Anteeksi taas epäaktiivisuus.
Hm. Tuumailimme tässä Martsan kanssa, että vallanvaihdoksen pelaaminen saattaa venyä ikävästi, koska esim. minulla on abivuosi parasta aikaa meneillään ja olen muutenkin melko kiireinen. Muutenkin inspiraationi on kateissa, enkä usko innostukseni olevan riittävä. Mielestämme helpointa olisi hoitaa homma vain nopeasti alta pois, mikä olisi ehkä kaikkien kannalta parasta. Ehdotuksena siis olisi, että minä ja Martsa kirjoittaisimme yhdessä, miten vallanvaihdos käytännössä tapahtuu. Miten Luci suistuu vallasta ja miten tämä vaikuttaa koko Tuonpuoleisen elämään. Ottaisimme tähän "selontekoon" mukaan tietysti nämä keskeisessä osassa olevat hahmot, ja ne, jotka nyt mukaan halutaan. Hahmojen pelaajat voivat antaa meille ohjeistusta siitä, miten haluavat hahmojensa toimivan. Esimerkiksi Yukin valtaannouseva hahmo on nyt suuressa roolissa. Tästä kertomuksesta ei tulisi kovinkaan yksityiskohtainen loppujen lopuksi. Te pelaajat voitte puolestanne pelata yksin- tai joukkopelejä ennen tai jälkeen vallanvaihdoksen ja kokea asiat näin omasta näkökulmastanne. Tämä on siis vain ehdotus ja sekin kaipaisi hiomista.
Saatan olla itsekäs, kun tällaista ehdotan. Tämähän on siis ylläpidolle helpointa ja nopeuttaisi ylläpidon vaihdosta ynnä muuta, mutta saattaa käydä teille pelaajille hieman ikäväksi, kun ette voi olla tapahtumassa niin aktiivisesti mukana kuin ehkä haluaisitte. Minä itse vain pelkään, että yhteispelissä olisin se hidastava osapuoli, joka ei antaisi täyttä panostaan viesteihinsä ynnä muuhun. En halua olla tässä osassa, koska roolini ko. pelissä on varsin suuri. Tällä hetkellä päämääräni on vain astua sivuun ja antaa uuden, innokkaamman sukupolven ottaa TP hallintaansa.
Mutta mitä olette mieltä? Olisiko tämä käytäntö toimiva vai jo kuolleena syntynyt?
|
|
Lazie
Vastakuopattu
|
Post by Lazie on Aug 27, 2009 22:45:23 GMT 2
Kyllä tuo minun silmään näyttää ihan toimivalta hommalta, mitä Toksi tossa ehdotteli : ) Turhaa alkaa venyttää tuollaista asiaa tyyliin ensi vuoden puolelle vain siksi, että peli etenee hitaasti. Yhtä tyhjän kanssahan moinen olisi.
|
|
|
Post by Koji on Aug 28, 2009 13:43:51 GMT 2
Hyvältä tuo ainakin minun korvaani kuulostaa, vaikka ihan mukavaa yhteispelinäkin se olisi ollut... No tehdään puolestani noin, jos se on ylläpidolle helpompi ja asia menisi hieman nopeammin. Juliet voi vaikka saada sellaisen sabotoijan roolin x)
|
|
Yuki
Haudasta noussut
|
Post by Yuki on Aug 28, 2009 15:27:35 GMT 2
Toksi on aika lailla oikeassa. Pelaajien yhteipelitys olisi kyllä ihan mukava, mutta totta on sekin, että peli jumittaisi ja yksinkertaisesti haittaisi vaihdosta yms. Voih, kun minullakin on tuo abivuosi tässä ja kirjoituksiin pitäisi oikeasti lukea x__x Kerran Steffielläni on kuitenkin suuri rooli tässä pelissä, niin haluaisin myös osallistua täysillä pelin kulkuun. Joten haluaisin kysyä, että milloin tämä kyseinen peli sitten ruvetaan pelaamaan? Tässä lähiaikoina en tosiaan voi istua koneella pitkiä aikoja, kun historiankirjat ovat lukematta. Voin sanoa, että 16.9. päivän jälkeen olen täysin vapaa ja kone-elämäni normittuu taas. Olisiko siis mahdollista aloitella peliä tuona aikoina? Kiitoksia, jos otatte toiveeni vastaan~
EDIT: Noniin, 16. päivä on mennyt ja vihdoin kirjoitukset ovat tältä osin ohitettu~ Palaan siis takaisin normaaliin nörtteilyyn xP
|
|