|
Post by saalistaja on Jan 30, 2009 16:40:24 GMT 2
Hmm muistaakseni Ashley on vapaana offlineen ja onlineen, Arethusakin taitaa olla molempiin ja Brenin onkin sitten kiinni tuolla peleissä. Joten, Ashley ja Arethusa. Kelpaisiko kenellekään?
|
|
|
Post by Koji on Jan 30, 2009 17:59:38 GMT 2
Aka ja Zahur ovat offissa vapaana ja Koji olisi onlinessa, kuka vain käy :3
|
|
|
Post by saalistaja on Jan 31, 2009 9:53:50 GMT 2
Haluaisin nähdä, miten Zahur tulisi toimeen Arethusan kanssa : 33 Kävisikö? Minä voin aloittaa pelin, ehdottaisitko paikkaa?
|
|
|
Post by Koji on Jan 31, 2009 10:04:14 GMT 2
Joo, he voisivat tavata :3 ja paikkana vois olla vaik joku metsä
|
|
|
Post by saalistaja on Jan 31, 2009 19:41:16 GMT 2
Lehtimetsään sen viskoin : 3 Sieltäpä sen löydät.
|
|
|
Post by saalistaja on Feb 9, 2009 15:53:42 GMT 2
Brenin vetäsin pois pelistä, se oli niin jumi. Haluaisiko kukaan tavata tätä kentauria?
|
|
Yuki
Haudasta noussut
|
Post by Yuki on Mar 10, 2009 19:45:36 GMT 2
Mie alan olemaa jo jotenkin epätoivoinen siitä, etten saa Eirilleni peliseuraa... Sillä haluan pelata hänellä, kun inspaa aika hyvin, vaikka koeviikko tässä kohtapuoliin iskeekin (ei välitetä siitä sen enempää!). Katselin tässä siun kahta vapaata hahmoa ja uskon, että Ashley sopisi ehkä parhaiten tähän tilanteeseen? Että onko hää vapaana ja löytyykö siulta peli-intoa suht lyhykäiseen peliin? Suostumuksesi kautta voimme sitten mahdollisesti suunnitella jotain juonta peliin... ^^;
|
|
|
Post by saalistaja on Mar 29, 2009 17:26:42 GMT 2
Olen valitettavasti hirveän epäaktiivinen tällä hetkellä, mutta voisinhan minä koittaa, josko saisin itseni ylös tämän pelin kautta. Ashley käy kyllä ^^ Onko sinulla jotain ehdotusta juoneen, itse olen aika tyhjä tällä hetkellä ideoiden suhteen?
|
|
Yuki
Haudasta noussut
|
Post by Yuki on Mar 30, 2009 19:49:21 GMT 2
Mahtavaa! Sie vastasit : P Kai voin antaa anteeksi epäaktiivisuutesi ja aloittaa peli jossakin... jossa olisi jotain random mörkkejä, jotka voisivat tulla kimppuun? : D Ajattelin jotain lisää traumatisoivaa Eiritykselleni ja jos siulle käy niin olen varsin tyytyväinen. Niin siis, siihen juoneen sitten. Ajattelin, jos nämä mörkit hyökkäisivät sitten Achleyn kimppuun (syyn kai voi keksiä?) ja tämä teini valkopää olisi sattumoisin paikalla ja pelastaisi tämän? Tämän jälkeen voipi käydä niinkin huono säkä (Eirille siis), että haamusi ns. ihastuisi pelastajaansa ja vainoaisi tai muuta sellaista? Olenpa huono selittämään, mutta toivon että ymmärsit kultaisen keskitien? ^^;; Olen muutenkin hieman kuumeessa vielä, eikä koeviikko kamalasti tossa kummittele... Jos sie siis suostut tämäntapaiseen juoneen, niin voisin aloitella tällä viikolla peliä jonnekin?
PS. Yritä olla aktiivinen!~
|
|
|
Post by saalistaja on Mar 31, 2009 21:55:28 GMT 2
: 3 Voi, olen iloinen jos epäaktiivisuuteni ei haitannut ja tuota .. aktiivisoidun kyllä. Vaikka väkisin. Juoni kuulostaa varsin hyvältä ja suostun mielelläni. Mimmoisia mörkkejä ne olisivat? : D
|
|
Yuki
Haudasta noussut
|
Post by Yuki on Apr 4, 2009 10:05:43 GMT 2
Wheij! Mörkit... nooh, ne ehkä voisivat olla ihmisen kaltaisia otuksia, jotka ovat puoliksi haamuja ja siksi vainoavat ns. puhdasverisiä haamuja? : P Eiri siis pystyy näkemään nämä mörkit, mutta ihmettelee, että mitä ne tekevät kun Achley on näkymättömissä. Kun Eiri tulee lähemmäs, niin Achley voisi muuttua näkyväksi ja sitten pelastusprosessi vain käyntiin : D Jottain tällaista alkuun voisi tekasta? Sorry vastauksen tullessa näin myöhään, mutta en oikein ole ollut koneella koeviikon vuoksi. Tästä eteenpäin käyn kyllä joka päivä ja kerään inspiraatiota!
|
|
|
Post by saalistaja on Apr 5, 2009 11:47:53 GMT 2
n__n Kuulostaa mielenkiintoiselta. Käy minulle.
|
|
Yuki
Haudasta noussut
|
Post by Yuki on Apr 5, 2009 18:23:36 GMT 2
|
|