|
Post by mumei on Jan 3, 2009 19:59:20 GMT 2
----- .p
|
|
|
Post by Koji on Jan 3, 2009 20:03:21 GMT 2
Olisi helpompaa katsoa noita, jos laittaisit ne normaalilla linkillä x) Kun ainakin minulla vain on se html-koodi siinä ja niin... Helpottaisi asiaa huomattavasti ja voisi kommentoidakkin
|
|
|
Post by mumei on Jan 3, 2009 20:23:53 GMT 2
minä muoksin ne heti sen huomattuani x') olen taitava sekoilemaan
|
|
|
Post by Koji on Jan 3, 2009 20:30:39 GMT 2
Noniin... Pidän eniten tuosta Mumei-synkkis-kyikkäri työstä :3 se on mielestäni onnistunut ja hieno. Ja ovat nuo muutkin, millä väritit muuten tuon ekan x)
Juu minun puolestani saa piirtää.
|
|
|
Post by mumei on Jan 3, 2009 20:35:12 GMT 2
lapsi kun sai copicceja lahjaksi lootallisen, leikkii niillä. copiceilla siis yritin leikkiä, tulos on vielä aika köykäistä. =] kiitus, jos saan inspiksen tuherran tuosta jotain *pahatapa piirtää peleistä jotain muistoksi*
|
|
|
Post by Koji on Jan 3, 2009 20:45:09 GMT 2
Määki tahon copiceja X3 mul on vaa muutama kymmene ProMarker tussii, jotka on samankaltasii, mut huonompii ja sävyi ei oo tarpeeks.
|
|
|
Post by sakura on Jan 3, 2009 20:47:17 GMT 2
Mm. Mukava piirtotyyli sinulla tosiaan. 8) Pidin erityisesti tuosta ihan ensimmäisestä kuvasta. Ja jotenkin kaikki oli kivoja, vaikka olivatkin värittömiä. Taitavaa jälkeä khyl~ *ei osaa kommentoida*
Ja kuten Koji jo sanoi, kannattaa ottaa ne linkkimuodot, joissa on i tuon s:n tilalla. ^ http://s214... -> http://i214...
Ja minunkin hahmon saa piirtää sitten jos joskus pelaillaan 8)
|
|
|
Post by mumei on Jan 3, 2009 20:48:43 GMT 2
*omistaa myös toistakymmentä promarkeria* nekin on käyttökelposia, vaikka opettelussa kumpikin *nolo, ei osaa värejä käyttää*
|
|
JiiBee
Vastakuopattu
tell me would you kill to save your life
|
Post by JiiBee on Jan 3, 2009 20:56:05 GMT 2
Hmm, hienoja töitä kuten kaikki muutkin jo sanoi (olen tosi omaperäinen). Pidän kovasti kaikista kolmesta, no lyikkärityöt on mielestäni hyvin onnistuneita, itse kun en saa kuin sotkua aikaiseksi x'D Copicit on ihania kyniä <3 itselläni on niitä jonkin verran, vaikka haluaisin kyllä enemmän... Eikä promarkerit nyt paljoo niistä eroo, mun mielestä, en kyl oo niillä paljoo viel piirtäny... Mutta hyvin se Mannu piirtää, piirrä toki lisää :D Ja minulla nyt ei pahemmin hahmoja ole, mutta jos joskus törmätään pelissä niin piirrä pois, voin jopa piirtää takasi :3 (niinku joku mun tuherruksia hakuis c(X)
Samperi tota sun AK videoo sakura ku silmät vaan juuttuu siihen xD *rofl*
|
|
|
Post by mumei on Jan 3, 2009 21:31:32 GMT 2
*kiittelee ja kumartelee kehuista hieman hämmentyneenä* Mannu ei koskaan lopeta piirtämistä. *hohotusta*
|
|