|
Post by hewwo on Nov 6, 2008 17:16:00 GMT 2
//Kojit tänne näääin ~ 8 ---3//
Ave, kaunis miesvampyyri, istui erään hylätyn - joskus ehkä punaisen - talon portailla. Oli yhä valoisaa, mutta pihalla kasvaneet puut peittivät miehen varjoillaan. Ave ei oikein pitänyt hylätyistä paikoista... Ensinnäkin, siellä ei ollut yhtään ihmisiä - eli ei ruokaa. Toiseksi, siellä oli aavemaisen hiljaista - jos kuuluisi pienikin äännähdys, sai aina pelätä. Ja muutakin ikävää siellä oli. Ainut hyvä juttu mikä siellä oli; paikka oli hylätty - siellä voisi yöpyä rauhassa. Oi, miten mies halusikaan jo hommata oman asunnon. Hienon, hänen arvoisensa asunnon. Hänhän oli sentään hyvännäköinen, upea vampyyri, kulki silti kuin mikäkin pummi. Mies otti laukustaan hiusharjan ja alkoi harjata sillä hiuksiaan ja laittamaan sitten ne kiinni hienosti. Pieni torakka käveli Aven viereen. Vampyyri katsahti torakkaa. Hän inhosi torakoita. Miehen niskakarvat nousivat pystyyn. Pian hän olikin sitten jo ylhäällä nostaen jalkansa niin korkealle kun sai. "GAAAH, kuole paska!" Ave polkaisi monta kertaa kovasti torakka, ja pian hän oli saattanut torakan jopa pois Tuonpuoleisesta. "...Oh... Sori." Ave punastui hieman, nappasi sitten maasta pari lehteä ja kääri ötökän siihen, vieden sen sitten jonnekin kauemmas. Hän palasi sitten takaisin istumaan, hieman kauemmaksi tosin paikasta missä äsken istui. Hyi, torakka, yäk.
|
|
|
Post by Koji on Nov 6, 2008 17:52:48 GMT 2
Täält näät tulee x) ------------------------
Nuori tyttö käveli eteenpäin, katsellen noita hylättyjä taloja. Olivatkohan joskus olleet hienoja ja upeita? Luultavasti, olisi hienoa nähdä ne sellaisina, millaisia ne olivat parhaina päivinään tuskin. Hän räpäytti pari kertaa yhtä mustaa siipeään, ja laittoi sen sitten mukavemmin selkää vasten. Joillakin on sitten hyvin kiero huumori... Laittaa nyt vain yhden siiven, joku on vähän vajaa. Ei yhdellä siivellä tee mitään. Koji katsahti sattumalta rapusille missä Ave oli, hmm... Kukahan tuo oli? Pitäisiköhän mennä katsomaan, vai pitäisikö jättää rauhaan. Ei koskaan tiennyt minkälaista väkeä täällä oli. Ja toinen saattoi olla vaikka vampyyri tai joku sellainen. Ja hänhän aina meni jotakin moikkaamaan ensin, ei kukaan koskaan tullut ensin häntä. Kojia kyllästytti se, ei hän aina jaksa tehdä sitä aloitusta.
|
|
|
Post by hewwo on Nov 6, 2008 21:46:19 GMT 2
Ave katseli ympärilleen. Hän kuuli taas kahinaa jossain. Hän katsahti äänen suuntaan, muttei nähnyt mitään. Mies nousi ylös talon portailta ja lähti kävelemään hitaasti ja varovasti ääntä kohti. Hän tunsi jonkun ihmisen läsnäolon. Pian näkökenttä vahvistui ja mies pysähtyi. Yksisiipinen tyttö. Yksisiipinen? Ave nosti varovasti kättään. "Ööh... Hei, kaunokainen, mitenkäs sinä tänne olet eksynyt? Ei neidolle taida olla arvoistansa paikkaa täällä, pahoittelen. Täällä on vain ala-arvoisia pummeja." Ave rykäisi. "Ja siis, minä olen täällä vain piilossa kuumuudelta. En minä tietenkään mikään pummi ole." Aurinko paistoi vielä hieman, joten Ave pysyisi mielellään vielä puiden suojassa. Hän perääntyi muutaman askeleen puun varjoon. Ave hymyili vakuuttavasti ja hurmaavasti. Jos tyttö oli pahoilainen, demoni tai jokin vastaava, Ave toivoi, että oli ollut tarpeeksi kohtelias jäädäkseen henkiin. Häntä ei oikein huvittanut tapella. Tappelu vain tuhosi hänen kaunista ulkonäköänsä.
|
|
|
Post by Koji on Nov 7, 2008 15:46:00 GMT 2
Koji katsahti Aveen päin, kuullessaan puhetta. Öh? Kaunokainen? Kukaan ei ollut ennen niin sanonut... Tai ei ainakaan muisti riitä sinne asti, ainiin toinenhan oli kysynyt. "Katselen vain paikkoja, kovinkaan kauaa en täällä ole ollut. Joten tutustun vähän paikkoihin." tyttö vastasi. No, ei toinen kyllä näyttänytkään miltään pummilta. Tai, ei ketään saisi ulkonäön perusteella arvioida. Ulkonäkökin voi pettää. Hitot jos toinen kysyy jotakin siivestä, aina kaikki kysyvät. Voisi jo valmiiksi vastata... "Ennen kuin edes kerkeät kysymään, että, miksi minulla on yksi siipi, sanon etten tiedä." Koji sanoi, kumminkin toinen olisi sitä kysynyt seuraavaksi. "Ainiin, kuka olet? Itse olen Koji." tyttö kysyi ja esittäytyi siinä samalla.
|
|
|
Post by hewwo on Nov 10, 2008 21:33:39 GMT 2
Ave hymyili varjoista toiselle, viittoi sitten Kojia lähemmäs. "Aivan. Ihan mukavan näköinenhän siipi tuo on, mutta sillä tuskin kykenee lentämään?" Ave kysyi, tai oikeastaan totesi hieman harmittelevalla äänellä. "Koji. Hauska tutustua. Minä olen Ave. Miten olisi, kelpaisiko neidille seura?" Vampyyri hymyili ja istuutui puunviereen, pyytäen taas eleellään tyttöa viereensä. Tyttö näytti erittäin mukavalta - ja ensinnäkin hyvän makuiselta. Jos muita olentoja ei ilmaantuisi paikalle, niin Ave luultavasti söisi tytön päivällisekseen. "Mikäs teidät juuri tänne johdatti?" Ave kysäisi tytöltä ja katseli häntä erittäin viattoman näköisenä. Puhuessaan Ave ei antanut näyttää vilaustakaan kulmahampaistaan. Tosin, ulkonäöstä ehkä voisi epäillä jotain vampyyrintapaista - tai sitten keskiajalta tullutta rikasta herrasmiestä.
|
|
|
Post by Koji on Nov 10, 2008 21:54:14 GMT 2
"Ei pysty, sinänsä harmi. Olisi ihanaa osata lentää." Koji sanoi, idiootit ne jotka keksi tämän. Hän meni myös tuonne puun varjoon, jossa kyllä oli mukavempi olla. "Samoin, hauska tutustua (tuska hatustua! XD) sinuunkin Ave. Kyllä tietty seura kelpaa." tyttö sanoi ja kävi siitä sitten myös istmaan. Seura oli kyllä mukavaa, ja Ave saattaisi jopa olla mukavampikin kuin ensimmäinen tuttu täällä. Demoni Roope, hieman outo persoona. "En tiedä, kävelin vain." Koji hymähti. "Ja ei sinun tarvitse minua neiditellä." hän sanoi vähän ajan päästä. Outoa tuo neidittely, tyttö ei ollut ollenkaan siihen tottunut. Ei kukaan häntä yleensä neiditellyt, tai sitten toinen tahtoi olla kohtealias. Miksikään vampyyriksi ei kuitenkaan epäillyt, kun ei ole koskaan sellaista tavannut. Siis kokonaan vampyyri olevaa, ei puolivampyyria. Eli ei tiedetä oikein kunnolla tuntomerkkejä, voihan olla niinkin, että Ave on varuillaan. Ken tietää...
|
|
|
Post by hewwo on Nov 11, 2008 21:47:04 GMT 2
Ave katseli tyttöä pieni, herrasmiesmäinen hymy kasvoillaan. "Aivan", Ave sanoi nyökäten Kojin vastaukselle. Hieman oli ehkä Ave valehdellut, nimittäin suoraan sanoen pummi hän oli. Ave siis. Vaelsi vain talosta taloon, tappaen mahdolliset asukkaat. Joskus ei ollut niin hyvä päivä, joten joutui nukkumaan kadulla. Se oli todella ikävää. Mutta jonain päivänä mies vielä omistaisi oman talon. Siitä hän oli varma. Hän saisi silloin arvoisensa asunnon. Pummina kiertäminen ei sopinut sellaiselle hienolle, komealle herralle - jota monet kauniiksi haukkuivatkin.
Toisen ilmoittaessa, ettei Aven tarvitsisi neiditellä, mies katsoi Kojia hieman ihmeissään. "Mitä? Ettekö pidä siitä?" Vampyyri kääntyi kokonaan häneen katsoen sillä ainoalla punaisella silmällään - äh, miksi melkein kaikkien vampyyrien silmät olivat punaiset - silittäen samalla hieman tytön poskea. Ah. Kaikki tytöt olivat Aven mielestä kovin kauniita, mutta täytyihän herran itsekin myöntää olevansa aika hurmaavan kaunis - tai siis komea.
|
|
|
Post by Koji on Nov 11, 2008 21:57:06 GMT 2
Me taidetaa olla TPn aktiivisimmat pelaajat XD Oltu jo kauan. -----------------------------------
Hmm... Olisi mukavaa löytää kyllä, joku mukava yöpymis paikka täältä. Ulkona ei olisi kivaa nukkua varsinkaan talvella, jos täällä nyt edes kunnon vuoden aikoja on. No, ei talvi kauhean kiva ole. Koji ei ole koskaan pitänyt kauheasti talvesta, kesä oli ihanaa aikaa ja kevät kun kirsikkapuut olivat kauniin vaaleanpunaisia. Niitä ei varmaan enään kauheasti näkisi, Japanissa missä synnyttiin niitä oli paljon.
"En tiedä, taisiis, en oikein ole tottunut siihen." tyttö sanoi, ihan outoa oikeastaan oli jos neidiksi nimiteltiin(kaverin pikkuveli sano joskus minuu rouvaks XD kun vedin yhen pelin lopparin läpi) se tuntui vain niin vieraalta ja oudolta. Pieni puna nousi tytön poskille, tuntiessaan toisen viileähkön käden poskellaan. Jotenkin toinen rupesi vaikuttamaan epäilyttävältä... Ketään ei kuitenkaan heti saisi tuomita, pitäisi tutustua ensin paremmin ja sitten.
|
|
|
Post by hewwo on Nov 19, 2008 8:29:51 GMT 2
// Haha. : D paitsi nyt mun aktiivisuus vähän kaatui. Mutta se johtuu vain siitä että sain hirveän piirrustus inspiraation ja innostuksen vaikka tehdä uudel leiskan sivuilleni. XD Joten pyytelen nyt selitysten kera anteeksi, luvaten olla vastaisuudessa aktiivisempi.//
Aven huolestunut ilme hälveni hänen kasvoiltaan kääntyen lopuksi hymyyn. "Ai. Anteeksi. Minut on opetettu pienestä asti kunnioittamaan muita; varsinkin tyttöjä."
Ave oli tajunnut vasta vähän aikaa sitten oikeasti, että hän ei mitenkään kyennyt näkemään peilikuvaansa, vaikka olikin luullut niin koko Tuonpuoleisessa olon ajan. Mutta kun hän tarpeeksi tarkkaan ja kauan katsoi kuvajaistaan, se aina vain haihtui. Luultavasti kuvajainen, jonka Ave oli nähnyt, oli vain muisto. Hän osasi itsensä melkeinpä ulkoa - ulkonäkönsä siis. Ave oli niin monet kerrat eläessään vain istunut peilin edessä ja tutkinut itseään. Aven mieleen juolahti ajatus, jos tyttö olisi voinut sanoa, oliko Avessa jotain, mistä Ave itse ei tiennyt. Mutta silloinhan Koji voisi epäillä Aven olevan vampyyri... No, täytyihän sitä laittaa sentään ulkonäkö kaiken edelle. Kauneus oli tärkeää, ehdottomasti. "Kuule Koji... En ole päässyt peilin eteen nyt vähään aikaan ja - naisillahan on yleensä silmää vähän kaikelle - joten voisisitko kertoa... Miltä minä näytän? Onko hiukset hyvin ja posket sileinä?" Ave sitten kysyi - hieman valehdellen - ja nousi sitten ylös näyttääkseen itsensä paremmin. Tottakai Kojilla olisi silmää tälläiseen asiaan, hänhän oli nainen. Tai tyttö. Miten sen nyt otti...
|
|
|
Post by Koji on Nov 19, 2008 18:53:32 GMT 2
Joo, mäki oon tääl ollu vähä jumi. ------------------------------
"Ei se mitään." Jokin Avessa kyllä epäilytti, jokin... Jokin mitä ei nyt saatu mieleen millään. Vaisto vain sanoi, ettei toiseen kannattaisi luottaa. Hän katsoi hetken Avea, ei tyttö huomannut ainakaan mitään, minkä voisi luokitella huonoksi. Ihan hyvältähän toinen näytti. Tälläiset asiat ei tosin Kojia kunnolla ole kiinnostanut, ei ulkonäkö aina se tärkein ollut. "Hyvälthän sinä, Ava-kun älä huolehdi." Koji sanoi. Hän käytti melkeinpä jo automaattisesti näitä, -kun, -san... Päätteitä. Japanista kun kotoisin oli, mistähän päin mailmaa Ave sitten oli? Ei Koji kuitenkaan raaskinut kysyä, se saattaisi olla herkkä paikka. Kun varmaan liittyisi kuolemaan jotenkin, häiritsi vain, kun ei kunnolla pystynyt päättelemään sitä.
|
|
|
Post by hewwo on Jan 5, 2009 23:08:11 GMT 2
//köh köh.... Myöhäisiä vastauksia...//
Ave hymyili kauniisti. "Niinkö? No hyvä..." Istuu sitten taas Kojin viereen, hieman lähemmäs tosin. Ave sulkee silmänsä ja vetää sevään henkeä. Oh, Koji tuoksui niin hyvältä.. Tai siis, tytön verihän se oli joka tuoksui... Ei ehkö ihan parhaalta mahdolliselta, mutta... Ihmisen veri tuoksui aina hyvältä. "Mhh.. Noh, mistä päin maailmaa tulet?" Ave sitten kysäisee, että saisi jotain muuta ajateltavaa. Hänen oli pidäteltävä itseään vielä hetken aisoissa... Mutta ruokaan ei saisi kiintyä liikaa. Oikeastaan kun hän tarkemmin ajatteli itseään, niin... Hänhän oli tosiaan muuttunut täällä Tuonpuoleisessa oikeaksi hirviöksi. Montakohan ihmistä hän oli täällä jo tappanut? Varmaan sata ainakin... Ja vain omien tarpeidensa takia. Hän vain ei pystynyt lopettamaan, eikä edes moittimaan itseään. Aven oli vain yritettävä ajatella vähentää ihmisten veren juomista vaikka... Dietin kaltaisena juttuna. Tosin Ave oli jo nyt todella laiha. Olihan hän sentään kuollut osittain nälkään. Osittain verenhukkaan.
|
|
|
Post by Koji on Jan 6, 2009 12:15:06 GMT 2
Koji hymähti ja mietti, että miksi tuntui ettei toiseen voisi luottaa. Ei hän tahtonut olla mitenkään epäilevä kenenkään suhteen ja pitihän saada nyt edes vähän kavereita täältä. Hätätilanteessa voi vaikka potkaista haaruksiin, jos rupeaa liikaa lähentelemään. Jos olisi toinenkin siipi voisi lentää pakoon, mutta ei se yhdellä onnistu. "Japanista, entä itse?" hän vastasi. Japanista, kun oli niin oli tottunut sanomaan jonkun liitteen perään ja tässä tapauksessa se oli -kun. Hän ei ollenkaan pystynyt päättelemään mistä päin maailmaa Ave oli. Kovinkaan monessa paikassa ei Koji ollut käynyt ja maantieto ei edes ole koskaan kiinnostanut. Ja eipä siitä tiedosta tullutkaan paljoa hyötyä olemaan. Tuskinpa täällä mitään maita kummemmin on.
|
|
|
Post by hewwo on Jan 6, 2009 14:31:56 GMT 2
Ave virnisti ja nojasi hieman taaksepäin. "Aivan. Japanista. Minä olen Venäjältä, köyhemmiltä alueilta..." Ave huokaisi, mutta pieni virne säilyi silti hänen kasvoillaan. Hän ei voisi enää odottaa. Toinen näytti jo valmiiksi pelokkaalta... Ja syötävän hyvältä. Ave nojautui toiseen ihan kiinni, painaen kädellään tytön jalkaa maata vasten. Siitä otteesta normaali ihminen tuskin pääsisi helposti irti. Toisella kädellään Ave siveli Kojin kaulavaltimoa. "Saanen kysyä, kuinka neiti on kuollut? Sairauteen? Minä kuolin nälkään... Ja lopun viimeisteli eräs vampyyrineitonen... Oikea kunnon bitch." Ave puhui kiihkeällä, mutta myös hivenen romanttisella äänellä.
|
|
|
Post by Koji on Jan 6, 2009 15:01:38 GMT 2
Venäjältä siis... Hän nyökkäsi. Ei Koji siellä ollutkaan käynyt koskaan. Näinkun ajattelee taisi jäädä aika paljon kokematta. Moneen paikkaan olisi ollut kiva päästä, mutta vähän myöhäistä nyt. Kenties seuraavassa elämässä, jos sitä on. Ei voitu todistaa ettei ole tai että olisi. Pian tunsikin, että Ave painautui kiinni. "Eh..." Mitä ihmettä toinen nyt lähenteli... Pian Kojille valkenikin, toisen oli pakko olla vampyyri. Niin hänen tuuriaan. Eikai kannattanut luottaa vieraisiin, tämän jälkeen tuskin päästetään ketään liian lähelle, siis jos tästä selvitään. Kylmät väreet nousivat selkää pitkin, kun hän tunsi toisen kylmän käden kaulallaan. Oli pakko päästä pois, mutta miten? "Riittääkö, jos sanon, että jollakin oli vanhentunut ajokortti?" Koji kysyi, tarkoittaen että oli jäänyt auton alle ja koitti päästä pois Aven otteesta, mutta turhaan. Olisi vaikka vettä lähellä niin voisi tiputtaa kunnon vesipallon toisen päähän, mutta kun ei ole. Ja Koji ei onnistunut muuten, ellei olisi vettä lähellä. Korkeampi taho taisi olla kovasti vastaan. "Päästä irti." tyttö tuhahti ja koitti mennä kauemmaksi Avesta.
|
|
|
Post by hewwo on Jan 6, 2009 15:26:38 GMT 2
Ave vain tiukensi otettaan tytön jalassa ja nuolaisi tämän kaulaa. "Ah... Sinun onneksesi olen herrasmies. Joten, onko viimeisiä toiveita? Tietenkin minulla on myös vaihtoehdot... Joko sinä kuolet, tai sitten hommaat minulle lapsen... Tuoreen lapsen..." Ave virnistää mielihyvästä. Lapset maistuivat paremmalle kuin mikään muu... Vampyyri vilautti suloisesti hampaitaan ja heilautti hiuksensa toisen silmänsä edestä. Sokean silmän. "Jäitkö siis auton alle? Kuulostaa siltä että veresi on hivenen tahriintunutta... Mutta ei paljon." Omahyväinen virnistys nousi taas Aven kasvoille, jättäen kulmahampaat alahuulen päälle.
|
|