|
Post by raato on Aug 13, 2008 20:16:01 GMT 2
Otin itseäni niskasta kiinni ja aktivoin itseni täällä, whii!
Elikkästä uusi hahmoni, demonipoika Roope, vaatii sisäänajoa, joten off-puolelle olisi seuraa hänelle siis hakusessa. AK.sta löytyy linkkiä pojan esittelyyn ja sosiaalinen hyyppä kun on, niin seuraksi menee melkein mimmoinen tallaaja tahansa.
(Niin juu ja sellainen pieni varoitus, että loppuviikosta vastailuni suattavat hyvinnii vähän takkuilla, koska muutan omaan kämppään ja vaikka kaiken järjen mukaan siellä pitäisi olla nettiyhteys, kun menen sinne, niin yllätyksiähän sattuu ja saatan viettää viikonlopun netittä.)
|
|
Aeris
Vastakuopattu
|
Post by Aeris on Aug 13, 2008 21:35:46 GMT 2
Kyllä sitä vois, kun kerta toisesta roolista pelasin kesällä itseni ulos.
Missä ja mitäs sitten tehtäisiin.
Eikä mitään, meikäkin saattaa olla välillä hidas vastaamaan.
|
|
|
Post by raato on Aug 15, 2008 12:03:19 GMT 2
Whoot!
Kehtaisko teikäläinen mitenkään kyhätä topicin kasaan? Meitillä kun tosiaan tässä muuttoviikonloppu menossa ja olen saanut vasta ihan hävyttömän vähän tavaroita pakattua, niin en oikeen itse ehtisi. (Tai jos aloittaminen kovasti ipottaa, eikä asialla ole kiire, niin voinhan minäkin sen töpön luoda sitten, kun olen saanut perseeni ja tavarani roudattua uudeen asumukseeni onnistuneesti.) Paikaksi kelpaa meitille hyvin pitkälti mikä soppi tahansa (kirjastoon Roopea on ehkä vähän vaikea kuvitella... paitsi tietysti jos se menisi sinne sytyttämään opuksen jos toisenkin tuleen.)
|
|
Aeris
Vastakuopattu
|
Post by Aeris on Aug 20, 2008 18:28:36 GMT 2
|
|
|
Post by Koji on Aug 20, 2008 18:42:12 GMT 2
Haluisko hää tavata kans Kojin :3 ?
|
|
|
Post by raato on Aug 21, 2008 15:15:08 GMT 2
*hyps pomps töpöön*
Kyyyyyyllähän tuo Roopeliini Kojiinkin mielellään tutustuis, luulen ma. No sanoinpas taas vaikeesti. Plää. Sopii siis. Onko hirviää hinkua päästä aloitusta tekemään, vai tyrkkäänkö minä kasaan jotain nerokasta?
|
|
|
Post by Koji on Aug 21, 2008 16:17:41 GMT 2
Minulle on aivan sama kumpi tekisi :3 Päätä sie.
vitsikymenlaaksonmurrreonhauskaa
|
|
|
Post by raato on Aug 21, 2008 18:05:13 GMT 2
No ka mie voin rykästä töpön kasaan. Erityisiä paikkatoiveita, nöö?
|
|
|
Post by Koji on Aug 21, 2008 18:13:35 GMT 2
Ei nyt ole :3 Sopii mikä vain.
|
|
|
Post by raato on Aug 21, 2008 18:34:19 GMT 2
|
|