|
Post by Koji on Jul 28, 2008 20:31:37 GMT 2
Aluksi olisin varmaan, O_____O'' . Ja sitten rupeaisin selittelemään, että ystäviä voimme kyllä olla muttemme siinä mielessä. Ihan hetero olen, että niin... Ja en halua loukata *muuta epämääräistä*
Mitä tekisit, jos joku tulisi nenän eteesi ja pyytäisi että duppaisitko jonkun piirroshahmon suomiäänen?
|
|
|
Post by sakura on Jul 28, 2008 20:33:02 GMT 2
olisin ihan omg :'D
Mitä tekisit, jos vanhempasi kutsuisivat exäsi (oletetaan, että se on exäsi) syömään ja yrittävät varta vasten parittaa teidät takaisin?
|
|
|
Post by helo on Jul 28, 2008 20:58:44 GMT 2
Olisin aluksi vihainen vanhemmillesi, että he yrittäisivät puuttua asioihini. Jos olisin itse jättänyt exän, lähettäisin hänet kohteliaasti pois ja jos hän olisi jättänyt minut, olisin varmaan niin vihainen, etten menisi ollenkaan syömään tai häätäisin hänet loukkaantuneena pois.
Jos erosta olisi pitkä aika, ehkä vuosia tai jotain, niin menisin varmaan syömään ja katsoisin, mitä jutusta tulisi 8)
Mitä tekisit, jos se teidän luokkalainen poika, josta et ole yhtään kiinnostunut, kertoisi pitävänsä sinusta?
|
|
|
Post by Koji on Jul 28, 2008 21:19:43 GMT 2
Olisin aivan mykistynyt ja Kukaan ei kun koskaan ole sillain pitänyt minusta(tai ainakaan kertonut). Yrittäisin kuitenkin selitellä, jtn ettei se onnistuisi jaaa... Jotain. Mitä tekisit, jos saisit kuulla että joudut muuttamaan toiselle puolelel Suomea?
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 28, 2008 22:26:38 GMT 2
Hmm o___o Etelään vai Pohjoiseen? Olen nääs aika keskellä, joten .. toiselle puolelle? No, kuitenkin. Riippuisi hieman siitä, mihin pitäisi muuttaa .. ainiin, enhän minä voisi lähteä D8 Kaikki mussut jäis tänne *tarraa yhen jalkaan kiinni ja uikuttaa* Vaikka eivät ne kaikki 'mussuni' edes välittäisi, vaikka lähtisin 8'D Älkää edes kysykö. En kyl kuitenkaan lähtis, tänne jäis niin paljon kuitenkin tärkeää minulle v____v Pistäsin hanttiin aika pahasti. Helsinki tosin voisi olla kiehtova paikka asua ... owo
Mitä tekisit, jos saisit tietää vahingossa, että koulussanne on pommi - huomaisit tämän välitunnin aikana - eikä kukaan muu tietäisi siitä?
|
|
|
Post by Koji on Jul 29, 2008 17:37:03 GMT 2
Menisin heti kertomaan jollekkin opettajalle, jos tämä ei uskoisi jankuttaisin asiaa. Muttajosei... Soittaisin varmaan poliisille.
Mitä tekisit jos, pääsisit esiintymään lempi artistisi/bändin musavideolle?
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 29, 2008 18:11:26 GMT 2
Eeh? ö____ö Olisin ensin ihan mykkänä hämmästyksestä/ilosta/innosta jne. ja sitten menisin ihan sekaisin ja iloitsisin siinä niin kauan, että kaikki kyllästyisivät minun iloisuuteeni. Kävisin parturissa leikkauttamassa/värjäämässä tukan ja suunnittelisin hirmusti sitä ihan innoissani. Olisin ihan sekaisin, toisinsanoen.
Mitä tekisit, jos huomaisit yhtenä päivänä voivasi muuttua lempieläimeksesi?
|
|
|
Post by helo on Jul 29, 2008 20:21:30 GMT 2
Aaaah~<3 Lähtisin ulos, nauttisin sudenruumiista (jos tarueläimeksi ei voisi muuttua xD) ja nauttisin vapaudesta, metsästä ja tuulesta. Pitäisin hauskaa niin kauan kuin pystyisin~<3 Etsisin laumatovereita jostain tuntureilta ja viettäisin laatuaikaa~ Ja olisin varmaan niin huoleton ja iloinen, että tulisin ammutuksi, mutta ei se mitään x)
Mitä tekisit, jos paras ystävä iskisi ihastuksesi?
|
|
|
Post by sakura on Jul 29, 2008 21:59:32 GMT 2
Olisin vihainen, mutta en kuitenkaan näyttäisi sitä ulospäin, ellen olisi kertonut tälle kyseiselle ystävälleni ihastukseni kohdetta. :3 Toisaalta taas jos ihastus ei olisi kiinnostunut niin...
Mitä tekisit, jos saisi lampun hengeltä yhden ainoan toiveen, jonka pitäisi liittyä johonkin muuhun kuin itseesi?
|
|
|
Post by Koji on Jul 30, 2008 13:28:35 GMT 2
Toivoisin, että eräs nettiystäväni saisi paikkakunnaltaan itselleen hyvän ystävän.
Mitä tekisit jos, tapaisit netissä tyypin jolla on sama nimimerkki kuin sinulla, ja tämä väittäisi sinua matkijaksi?
|
|
|
Post by helo on Jul 30, 2008 13:46:47 GMT 2
Kysyisin, milloin hän on alkanut käyttää nimimerkkiä 8) Jos hän olisi vasta alkanut käyttää sitä minun jälkeeni, hän ei voisi syyttää minua. Jos hän olisi alkanut minua ennen, kertoisin hänelle, mistä oikeasti keksin nimimerkkini. Jos ei uskoisi, en välittäisi. Ei kai kukaan niin lapsellinen, että alkaisi sellaisesta kinaamaan? En minä ainakaan ketään alkaisi matkijaksi syyttää, jos toinen olisi rehellinen^^'
Mitä tekisit, jos saisit soittaa yhden puhelun ihan kenelle tahansa ihmiselle ihan mihin tahansa maahan, kenelle soittaisit ja mitä sanoisit?
|
|
|
Post by sakura on Jul 30, 2008 18:18:50 GMT 2
Äää x) saako tuo ihminen olla julkkiskin? :'D Sillä silloin soittaisin Nightmaren kitaristille, Hitsugille japaniin ja sepostaisin huonolla englannilla kaikkea; eritoten sitä, kuinka rakastan H:n vaatteita, silmämeikkejä, huuliläväreitä, hiuksia eli kaikkea<3
Mitä tekisit, jos kävelisit erittäin vilkkaalla alueella ja yhtäkkiä sinulla ei olisikaan vaatteita?
|
|
|
Post by Koji on Jul 30, 2008 18:19:30 GMT 2
Soittaisin Rukille ^_____^ Aluksi sanoisin jtn: "Hajimemashite Ruki-Kun. Watashi wa ( Oma nimeni >D ). Watashi wa nihon-go o chotto dake hanashimasu ka." Ja sitten alkaisin puhua jtn epämääräistä, ja pyytäisin lähettää nimmarin.
Mikä on tyhmintä mitä oot sanonu?
|
|
|
Post by sakura on Jul 31, 2008 19:03:10 GMT 2
[ Katsoin hieman aluksi tuota Kojin vastausta, kunnes tajusin, että se ei vastannukaan mun kysymykseen x) ]
Tymintää...? Hmm. Todennäköisesti jotain olen kännipäissäni soperrellut. :3 Kerran selitin yhdelle italialaiselle vaihto-oppilaalle kännissä kuinka italian kieli kuulostaa aivan siltä kuin puhuja laulaisi :3 Että näin.
Mitä tekisit, jos kävelisit erittäin vilkkaalla alueella ja yhtäkkiä sinulla ei olisikaan vaatteita? Laitan tän nyt uusiks :3
|
|
|
Post by raato on Aug 13, 2008 11:41:12 GMT 2
Tekisin samoin kuin unissani, panikoisin ihan hulluna ja yrittäisin piiloutua jonnekin. :'D
Mitä tekisit, jos näkisit laskuvarjohyppääjän, joka ei saa varjoaan auki ja putoaa vain?
|
|