|
Post by helo on Jul 25, 2008 10:37:58 GMT 2
Tuijottaisin varmaan tämän näköisenä ( ) vähän aikaa ja ottaisin varmaan selvää, mikä kuva sieltä tulisi 83 Jos se olisi joku kiva, antaisin sen tulostaa pari lisää (joku ihana jätkä purr~<3) mutta jos solis jotain säädytöntä (hyi että-materiaalia...) niin sitten varmaan vetäisin johdon irti ja sammuttaisin tietokoneen pääkatkaisimesta 8) Jos se ei silloin loppuisi... Otan kaikki paperit pois, niin ei ole enää mitään mille tulostaa (olenko hei vähän fiksu~) Mitä tekisit jos lempikirjasarjasi lempihahmosi kävelisi joku päivä sinua vastaan autiolla hiekkatiellä, moikkaisi kohdallasi ja jatkaisi tyynesti matkaansa?
|
|
|
Post by Koji on Jul 25, 2008 20:41:50 GMT 2
Olisin , ja jäisin seisomaan paikalleni. Ja ehkä menisin perään. Mitä tekisit, jos voittaisit tapaamisen lempi artistisi/bändin kanssa?
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 25, 2008 20:44:12 GMT 2
*sekosi ajattelemisesta* Emhemmh @_____@ Mie kuolisin. Luultavasti. *kuvitteli Narrin* Ehehe ~ ♥ Olisin ihan: "Eeeh?!", tuijottaisin sen perään silmät ymmyrkäisinä ja hetken päästä juoksisin sen perään. "Mi-mitä sinä .. tuota .. oletko sinä se, keneksi minä sinua luulen?" Okei, pyörtyisin sitten siihen sen luokse. Jos heräisin sen jälkeen yksin keskeltä tietä, ajattelisin varmasti että sekoan lopullisesti. Haha *haaveilee* Se ois kyllä ihunaa, pakko myöntää.
// Eeh, Koji livahti ;__; Nojuu, vastaan siihen hänen kysymykseensä vielä.
Heh, sekoaisin o___n Hyppisin pitkin seiniä ja rupeaisin laskemaan tunteja siihen. Olisin niin onnellinen, että kukaan ei enää kestäisi minua. (Tosin, olisi hankala sanoa, minkä bändin minä sitten tapaisin o__o Niitä on niin monta. Tai artistin. Ehkä Miyavin ~ Okei x___X Sitten kuolisin ♥)
Mitä tekisit, jos kotiin tullessasi idolisi makoilisi sohvallanne ja ilmoittaisi tyynesti tulleensa käymään?
|
|
|
Post by Koji on Jul 25, 2008 23:11:02 GMT 2
Olisin aivan En saisi mitään järkevää suustani. Alkuhämmennyksen jälkeen sekoaisin ja hyppisin seinille. Ja pyytäisin nimmarin <3 Ja pyytäisin laulamaan lempikappaleeni :3 Mitä tekisit, jos sattuisit samaan kauppaan mielestäsi maailman huonoimman artistin kanssa, ja hän yrittäisi ohittaa kassajonossa?
|
|
|
Post by sakura on Jul 25, 2008 23:22:46 GMT 2
Aluksi mulkaisisin erittäin murhaavasti, jonka jälkeen kai kajauttaisin kovalla äänellä jotain tämän tyylistä: "Vaikka oletkin kuuluisa, voit silti pysyä omalla paikallas ." ja mumisisin vielä kuinka huono se on tms. xD
Onko tänne helppo vai vaikea keksiä hyvää kysymystä?
|
|
|
Post by Koji on Jul 25, 2008 23:28:42 GMT 2
Ihan helppoa on, kai XD
Mitä tekisit jos joku artisti, joka soittaa todella huonoa musaa sinusta, tulisi kadulla vastaan ja antaisi nimmarin ja poseeraisi kanssasi johonkin lehteen?
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 26, 2008 0:18:13 GMT 2
Ô____ô "Anteeksi, mutta hanki joku fanisi tähän, minä en pahemmin kyllä haluaisi." *kävelee pois ja mutisee jotain epäselvää* Myisin sen nimmarin netissä 8'DD
Mitä tekisit, jos tullessasi kotiin kaikki olisi ryöstetty teiltä - tietokoneet, televisio jne.?
|
|
|
Post by helo on Jul 26, 2008 11:10:21 GMT 2
Emmää tiiä XD Kattoisin eka sen näköisenä että hupsista keikkaa, tarkistaisin, oisko koira okei ja jos olisi, soittaisin varmaan vanhemmilleni 83
Mitä tekisit jos pimeällä kujalla vastaasi tulisi iso - siis _iso_ - vihainen ja muriseva koira, joka tulisi matalana sinua kohti koko ajan muristen?
|
|
|
Post by sakura on Jul 27, 2008 22:15:48 GMT 2
Seisoisin aluksi hieman peläten, sillä olettaisin tietysti, että jos juoksisin karkuun, se lähtis perään. Jos se koira lähenis yhä, juoksisin pakoon. Yrittäisin vielä jotenki estää sen kulkua x) Jotenki...
Mitä tekisit, jos yhtäkkiä heräisit pimeässä huoneessa; sinut on sidottu käsistä kiinni tolppaan ja huomaat olevasi yltäpäältä ruhjeissa. Ovi avataan ja sieltä tulee joku pelottava ukko.
|
|
|
Post by Koji on Jul 27, 2008 23:22:37 GMT 2
Alkaisin kiljumaan niin kovaa kun kurkusta lähtee ja huutamaan jotain: "Mitä h*lvettiä olet tehnyt minulle? Pääsyä prkl vie minut irti! Tai puren ja kiljun tärykalvosi rikki!" Tai jotain tuon tyyppistä, kiroaisin.
Mitä tekisit jos heräisit seuraavana aamuna Tuonpuoleisessa, ja huomaisit luomasi hahmo/hahmot ympärilläsi pällistelemässä?
|
|
|
Post by helo on Jul 28, 2008 11:13:12 GMT 2
Luulisin varmaan, että se olisi unta ja varmaan aluksi hilluisin niitten tyyppien kanssa ja pitäisin hauskaa. Vähän ajan kuluttua alkaisin toden teolla selvittämään, onko tämä unta, jotain pilaa vai totta vai mitä En minä kyllä varmaan heti uskoisi, että se olisi totta, jos oma Wiikunakin kävelisi vastaan 83 Mitä tekisit, jos avatessasi ikkunan sisälle taloonne lentäisi pikkuinen lohikäärmeen poikanen?
|
|
|
Post by Koji on Jul 28, 2008 13:43:21 GMT 2
Ottaisin sen salaa lemmikiksi :3 . Pitäisin sitä varmaan jossain pehmolelujeni seassa aina piilossa XD Ja niin edelleen.
Mitä tekisit jos katsoisit lempielokuvaasi, ja yhtäkkiä joutuisitkin itse sinne mukaan?
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 28, 2008 19:20:24 GMT 2
*vatvoo hetken elokuvia päässään* Lempielokuvani? Se olisi sitten luultavasti Veren vangit. Ja niin, minä sekoaisin totaalisesti. Huutaisin ja hyppisin ympäriinsä (ilosta, kauhusta? Luultavammin molemmista.) Sitten halaisin Lestatia ja rupeaisin ihmettelemään vanhanaikaista maisemaa Aika hubaa. Kunhan ne ei puris minua~ Mitä tekisit, jos löytäisit hirmu hyvän sarjan ja katsoisit siitä kaksi tuotantokautta, kunnes se loppuu ihan idioottimaiseen ja epäreiluun kohtaan, eikä siitä ole enää tulossa kolmatta kautta?*kokenut sen juuri*
|
|
|
Post by Koji on Jul 28, 2008 19:25:47 GMT 2
Kävi tollee Gravitationissa ja yhes kirjas X3 Olisin lopen kyrpiintynyt jonkin aikaa, kiroaisin, ja lopulta unohtaisin.
Mitä tekisit, jos löytäisit ihanan anime sarjan, mutta ei löydy muutakuin yksi episodi netistä?
|
|
|
Post by helo on Jul 28, 2008 20:17:37 GMT 2
Eh...^^' No ei animesarjaa, leikitään vaikka, että se on joku disneyn piirrossarja 8) Se kuulostaa jo paremmalta. Jos löytyisi vain yksi... etsisin lisää 8) Kyllä minä löytäisin~ Viimeistään ostaisin sen englantilaisesta nettikaupasta, jos se olisi oikeasti tosi hyvä.
Mitä tekisit, jos joku samaa sukupuolta oleva ystäväsi tunnustaisi olevansa rakastunut sinuun?
|
|