|
Post by saalistaja on Jun 25, 2008 21:17:28 GMT 2
Hah. Teinpäs nyt vihdoinkin tämmöisen. Kuvien katseli omalla vastuulla, ne saattavat - luultavasti - sisältää verta ja muuta, joka saatta satuttaa herkkämielisimpiä. Hyvä. Olen nyt varoittanut teitä. Tuoretta. Hahmoni täältä, Brenin ja Ashley. Harjoittelen piirtämään ihmisiä. En tiedä, onnistuuko se. Piirsin vihkooni. Tuleva hahmo tänne. Oma Keripukkini <3 Ihme että uskalsin edes laittaa tätä kuvaa mihinkään: vihkosuttuni ovat aina niin järkyttäviä näkyjä. Andriaana-roolipelistä. Minun hahmoni Chitza ja Sheenan hahmo Viper. Ystäviä ovat he nurrr <3 Kissa 8'D Kai? Se on vähän nukke. Ei kannata kuunnella liikaa The Candy Spooky Theateria. Minulla se ilmenee juuri näissä asioissa .. Eräs koirahahmoni, jota en ole vielä laittanut mihinkään. En kyllä tiedäkkään, että mihin sen laittaisi. Vanha hahmo oikeastaan jo, voisin sanoa. Tämän takia minun ei pitäisi piirtää tietokoneella. En jaksa tehdä mitään kovinkaan kauaa. Eräs hahmoni. Tässä myöskin eräs hahmoni, jonka korvia jouduin lyhentämään loppujen lopuksi reilusti. Se on ehdokkaana pentueeseen Andriaanassa. Andriaanahahmoni Viiltäjä. Rakastan sitä. Yritin tehdä edes jonkun taustan joskus johonkin. Tämä tulos. Ricchio~<3 Menossa luultavasti Unforgiven Realms-roolipeliin. Se on oikeasti paljon monimutkaisempi, kuin tuossa kuvassa, koska sillä on vielä kaksi eri hahmoa. En ole kuitenkaan vielä piirtänyt niitä. Anteeksi. Niitä tuli paljon.
|
|
|
Post by helo on Jun 28, 2008 21:49:11 GMT 2
8DDDD Pitää jatkossa muistaa kommentoida enemmän~ Mutta non hienoja 8) Oikeasti. Varsinkin hahmoissa osaat tehdä erikoisia ja erilaisia ulkonäköjä sun muita. Rakastan~<3 Varsinkin tuota Keripukkia armastan hirveästi Son ihana~<3 *ottaa syliin ja purisee* Umeko on kans nätti 8) *purisee sillekin~* Dear Friend - kuvassa on ihana tunnelma ja ihanan kirkkaat värit~<3 Awww, ystävyksiä~ Viiltäjä on tosi hieno ja taustakin sopii tosi hyvin siihen, kun on tuollainen mustavalkoinen tunnelma 83 Ihanan synkkä~ Laita vaan lisää kuvia tänne *purisee taas*
|
|