|
Post by tobo on May 26, 2008 13:40:49 GMT 2
Kuten otsikkojo sanoi, tämä on kaikille Tuonpuoleisessa pelaaville piirretty kuvanen, ja tarkoituksena olisi toivottaa kaikille hyvää alkavaa kesää! Simple, huh? Elikkäs siinä on mutaatti appelsiinejä ja Devon mekossa. En ymmärrä mistä tuo sai ideansa, mutta pääpahana en varmasti ollut minä! Se oli Anni, koska tämä meni sitten kun olin saannut sen valmiiksi hänelle. Se miten hän onnistui vaikuttamaan kuvan sisältöön on mysteeri. Salaisuus... Mutta jos totta puhutaan niin mekko pukee tuota poikaa... Köhköh... Minusta ei ainakaan tule uusinta ja kuuminta kesämekko suunnittelijaa. Rytky näyttää mummoni vanhalta kesäleningiltä jonka hän hylkäsi, koska se oli niin kaamea... Mutta mitä vielä! Devonillehan tuo rumilus sopii. Tämä tehtiin melko nopsasti euroviisujen jälkeisenä päivänä lääkehuuruissa (taas vaihteen vuoksi). Siitepöly allergian vuoksi nappailen kuutta eri tablettia päivässä, ja se tuntuu näkyvän myös käyttäytymisessä. Luonnostelu jollain kynän tapaisevalla, tussaus Hewwon tusseilla ja väritys suurrimmaksi osaksi Hewwon copiceilla. Loppu väritys koulussa matikan tunnilla Annin copiceilla. Sitten skannaus koneelle parisen kertaa, kun värit eivät tahtoneet pysyä kuvassa vaan hävitä skannerin syövereihin. Tausta ja reunat paintilla. Voilla. Se minne tungen tämän täällä foorumissa tuotti ongelmia, nimittäin en ajattele tätä fanarttina. Voiko sellaista piirtää itselleen? Joten päätin laittaa sen tänne, Galleriaan. Pahoitteluni jos tein väärin. Muistakaa nauttia kesästänne! - Tobo
|
|
|
Post by hewwo on May 26, 2008 14:51:01 GMT 2
Ah, sehän on suorastaan syötävän suloinen! Haa, minä lähden ensiviikon maanantaina Lontooseen! Jeih! Hyvä aloitus kesälomalle. Nauti kesästäsi pieni ukepallero. <3
|
|
|
Post by kizzy on May 28, 2008 11:29:07 GMT 2
Voi awwwww.. Aivan ihana xDDD Mutta hyvää lomaa sinnekin ^^ [itehän oon lomaillu jo kaks kuukautta ja kolme vielä edessä XDD]
|
|
|
Post by tobo on May 28, 2008 14:01:22 GMT 2
Kuinka voit sanoa mulle, että nauti kesästä ja lennät ite jonnekkin hemmetin Lontooseen? Pakostakin menee ekat viikot siinä kun porukat hengittää niskaan: tee se, tee tuo... Ja siinä kun mietin, että minne karkaisin kun teikä hilluu Lontoon clubeilla. Niinpä... Häpeä. Kiitoksia kuitenkin kun pidät tuota pentua kivana. Kiitos, kiitos hewwoseni. Waw, se mekko! xD En enään ikinä piirrä "kuumia" kesämekkoja... Ääh, aivan, todella epäreilua!! Hewwo Lontoossa, ja sinä Kizzy olet saannut nauttia "kesästä" jo kaks kuukautta!! >:> Ja kolme vielä edessä... Ei voi sanoa kuin epäreilua. Kiitoksia kommenteista. :>
|
|