|
Post by tobo on May 26, 2008 13:11:17 GMT 2
Kyllä, näin nämä pyörät nyt vaihteeksi pyörivät ja on tullut aika herätä koulunpenkiltä, sillä kohtahan ne mut pellolle potkivat, joten peli seuraa haluaisin löytää jostain päin. :> Yhteen offlineen, kiitos. Kuka vain on toivottua seuraa ja paikkojakaan en halua rajata. Missä vain tuonpuoleisen sopukoissa on ihan hauskaa, mutta en haluaisi pelata näitä niin kutsuttuja kahvipelejä – saisiko olla lisää kahvia? Kaunis päivä tänään vai mitä? Tai sitten niitä ”kuka sinä olet? Minä olen Jeesus.” Oh, ei kiitos. Olen täynnä. Elikkä jotain juonikkaampaa ja toiminnallisempaa, mutta ei välttämättä, mitään suoraa teurastusta… En tosin rajaa sitäkään pois. Saa pommittaa yv:llä tai mesessä jos keksii jotain oikein messevää josta voisi sitten sopia jotakin kuvioita. Tervetuloa vain pelailemaan… :3
|
|
Aeris
Vastakuopattu
|
Post by Aeris on May 29, 2008 20:09:53 GMT 2
Kiinnostaisiko Boykon seura? Aihe voi olla mitä tahansa, kaikki käy. Itselläni ei löydy mitään erikoista ideaa, tai edes että missä päin Tuonpuoleista ollaan. Lähdetäänkö kehittämään jotain?
|
|
|
Post by tobo on May 30, 2008 7:37:09 GMT 2
Oih, kyllä, kiitos. Kyllä käy. Paremmin kuin uskotkaan. Juuh, voitaisiin tosiaankin laittaa jotain yv:een tai mesen kautta syntymään, siis jotain juonnen tynkää. Laitan sulle yv:tä vaikka ja voit lisätä mesenkin jos haluat. :3 Kiitos päivän piristeestä.
|
|