|
Post by cash on Jan 6, 2008 17:49:38 GMT 2
Rotta asteli hiljaisena ränsistyneen talohärpäkkeen edestä. Se ei ollut kovin hieno, mutta kelpasi väliaikaiseksi asuintaloksi, kun parempaakaan ei ollut saatavilla. Rotta oli juuri tullut aterialta, ja verta oli hieman sottaantunut paitaan. Hän hymähti hiljaa ja katseli ympärilleen poltellen tupakkaa. 'Jo kolmas ilta ilman mitään tapahtumaa.. Mistä helvetistä tässä paikassa on kyse? Missä isäntä on..?'
Rotta oli kuolemansa jälkeen tavannut yhden olennon, mutta sekin jäi sitten hieman minnesattuun, sillä Rotta ei ymärtänyt enää laisinkaan mistä oli kyse. Häntä huolestutti, sillä seutu oli tuntematonta. Ja hänen rakastajansa oli hukassa. Rotta pelkäsi ettei selviäisi tällaisella seudulla, ei tällä menolla ellei joku kertoisi mistä on kyse. Rotta kaivoi tupakan taskustaan ja sytytti sen hiljaisena, luoden katseita ympärilleen. Häntä kammotti olla täällä.
|
|
|
Post by payzki on Jan 6, 2008 18:47:35 GMT 2
Pinkkimustahiuksinen, jopa tytöksi luultava poika istui jossain lahonnäköisen talon katolla. Ei Artemis ollut yksin, sen huomasi heti,sillä demonilla oli vieressään kerälle kiertynyt hieman lyhyehkö käärme. " Less..." Rikkosiipi katseli hellästi omaa lemmikkiään ja toivoi, että tämä olisi ikuisesti tuon seurana.
Pian Artemis kuitenkin kohotti kulmiansa, sillä huomasi kauempana jonkun, ilmeisesti pojan, polttelevan tupakkaansa. " No hyi. En tajua mikä tupakassa noin viehättää. " Artemis puhui itsekseen, tai oikeastaan se vain näytti siltä, koska tosiasiassa demoni vain ilmoitteli näkökantojaan käärmeelleen. Kuitenkin Michi päätti myös ottaa asiaan kantaa, joskaan rikkosiipi ei siitä näkökannasta juurikaan välittänyt. Ja onneksi Michin ääni ei kuulunut kellekkään muille, se vain kaikui ärsyttävänä nuoren demonin päässä; "Hmm, olen minäkin joskus sitä maistanut, muttei se niin hyvää ole, pidän paljon enemmän esimerkiksi suklaasta." Tämä nyt kuitenkin sattui olemaan aivan uutta Artemikselle. " Ai että suklaasta vai? En olisi tiennyt että noin ilkeä, mistään mitään tajuamaton järkeilevä hyväksikäyttäjä söisi suklaata." No, tuo jo saattoi kuulostaa melko...sekopäiseltä jos joku muu tuon kuulisi. Mutta mitäpä väliä sillä oli, olihan täällä moniakin hulluja, paljon hullumpia kuin luulisi.
|
|
|
Post by cash on Jan 6, 2008 21:35:43 GMT 2
Rotta poltti tupakkaansa kärsimättömänä, jopa niin hermostuneena, että se uhkasi tipahtaa hänen sormiensa välistä. Kun se sitten lopulta tipahtikin, Rotta kirosti turhautuneena ja polki sen sammuksiin. Hänen oli jano, se kalvoi taas sisinpäänsä. Ei auttanut vaikka hän latki vettä litra tolkulla, Tämä jano tyydytettiin vain verellä, jota Rotta erityisesti kieltäytyi. Mutta pakkohan sitä oli juoda, jos mieli elää ilman sietämättömiä kipuja, ja sisäelinten vääntöä.
Rotta ei huomannut lainkaan mitään poikkavaa ympäristössään, kaipa hän laski Artemiksenkin vain sivussakulkiaksi. Rotta avasi oven ja meni sisälle räsyiseen taloon, toivoen sieltä löytyvän verta. Vaan ei.. ei tainnut löytyä sieltäkään, sehän oli hänewn oma talonsa, kuka hullu koditon nyut sinne tulisi, ne olivat oppineet karttamaan häntä taidokkaasti. Rotta lysähti seinää vasten ja painoi kasvot käsiinsä. Rahaakaan ei ollut. Hänen täytyisi pian taas huorata, jotta rahaa tulisi ansaittua. 'Mitä vittua mä teen? Missä isäntä on..? Miten minä selviän ilman häntä.. hän on siellä.. minä olen täällä...'
//Anteeksi tekstin lyhyys ja kirjoitusvirheet, sisko alkoi ahdistaa pois koneelta.. -__- //
|
|
|
Post by payzki on Jan 13, 2008 13:18:20 GMT 2
//Anteeksi kesto...ja lyhyys.//
Ahaa, nyt tuo hyypiö meni jonnekkin taloon. Ahihih, että näitä tuntemattomia oli niin kivaa katsella. ' Nyt voisi kuvitella sinut joksikin pedofiiliksi. ' Artemis hätkähti, mitä tuo julkea demoni olikaan kehdannut sanoa? " Anteeksi nyt vain, en ole koskaan, ikinä enkä tule ikinä olemaankaan kuin sinä. Idiootti." Virnistäen rikkosiipi hyppäsi ketterästi alas katolta. Loveless jäi odottamaan, sillä se tiesi omistajansa palaavan ja jos poika ei palaisikaan, niin ainahan Less osasi seurata. Sillä välin Artemis oli jo menyt tuon tuntemattoman oven luo, koputtaen ovenviereiseen seinään hiljaa. Pitihän sitä kohtelias olla, vaikka rikkosiipi ei useinkaan viitsinyt edes käyttää mitään kohteliaita tapoja.
|
|
|
Post by cash on Jan 23, 2008 17:35:53 GMT 2
//eip mitään :3 //
Rotta angstasi hiljaa kunnes kuuli koputuksen ovellaan. Jokin asiakasko? Oletettavasti, vain ne ihmiset tiesivät missä hän asui. Rotta käveli ovelle, pyyhki kasvojaan josko niillä sattuisi olemaan jotain, keikisti lantiotaan ja avasi oven. Ihmetyksekseen Rotta näki Artemiksen. Hän iski silmää kaikesta huolimatta, vaikka oli varma ettei ollut nähnyt tätä toista vielä kertaakaan, taikka ollut tämän otettavana. "Iltaa.." ,Rotta kuiskasi flirttaavasti ja hymyili. "Kahdella kympillä ja pikku palveluksella koko hoito. Teen ihan kaikkea mitä pyydetään."
Rotta oletti toisen olevan asiakas, joten Artemista kohtaan käyttäydyttiinkin aivan juuri näin silloin! Hän oli toiveikas, että toinen todella ei pitäisi kahtakymppiä liian kovana hintana.
|
|
|
Post by payzki on Jan 25, 2008 8:21:29 GMT 2
Artemiksen leuka loksahti auki. Nyt olento käyttäytyi aivan erilaisesti kuin aiemmin, ei näyttänyt angstaavalta taio miltään, vaan jopa...flirttasi. Demoni kurtisti kulmiaan. Mikä ihmeen huora tuo luuli olevansa. " Sori, en harrasta homoja kuten sinä näköjään olet. " Ei tuo edes älynnyt mistä toinen puhui muttei myöskään halunnut näyttää tietämättömältä joten puhui mitä sylki suuhun toi, kuten aina. " Ja ei minulla muutenkaan rahaa ole, mihin sitä edes täällä tarvitaan. Yhdessä kaupassa missä kävin ei edes ollut myyjiä, otin vain hyllyltä mitä tarvitsin. Ei sillä, kuolleet eivät kai tarvitse ruokaa vai tarvitsevatko? En ole varma." Toivottavasti toinen ei nyt pitänyt Artemista ihan hulluna tai mitään. Tylsistynyt katse kiersi ympäristöä ja sisällä olevaa rähjäisyyttä. " No ei ole asunnossa kehumista sinulla. " No, Artemiksella ei ollut tapana kauheasti odotella toisten puheenvuoroja vaan puhui vaikka itsekseen jos ei muuta ollut. Ja ouhetta tuli joskus aika paljonkin. Eihän se kai paha asia ollut? Eoi sillä, ei rikkosiipi oikein kenestäkään välittänyt(lukuunottamatta pojan rakasta Lovelessiä). Mutta demonin silmiin tuo todellakin flirttasi. ja se ei välttämättä ollut niin hyvä idea, toivottavasti tuo tyyppi tajuaisi että hän ei kaivannut mitään 'palveluja' keneltäkään vaan teki mitä itse tahtoi.
|
|
|
Post by cash on Jan 25, 2008 22:10:02 GMT 2
Rotan ilme valahti heti. Toinen ei ollut asiakas joten vitun väliä. Rotta vastasi viileästi toiselle takaisin: "Jaha. " ,ja kääntyi samantien ympäri ja lähti talsimaan masentuneena syvemmälle kämppää. Hän ei välittänyt lainkaan tuosta otuksesta joka pälätti ovella, aivan sama. Jos ei ollut asiakas, ei ollut mitään intoa keskustella tuon kanssa. "se mitä minä tarvin, on rahaa." , Rotta nurahti kauempaa käytävältä. "Ja jos sinulta ei liikene vastauksia tästä paikasta, tai rahaa, niin mitä minä sinunkanssas teen..? En mitään."
Rotta huokaisi ja lysähti seinää vasten. "Verikään ei olis pahitteeksi."
|
|
|
Post by payzki on Feb 6, 2008 19:05:17 GMT 2
// En edes jaksa selitellä poissaolojani, kokeitakokeita ja lisää kokeita. Ja väsymystä. Duh. //
" Mitä hemmettiä sinä täällä teet rahalla? Ja mitä, oletsä vampyyri? " Koska Artemis ei viitsinyt avata suutaan montaa kertaa, niin puhe tulikin ulos pelkkänä ryöppynä. Michi huokaisi, hän oli huomannut Rotan vampyyrinolemuksen heti. Se tosin johtui siitä, että miehellä oli jonkinlainen vaisto. Nyt kun Artemista ei oltu estetty sisäänpääsyä tämä tutki tarkemmin murjua. ' Joo, murju mikä murju' Rikkosiipi ei oikeastaan tiennyt enää mitään sanottavaa, odotti vain että tulokas sanoisi jotain. paitsi tietysti... " Mä olen Artemis. Mikä sun nimes on? "
|
|
|
Post by cash on Feb 18, 2008 20:49:23 GMT 2
"Mä olen rotta." ,Poika murahti ja pyyhkäisi sormilla hiuksiaan. "Ja mä teen rahalla, ostan vaatteita ja kelvollisen asuinpaikan, että mä kehtaan tuoda asiakkaita sinne."
Rotta huokaisi ja pyyhkäisi sormilla hiuksiaan. Että osasi olla vittumainen vieras. Ei sitten lainkaan kivaa. Puolivampyyri mulkoili toista ja tuhahti sitten. "En ole vampyyri. Lähes sellainen.. mutten ole. Mä kuolin.. ennen kuin ehdin muuttua.."
Rotta huokaisi, panoi poskensa polviin ja ynähti. Mitä tässä enää osasi sanoa toisen halventavaa käytöstä kohtaan.
|
|
|
Post by payzki on Feb 23, 2008 9:24:16 GMT 2
" No jaa. Mulla on asuinpaikka....mutten asuta sitä aivan yksin, kuten en omaa pääkoppaanikaan. Ei sulla sit asiat huonosti ole jos et ole täysin vampyyri. Koska en mäkään ole täysin mikään ihminen tai mikään." Artemis totesi hymähtäen. Michi mutisi jotain Artemiksen mielen sisällä, jotain siitä, kuinka onnekas Artemis kuitenkin oli. Nyt oli Artemiksen vuoro tuhahtaa Michille. Sitten tämä mietti uuden tyypin nimeä. Rotta. Ei kovin ylevä nimi tai mitään. "Se on angstaava lutikka, sen minä sanon." Puolidemonin silmät kapenivat kun tämä ajatteli vastauksensa, jonka tiesi Michin kuitenkin kuulevan ' Ole sinä hiljaa, sitten hän on ainakin parempi kuin sinä itse.' Pieni kielen naksautus.
// Eli askdjasjkd. Tämä ei taida enää mennä minnekkään joten tämä peli taisikin olla katki pitttkään. Kiitos pelistä, laitan tähän nyt, koska oletan eteti tämä jatku... //
|
|