|
Post by saalistaja on Aug 1, 2007 19:53:15 GMT 2
Ihmissusi hymähti ontosti Farkasin toteamukselle. Tulihan sieltä se kysymys, mitä kaikki yleensä kysyivätkin. Naaras virnisti tietäväisesti ja nojautui hieman lähemmäs vamppyyriä. "Olen jämähtänyt tähän muotoon", se sanoi vakavasti ja asettui sitten kunnolla istumaan paikoilleen. Vai karvapallo, hah. Yönmusta susi silmäili hetken hiljaa Farkasia. Sitten se nousi hitaasti ylös katsomatta enää toiseen. Arethusa lähti kävelemään eteenpäin katsomatta enää taakseen. Se kyllä lähtisi nyt pois tästä paikasta, eihän täällä ollut mitään järkevää tekemistäkään. Aret ei välittänyt, seuraisiko toinen sitä vaiko ei, se vain käveli mitäänsanomatta eteenpäin. Eikä sitä kiinnostanutkaan.
|
|
|
Post by langennut on Aug 1, 2007 20:38:06 GMT 2
Farkas Qwant
Farkas mutisi hiljaa: "Onneksi minä en ole jämähtänyt avuttomaksi lepakoksi.." Kun toinen nousi ja lähti kävelemään, pomppasi Farkas perään. "He.. Hei! Minnes menet?!" Farkas huudahti ja loikki toisen viereen. "Täällä on ihan perhanan tylssä.. Tai no samapa se oletko vai et, mutta.." Farkas pysähtyi ja huokaisi. Sen teki mieli imeä verta. Tuon kimppuun se ei hyökkäisi.. Äkkiä Hämärästä erottui pieni vipellys. Farkas loikkasi yhdellä loikalla rottaa kohti. Se onnistui hipaisemaan rottaa, ja osui sen jalkaan, jolloin rotta kierähti avuttomana selälleen. Farkas hyppäsi kyyryyn huutavan rotan eteen, ja nappasi sen käsiinsä. Pian se upotti hampaansa pyristelevään rottaan, vilkaisten toista.
|
|
|
Post by saalistaja on Aug 1, 2007 20:45:51 GMT 2
Naaras pysähtyi toisen mesotessa jotain. Huoh. Se ei kommentoinut mitään Farkasin sanoihin, katsoi vain tuota hiljaa. Vamppyyri näytti saavan muuta tekemistä, mitä ihmissusi jäi hetkeksi katselemaan. Toinen löysi rotan ja meinasi näemmä ruveta veriseksi. Arethusa luimisti korviaan ja tuhahti hiljaa. No, kai se sitten oli parempi, että tuon kimppuun, kuin hänen, vaikka ei sillä nyt mitenkään väliä olisikaan. "En aio jäädä tänne hämärään enää kauemmaksi aikaa", se selitti kärsivällisesti. Sitten naaras käänsi katseensa eteenpäin ja rupesi seuraamaan omia jälkiään. Kyllä se tästä, päästäisiin vain pois niin olisi hyvä.
|
|
|
Post by langennut on Aug 1, 2007 21:14:21 GMT 2
Farkas Qwant
Farkas imi ahnaasti verta. Pienessäkin rotassa sitä riitti, vaikka se oli niin pieni. Farkas nousi ylös, ja piti nyrkissään rottaa. "No, näkemiin sitten vain." Se sanoi, vaihteeksi ystävällisellä äänellä. "Joo mut hei vielä yksi juttu! Miks kaikki tuntuu aina lähtevän kun mä tuun paikalle.." Se sanoi hiukan masentuneesti. Sitten se pyyhkäisi suultan verta. "Ai niin, tietysti. Koska mähän olen vamppyyri.." Se snaoi, ja istui alas. Rotta tipahti maahan, mutta Farkas ei väliitänyt. Se istui ja katsoi hiukan masentuneen ja ilkeän katseen sekoituksella toista.
|
|
|
Post by saalistaja on Aug 1, 2007 21:58:43 GMT 2
Arethusa pysähtyi toisen sanoessa jotain, mikä kiinnitti sen huomion. Punasilmäinen naaras kääntyi katsomaan Farkasia. "Ei se siitä johdu, syyllinen on sinun negatiivinen käytöksesi." Hento ääni sanoi vakavasti. "Mutta minun tapauksessani, olen vain kovin erakoitunut", se jatkoi kääntyen sitten pois. Pian yönmusta susiolento katosi hämärään jättäen sanansa vain jälkeensä.
[[ Se meni nyt, kiitos pelistä~]]
|
|
|
Post by langennut on Aug 2, 2007 12:13:52 GMT 2
Farkas Qwant
Farkas kuunteli ymmällään mitä toinen sanoi. Se oli ensin hiljaa, ja puristi verta tihkuvaa rottaa kädessään. Lopulta se naurahti, ja toisen ollessa juuri katomassa hämäryyteen, huusi se vielä perään: " No älä He*vetti luule että mä yhtään tapojani parannan" Farkas tuhahti, ja imi verta vielä rotasta ennenkuin lähti rivakkain askelin pois päin.
//Kiitos pelistä. Hääki lähti.//
|
|