|
Post by langennut on Jan 8, 2008 20:30:00 GMT 2
Farkas Qwant
Farkas näytti miettivältä. "Sairaaksi..? Mmm... Miltähän sekin tuntuisi.. Ei kuunnosta mukavalta, mutta jotenkin k... kih.. kiehtovalta..?" Farkas tavaili sanoja, kuin ei olisi osannut niitä ollenkaan. Sitten hän väänteli sidottua kättään, irviisteli vähän. se todella oli kipeä. Hän katseli taaksen, jä näki kuolleen kissan. Hän nosti sen maasta, palasi äskettäiseen paikkaansa ja tukiskeli sitä, avaten sen silmiä ja muutenkin tunnustellen. Se oli kylmä, mutta vamppyyrista kiehtova.
|
|
|
Post by nel on Jan 9, 2008 18:07:01 GMT 2
Adrastos tuijotti Farkasia kasvoillaan epäuskoinen ilme. Mitä hän oli tehnyt ansaitakseen tämän, eikö tuo vampyyri muka tiennyt, miten olla sairas? Oliko hän täysin unohtanut kaiken sellaisen jos nyt oli koskaan sellaista tuntenutkaan - ja pakkohan hänen oli ollut. Vampyyritkin olivat joskus olleet ihmisiä, ainakin mies oli aina olettanut niin. Aihe ei ollut koskaan innostanut häntä. "Hienoa, olen eksyksissä ja ainoa tapaamani on debiili lepakkopoika joka on oletettavasti vielä pahemmin eksyksissä kuin minä!" Adrastos mutisi vihaisesti itsekseen ja vilkaisi Farkasiin, joka oli nyt kissan kimpussa. "Äläkä yritäkään esittää, että se kissan raato on kiinnostavampi kuin minä!"
|
|
|
Post by langennut on Jan 9, 2008 19:42:32 GMT 2
Farkas Qwant
farkas vilkaisi herttainen hymy naamallaan poikaan päin, kuultuaan tämän viimeisismmät sanat. Se anutti tunteesta, kun saattoi ärsyttää jotakuta tällä tavalla. Sitten hän vain viskasi pois, nousi lopultakin ylös, ja lausui: " No jos me kerran olemme eksyksissä, niin paras etsiä oikea reitti pois. Sitten hän käveli toisen ohi, kääntyi ja jäi katsomaan että toinen seuraisi.
//Siis tahtoisin jatkaa peliä vielä XD//
|
|
|
Post by nel on Jan 10, 2008 17:34:54 GMT 2
Adrastos kihisi kiukusta nähdessään toisen hymyn ja kuullessaan sanat - joita blondi itse piti ylimielisinä - mutta piti suunsa kiinni. Lopultakin hän oli saanut jonkinlaisen yhteyden vampyyriin, vaikka tämä hentoinen kommunikaation side luultavasti katkeaisi taas kohta. Farkas ei luultavasti pystynyt pysymään näinkään järjissään kovinkaan pitkään. Adrastos nyrpisti nenäänsä toisen sanoille ja ilmeelle, mutta seurasi silti. "Lopultakin puhut asiaa. Toivottavasti tämä tila on pysyvä", blondi tuhahti.
//Kanssasi on kiva pelata ^^ Joten minäkin jatkan mielelläni//
|
|
|
Post by langennut on Jan 11, 2008 20:59:48 GMT 2
Farkas Qwant
Farkas vilkaisi toista virnistäen, ja lähti sitten reippaahkosti kävelemään hautojen keskellä. Tuuli ujelsi hiljaa, ja hautausmaa näytti ankealta. Vampyyri katseli miellteliäänä ympärilleen, ja kysyi sitten toiselta: "Tuolta taitaa päästä pois hautausmaalta, mennäänkö?" Puhuessaan hän osoitti kaukaista porttia.
//Vaihdetaanko paikkaa? Minä voin tehdä töpön.//
|
|
|
Post by nel on Jan 12, 2008 8:32:50 GMT 2
Adrastos katsoi portille päin ja pyöräytti silmiään. Tietenkin portista pääsi ulos, mikä idiootti hänellä olikaan mukanaan. Blondi nyökkäsi kuitenkin vaivautumatta hymyilemään edes rohkaisevasti. Pitäisi kuitenkin kiittää tätä debiiliä yksilöä, jos hän saisi vietyä hänet edes jonnekin. "Niin tosiaan taitaa, olet niin älykäs, ystäväiseni", mies totesi sarkastiseen sävyyn.
//Vaihdetaan vaan. ^^//
|
|
|
Post by langennut on Jan 12, 2008 10:55:28 GMT 2
|
|