Post by Hiswa on Nov 24, 2007 16:25:38 GMT 2
Pyydän Admineita poistamaan tuon vanhan topicin, sehän on miun entisellä tunnuksella tehty, joten en voi itse sitä poistaa. x)
i102.photobucket.com/albums/m112/Saukki_12/ryhmis.jpg
Ryhmis. Sue onnistui parhaiten, Cheela meni pilalle, ja Akiosta en sano mitään. :'D
i102.photobucket.com/albums/m112/Saukki_12/lotelle.jpg
Lottehaniselleni, sivujeni y-työläiselleni tehty, jo jonkin verran vanhahko artti.
i102.photobucket.com/albums/m112/Saukki_12/garolle.jpg
Hanilleni, Garolle, sivujeni ytyöläiselle tänään (14.10) tehty artti.
i102.photobucket.com/albums/m112/Saukki_12/sarah.jpg
Tälläinen normi sivuprofiili sarjakuvahahmostani Sarahista.
i102.photobucket.com/albums/m112/Saukki_12/tipunhuih.jpg
Aika uusi kuva tämä ~
Rustasin nopeahkon luonnoksen kalliolta luisuvasta koirasta, ja tälläinen sitten tuli. Tämä on tosiaan aika nopeahko, ja huumoriakin olisi tarkoitus olla seassa. x3
i102.photobucket.com/albums/m112/Saukki_12/garolleh.jpg
Garolle annettu artti, samaisesta hahmosta taas.
i102.photobucket.com/albums/m112/Saukki_12/puunalla.jpg
Oma sarjakuvahahmoni nukkumassa puun alla, kesäisessä maisemassa. Väritys suck. xD
i102.photobucket.com/albums/m112/Saukki_12/akioh.jpg
Syyslukukauden alussa rustattu kuva, jonka tein kuvistunnilla. Vanhahko tämäkin.
i102.photobucket.com/albums/m112/Saukki_12/saara.jpg
Piti tehdä oma nimensä jotenkin ihmeellisesti. Meikä rustasi siihen koirankin sekaan. x)
i102.photobucket.com/albums/m112/Saukki_12/uusi/yoko.jpg
Yoko on Akio-sarjakuvaan tuleva hahmo. Hän esiintyy tosin vasta myöhemmin joten en kerro mitään muuta hänestä. Kuva on onnistunut, tosin kyynelvirta ei näytä aidolta. Riipus on ihan ok, samoin harjas. Taas näitä pääkuvia. xD
i102.photobucket.com/albums/m112/Saukki_12/uusi/silppe.jpg
IRL-kaverini pyysi minua piirtämään (tai sitten se olin minä joka ehdotti xD) hänet koirana. Noh, hänen koiransa oli raapaissut häntä "kuonosta" (oikeasti), ja hänellä on ruskeat, melko pitkät hiukset. Sitten hänellä oli sellainen violettiraidallinen paita piirtohetkellä päällään. Olipa taas meilläkin hauskaa. x3
Lisää tulossa joskus. Kommentteja kiitos ~
i102.photobucket.com/albums/m112/Saukki_12/ryhmis.jpg
Ryhmis. Sue onnistui parhaiten, Cheela meni pilalle, ja Akiosta en sano mitään. :'D
i102.photobucket.com/albums/m112/Saukki_12/lotelle.jpg
Lottehaniselleni, sivujeni y-työläiselleni tehty, jo jonkin verran vanhahko artti.
i102.photobucket.com/albums/m112/Saukki_12/garolle.jpg
Hanilleni, Garolle, sivujeni ytyöläiselle tänään (14.10) tehty artti.
i102.photobucket.com/albums/m112/Saukki_12/sarah.jpg
Tälläinen normi sivuprofiili sarjakuvahahmostani Sarahista.
i102.photobucket.com/albums/m112/Saukki_12/tipunhuih.jpg
Aika uusi kuva tämä ~
Rustasin nopeahkon luonnoksen kalliolta luisuvasta koirasta, ja tälläinen sitten tuli. Tämä on tosiaan aika nopeahko, ja huumoriakin olisi tarkoitus olla seassa. x3
i102.photobucket.com/albums/m112/Saukki_12/garolleh.jpg
Garolle annettu artti, samaisesta hahmosta taas.
i102.photobucket.com/albums/m112/Saukki_12/puunalla.jpg
Oma sarjakuvahahmoni nukkumassa puun alla, kesäisessä maisemassa. Väritys suck. xD
i102.photobucket.com/albums/m112/Saukki_12/akioh.jpg
Syyslukukauden alussa rustattu kuva, jonka tein kuvistunnilla. Vanhahko tämäkin.
i102.photobucket.com/albums/m112/Saukki_12/saara.jpg
Piti tehdä oma nimensä jotenkin ihmeellisesti. Meikä rustasi siihen koirankin sekaan. x)
i102.photobucket.com/albums/m112/Saukki_12/uusi/yoko.jpg
Yoko on Akio-sarjakuvaan tuleva hahmo. Hän esiintyy tosin vasta myöhemmin joten en kerro mitään muuta hänestä. Kuva on onnistunut, tosin kyynelvirta ei näytä aidolta. Riipus on ihan ok, samoin harjas. Taas näitä pääkuvia. xD
i102.photobucket.com/albums/m112/Saukki_12/uusi/silppe.jpg
IRL-kaverini pyysi minua piirtämään (tai sitten se olin minä joka ehdotti xD) hänet koirana. Noh, hänen koiransa oli raapaissut häntä "kuonosta" (oikeasti), ja hänellä on ruskeat, melko pitkät hiukset. Sitten hänellä oli sellainen violettiraidallinen paita piirtohetkellä päällään. Olipa taas meilläkin hauskaa. x3
Lisää tulossa joskus. Kommentteja kiitos ~