|
Post by demon on Mar 2, 2008 20:34:37 GMT 2
Eli löytyisikö täältä ketään vapaaehtoista joka piirtäisi kuvan lepakkopojustani? Itseltäni kun ei valitettavasti löydy tarpeeksi lahjoja että onnistuisin piirtämään mitään tikku-ukkoa haasteellisempaa... Kuvaa kun Jackista ei ole, niin pitäisi pelkän kuvauksen perusteella tuhrata... Löytyykö täältä ruumiiden ja örkkien keskeltä ketään niin kultaista ihmistä joka suostuisi? *puppyeyes*
|
|
|
Post by hewwo on Mar 2, 2008 22:09:21 GMT 2
Minäh. En ole kultainen ihminen. Kuulun niihiin ruumiiden ja örkkien sekamelskaan. Mutta äh uh voisin tehdä. Kun tekee mieli tuherrella jotain. Ja vaikka et haluaisi minua, teen sen silti. Omaksi tyydytykseksi. Muahahahaa... >D
|
|
|
Post by demon on Mar 3, 2008 14:22:12 GMT 2
Iih! *hyppii ilosta*
Juu tota.. eh... *rauhoittuu* Kiitosta kuitenkin jos suostut tosiaan ^^ Kaipaatkos kuvausta? (Tyhmä minä... Päästäkö Hewwo sen ajatteli tehdä?)
|
|
|
Post by hewwo on Mar 3, 2008 17:49:32 GMT 2
Mnih, luin miehen esittelystä sen kuvauksen, että enköhän saa jotain aikaseksi. Tai no, olen piirtänyt jo kaksi luonnosta siitä. n__n Ääh, mutta tuolla miehellä on noita arpia.. Meneekö se arpi sen kasvoissa mitenkään suun tai silmän tai jonkun muun päältä? Ja missä kohtaa se arpi siinä rinnassa on?
|
|
|
Post by demon on Mar 4, 2008 14:13:19 GMT 2
Ne tosiaa on hiukka tuottanu ongelmaa meikäläisellekki ku YRITIN häntä piirtää... Se kasvoissa oleva arpi kyl menee vasemman silmän päältä, sit nenän ja suun... Ja rinnassa se on suunnilleen sydämen kohdalla. ^^
|
|
|
Post by hewwo on Mar 4, 2008 21:35:36 GMT 2
|
|
|
Post by demon on Mar 5, 2008 12:00:48 GMT 2
Ja vielä tähän: Kiitos ihanasta työstä!
|
|