|
Post by tobo on Jan 28, 2008 13:08:33 GMT 2
Ja hän haluaa käyttää sitä, joten etsiskelee ihmisiä trdeilemaan kanssaan. Hän haluaa ilmoittaa osaavansa piirtää melko hyvin ihmisiä ja muita otuksia, joten kaikki käy. Hän piirtää mitä vain missä vain, kunhan jäljen ei tarvitse yltää kovin korkealle. Tobo otus on sunnuntai suttailija. : ) Elikkäs, kiinostaako? Työt toden näköisesti väritetään, tussataan, skannataan ja laitetaan tänne näytille linkkinä. Ottaisin tähän alkuun nyt vaikka kolme, ettei tulisi kaameaa kasaa tradea. Ja tämä käytäntö vain ja ainoastaan sitä varten, että jos halukkaita muka löytyy enempää kuin kolme.. Onhan se aivan ymmärrettävää etteivät ihmiset halua luovutella hahmojansa kaiken mailman tuherruksiin.. Tai, näh, antaa olla. Läimäiskää minua kun alan selittelemään liikaa tjn... Toivomuksia hahmon asennon ja kuvan tunnelman ynnä muun sen sellaisen suhteen saa esittää. Hahmo, jonka haluat piirrettäväksi, on ilmoitettava. En ala arpomaan. Sori, ei pahalla. :3 TRADET: - Cash, Rotta -poistunut pelistä?- - Saalistaja, Brenin - Valmiit: - Nel, Adrastos [valmis 2.2.08' ] - Mammutti, Cynder [valmis 3.2.08'] - Payzki, Artemis/Michi [valmis 12.408'] Valmiit työt nähtävillä ja arvosteltavilla alla olevassa osoitteessa: tuonpuoleinen.proboards77.com/index.cgi?board=fanart&action=display&thread=1202056033&page=1
|
|
|
Post by nel on Jan 28, 2008 13:31:29 GMT 2
Minää~ää! Minä olisin halukas osallistumaan tradeen. Minulla nyt ole ole kuin yksi hahmo *tökkii Adrastos-linkkiä* Joten sinulla ei taida olla paljoakaan arpomista~? Mitään asento tai tunnelma toiveita minulla ei ole ^^'
|
|
|
Post by tobo on Jan 28, 2008 16:01:59 GMT 2
Huu, säikähdin. Adrastos. *hokee nimeä opetellen sen lausumista* Juu, ei ole arpomista. Adrastos siis. Nätti. Toivottavasti kuvastakin tulee... Ja ei asentotunnelma-toiveita, nohjaa. Käytän luovaa (hullua) mielikuvitustani. Kiitooos! >:3
Entäs muita? Pakkon omainen kommentti, pahoittelen.
|
|
|
Post by mammutti on Jan 29, 2008 19:47:52 GMT 2
Voisin muuten ehdottaa Cynderiä, mutta vasta-artti ei tule olemaan mitään kaunista katsottavaa. XDDD Kaikki menisi Cynderillä, asennot, värit, taustat. Ihan sama millainen. ^_^
|
|
|
Post by tobo on Feb 3, 2008 18:34:33 GMT 2
No sanonpa kuitenkin... Cynder. Hän on siis hyväksytti.. x3 Ja Nelin ja Cynderin kuvat ovat nyt molemmat valmiita. Elikkäs taasen haluaisin löytää kolme tradeilijaa tradeilemaan kanssani. Tervetuloa vain :3
|
|
|
Post by cash on Feb 18, 2008 16:36:16 GMT 2
Kelpaisiko Cässipelkele ? En ole ihan varma miellyttääkö piirtojälkeni, mutta voisin piirrellä :3 Ja Rotasta on aina artti tervetullutta ;3
|
|
|
Post by tobo on Mar 4, 2008 23:57:12 GMT 2
Luin että Pässiperkele... Anteeksi. Todellakin.. Mutta arvon Cash, tietenkin jälkesi silmääni mielyttää. Mikäpä sitä ei mielyttäisi.. Tai sii joo, eikö... Anteeksi, sekava mielentila. Onkohan jälki taudit iskemässä kun olin kipeä? Tai sitten olen vain lääkehuuruissa taas vaihteen vuoksi... Ja piirtelehän toki. Toivottavasti et menetä hermojasi pöljän pojan pässini kanssa.... Ja rotta pikkuinen siis. Voih, tästä tulee hauskaa! Toivottavasti ei liian hauskaa... `No, mutta siis kuitenkin. Ollos kelpuutettu ja tervetuloa tradeilemaan kanssani. :>
|
|
|
Post by saalistaja on Jun 13, 2008 19:20:10 GMT 2
Heihoi. Haluaisitkohan tradeen? : 3 Minä en ole mikään paras ihmisten piirtäjä, joten voisin piirtää Devonin sutena, jos haluat. Kait siitä jonkunlaisen ihmisenkin saisi, mutta ei kannata luottaa minuun, eheh. Brenin (*ei meinannut ensin muistaa hahmonsa nimeä* o___o) olisi vallan mukava saada, mutta jos jostain syystä et halua piirtää häntä, niin Ashley olisi sitten varasijalla. Kelpaanko?
|
|
|
Post by tobo on Jun 14, 2008 13:30:29 GMT 2
Ai että haluaisinko? Tarvineeko tuota edes kysyä, ainahan minä tulen. >:>
Ei se mitään haittaa, ja sitä paitsi, kukaan ei voi sanoa olevansa paras jossain asiassa esmi.piirtämisessä, koska maailmassa on aina joku parempi, ja tällä tavoin ei voi myöskään sanoa olevansa huono piirtämään, koska aina on joku huonompi. Kannattaa vai sanoa että osaa piirtää ja uskoa töihinsä. Aina löytyy joku joka niistä pitää. >:3
Devonin saa piirtää vaikka kumpiankkana tai voikukkana jos sille päälle sattuu. Eli piirrä vain sutena jos haluat :3 Susi muodossaan siitä ei olekkaan kuvia, ja ajattelin joskus tässä pelata sillä pelin sutena. Reppana varmaan ihan hämillään...
Oih, raapustan mieluummin kuin uskotkaan Brenin!<3 Olen aivan heikkona taureihin, ihan sama mikä rotu susitauri, kentauri tai tässä tapauksessa antilooppitauri (antauri x3), mutta kuitenkin, ihuna hahmo.<3 Tauriih~ Eli olet kelpuutettu. :>
|
|