|
Post by R.I.P on Jul 31, 2007 17:53:13 GMT 2
Örrör, eli lupasin tehdä Saalistajalle hahmokuvan ja niinpä sitten teinkin: Neiti on niin hyvä 8'D Tausta on joo tosi hieno, kun en viitsinyt sitä valkoiseksikaan jättää. Et sitten voinut yhtään vaikeampaa vaatetusta keksiä? ''' Taistelin tuon kanssa melkoisen tovin, etenkin värityksen kanssa. Pitsit katosivat jonnekin ja tuo kaulasysteemi ei näytä järin kauniilta... Löydän kuvasta varmaan miljoonittain virheitä, mutten rupea niitä tähän listaamaan, sillä löydätte ne varmaan ihan itsekin. Joo ole hyvä. Muoks:// Ja kommenttia _saa_ heittää 8'D
|
|
|
Post by saalistaja on Jul 31, 2007 19:05:39 GMT 2
Eeee.. ' *kups* *yrittää änkyttää jotain* E-ei voi piirtää noin! Tuo on aivan liian upea, olen ihan sanaton~ Ei saa olla noin hieno, saa liikaa alemmuuskomplekseja. *ruttaa Toksia hengiltä* Olen pahoillani vaikeasti vaatetuksesta, mutta en itse osaisi paremmin! Aivan mahtava, siis-- Urh! Juuri sen näköinen, mitä ajattelinkin ja siis .. mitä sanoisin? En osaa kuvailla, liian hieno <333 *hyppii Toksin ympärillä ja heiluttaa häntäänsä* Että sitten rakastankaan sinua!
|
|
|
Post by R.I.P on Jul 31, 2007 19:18:03 GMT 2
Okei, okei ''' Rauhoitutaanpas nyt. Kiva, kun hanille kelpaa^^'
|
|
|
Post by niriro on Aug 1, 2007 8:45:11 GMT 2
Kuva on todellakin hieno ja lisäksi hahmolla on kauniit kasvot. ^^ Vaatetuskin on lisäksi hyvä näköinen * Ei osaa itse tehdä tuollaista vaatetusta omille hahmoilleen* Kuva on luonnollisen kokoinen siis käsitä ja jaloista, saa aina itse aikaan liian lyhyet tai pitkät kädet ja jalat. Hiuksetkin laskeutuvat tuolla tavalla mukavasti hahmon kasvoja pitkin.
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
I wonder if they're going to miss it?
|
Post by Hiswa on Aug 1, 2007 9:51:25 GMT 2
Liian ihana. Miten jotkut osaavat piirtää? Itse en anatomiavirheitä löydä ollenkaan, se vain näyttää liian, liiian ihanalta. Täydellisen animemainen, muodot on hienot ja vaatteet aidon näköiset. ö_ö
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 1, 2007 13:02:07 GMT 2
Niriro, kiitos^^
Fuji..... Animemainen? *gasp* Loukkaat minua D8 Katso silmiä. Ne ei mankaohjelmasta. Ei mankaohjelma. ei.
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
|
Post by Hiswa on Aug 1, 2007 13:48:13 GMT 2
Eärg, siis tarkoitan silleen jännästi. Että ei silleen jännästi.. Siis niinkuin, yhdellä viivalla tehty, ei sellanenn niinkuin minun piirtämät "aidot" ihmiset. x)
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 1, 2007 14:04:26 GMT 2
Sarjakuvamainen.... ''' Se on sarjakuvamainen.
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
|
Post by Hiswa on Aug 1, 2007 18:41:17 GMT 2
JJuu, sitä yritin sanoa. x'D Kieli on kait irtoamaisillaan kun sanat häviää. ö_ö
No hieno työ kuitenkin. *Mussuttaa kuvaa*
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 3, 2007 16:33:32 GMT 2
Öh. Tein... traden puolikkaani Fujille: HERKKÄVATSAISET ÄLKÖÖT KATSOKO!"Mitä sä kyyläät?"... Öm.. Mitä minä nyt voisin sanoa? Minulla oli jokin ideakin, mutta tuota... Öö. Joo. Sain paperille aikaiseksi pään, mutten tiennyt miten jatkaa sitä, joten tussasin sen pään ja päätin tehdä siitä hienon tietokoneella, mutta sössin värityksen, enkä keksinyt taustaa ja- ''''''''''''''''''''''''''''''''''' Tameo on niin kaunis. Siis tuo taustaörvelö (© Minä & Rosatiina). Rosatiina yllyttiOLE HYVÄ, FUJI!!!! anteeksi Ja sitten olen itsekäs hohohoho. Tämä on uusi hahmoni tänne hoho (tosi kaunis kuva joo). Ja tahtoisin kommenttia kuvasta ja tuota öö.. Jos keksisitte hänelle nimenkin niin olisin onnellinen 8'D Hän on siis parantaja. tai joku... Joku vanha brittiläinen tai irlantilainen nimi
|
|
Hiswa
Vastakuopattu
|
Post by Hiswa on Aug 3, 2007 19:46:32 GMT 2
Se on..... M A H T A V A ! *Sekosi*
Se on niin ihanan ihana ihanan ihanan söpö ja ihanan ihanan ihanan ihanan murttunen. 8'DDDDDD
|
|
|
Post by saalistaja on Aug 3, 2007 21:46:16 GMT 2
Pidän tuosta : > Se on suloinen. En nyt osaa muuten kommentoida tällä hetkellä, ei oikein ajatus luista.
Muttasiis, katselin tuolla nimiä ja ajattelin siinä samalla sinun hahmollesikin jotain ehdottaa. Jos ehdotukseni ei käy, voin jatkaa niitten luettelemista ihan hyvää hyvyyttäni.
Elikkä:
Béibhinn ~ "Means "fair lady" in Irish Gaelic."
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 4, 2007 12:03:51 GMT 2
No kiva kun tykkäät ''' Oih. Tuo nimi on todella nätti Ärärr. Ehkä kuitenkin vähän turhan erikoinen. Mistä oikein löydät noita nimiä?
|
|
|
Post by saalistaja on Aug 4, 2007 12:50:07 GMT 2
Voin antaa osoitteen : 3 *penkoo osoitteita* >>Tässä<<
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 4, 2007 13:08:01 GMT 2
Wow. Kiitos
|
|