Post by mew on Aug 7, 2007 17:39:50 GMT 2
Kuva tulee...
Oikea nimi: No Mira vaan
Lempinimet: Mew, Miu, Miukumauku, Milu... Aika kissamaista...
Syntynyt: 6.7.1994
Horoskooppini on siis: Rapu
Sukupuoli: Naaras
Asustan: Pienessä kaupungissa nimeltään Jämsänkoski. Ei maailman kaunein paikka...
Ulkonäkö: Hiukset ovat pitkät, paksut ja luonnonkiharat, luonnollisesti maantien väriset, mutta värjätty punaisiksi mustin latvoin. Simmut siniset. Jotkut tosin sanovat siniharmaiksi, olen kuullut niiden olevan jopa siniviherharmaat... Iho on kovin vaalea, mutta rusketuin Italiassa... Sitä ennen naama oli melko kalpea, mutta haluan kokajan vaaleamman ihon. Naama kärsii finneistä.. Pituutta minulla on kai 165 cm. about... Se on ikäiselleni kai vähän liikaa, kun kokoajan katselen kavereitani melkein alaspäin. Siksi siis masennun aina kun joku mielestään niin kohtelias, inhottava pikku aikuinen tulee kadulla vastaan ja rupee kailottamaan: "Hyvä ihme kun on pitkä tyttö! Sähän voisit olla vaikka kuusitoista!" Tai jotain... Hoikaksi ne myös sanovat, mutta vaa'an päälle kun astun, sanoo se kyllä jotain ihan muuta... Vaatetukseen... Pukeudun aina mustiin, haluaisin olla gootti, mutta ne goottivaatteet kun ovat niin kalliita... Olen siis pikkuhiljaa alkanut ostelemaan mustia vaatteita ja niitti- ja piikkiremmejä. Ihmiset ovat alkaneet kaduilla tuijottamaan yhä enemmän vaatetuksen muututtua. Ehkä minut voisi pikkuhiljaa alkaa luokitella gootiksi... Gootiksi, joka ei löydä mustaa huulipunaa eikä piikkikaulapantaa.
Luonne: Pitäisi pyytää kavereita kuvailemaan... No kamujen seurassa nauran todella paljon, ja olen oikein villi. Aikuisten seurassa (varsinkin vieraiden) olen kovin hiljainen ja ujo... Yleensä, riippuen tilanteesta... Rakastan fanittamista (viitaten Johnny Deppiin...) with my friends. Vaikka ulkokuori olisi kuinka synkkä pitkien hiusten roikkuessa valkean naaman päällä peittäen silmät, löytyy sisältää siis jotakin aivan muuta. Onnistun varmasti kavereiden kanssa pitämään oikein kunnon meteliä ja todella hauskaa! Aina pitäisi riehua ja kuvata jotain kännykällä. Aivan pesunkestävä hevoshulluhan mie olen, sitä ei valitettavasti pysty kitkemään pois mitenkään. Rakastan elokuvia ja musiikkia, ja haaveilen ja unelmoin paljon. Lähinnä mahdottomasta... Joskus satun oikein romanttiselle tuulelle...
Lähellä sydäntä:
- Johnny Depp
- Eläimet
- Musta
- Gotika
- Tim Burtonin elokuvat
- Piikit
- Niitit
- Ketjut
- Kaverit
- Simsponit
- Jared Leto
- Ville Valo
- Hameet
- Musiikki (Justin Timberlaken Sexy Backista The Proclaimersien 500 milesiin)
- Piirtäminen
Kaaaaukana kaukana sydämestä: (!)
- Ari Koivunen (en hauku fanien kuullen vaikken pidäkkään...)
- Eläinrääkkäys
- Hempeän vaaleanpunainen
- Pississyys
- Surkeat elokuvat
- Riidat kaverien kanssa (viimeinen tosin oli joskus vuosi(a) sitten)
- Ihmiset, jotka väittävät gootteja saatananpalvojiksi ja tuijottavat
- LANTTU!
- Kaali
- Hyttyset ja muut ärsyttävät ötökät
Ropehahmot:
Andriaana: Drew, Ed
Nascostoland: Achador, Tia, Saphire
DFR 2: Jeffrey Hanson
Tuonpuoleinen: Victor Vortigern Valor
~Päivittelen tässä kyllä kun aikaa on, tuossa ei ollut vielä tarpeeksi minusta...~