Post by raato on Jul 30, 2007 16:15:29 GMT 2
Vol-89
Voliks saa kutsua, se on ihan suositeltavaakin.
Ikää ei tarttee hirveesti arvailla, sitä on sen verran ku vuodesta 1989 on tähän päivään mennessä ehtiny kertymään, eli 19.
Niin, ja ihan tässä naisia ollaan.
Olen sen sortin örveltäjä, että sitä on vuosien varrella tullut kuvailluksi hulluksi, oudoksi, pervoksi, sekopääksi, pelottavaksi, tunteettomaksi, viherpiipertäjäksi, rokkariksi, turvalliseksi, hölöttäjäksi, söpöksi, halittavaksi ja itsekkääksi. Sitten voidaankin miettiä, etkä mitkä nimityksistä ovat ihan tosia ja mitkä annettu ihan vain vee ittuilun jalossa mielessä. Arvailla tietysti voi tai kysyä korteilta, mutta itse suosittelisin, että tulette vain rohkeasti tekemään tuttavuutta ja muodostatte sitten oman käsityksenne.
Enkä mie nyt oikeesti hirmu äkäinen ole.
138:n kysymyksen tehokatsaus Voliin:
1. Nimi? – M. M. Kontinen
2. Oletko nimetty jonkun mukaan? – Toinen nimeni on tullut mummiltani isän puolelta.
3. Nimeäisitkö lapsesi itsesi mukaan? – Toisena nimenä voisin hyvinkin kierrättää omaa kakkosnimeäni tyttölapselle.
4. Jos olisit syntynyt vastakkaisessa sukupuolessa, mikä olisi nimesi? – Thjaa. Kovasti olisin iloinen, jos olisin vaikka Lauri tai Topias.
5. Lausutaanko tai kirjoitetaanko nimeäsi usein väärin? – Etunimen kaksi vokaalia kirjoitetaan joskus yhtenä.
6. Käyttäisitkö sukunimeäsi enää, jos sinusta tulisi julkkis? – Höh, no tietysti. Sehän on komea sukunimi. (Tulee muuten kontiaisesta, myyrästä.)
7. Sukupuoli? - Naikkonen
8. Hetero/gay/bi? – Hetero
9. Sinkku? – Sinkummaksi ei enää mene. Minulla ei ole ollut lainkaan seurustelukumppania.
10. Tyytyväinen ko. tilanteeseen? – Ei tässä valittamistakaan löydy. Ihastuminen kun on aika pelottavaa.
11. Syntymäaika? – 23.2.1989
12. Ikä? – 18
13. Monta vuotta tunnet olevasi? – Nuorempi kuin 18.
14. Minkä ikäinen haluaisit olla? – Thjaa. Periaatteessa olen tähän tyytyväinen, mutta jos olisin 19, se tarkoittaisi sitä, että yhteishaku olisi lähellä.
15. Pituus? – 172 cm.
16. Silmien väri? – Siniharmaa hiekanruskealla koronalla iiriksen ympärillä.
17. Tyytyväinen väriin? – Erittäin.
18. Hiusten väri? – Luonnollinen väri on kuparinruskea, nykyisin värjätty mustalla.
19. Tyytyväinen? – Mjep. Pakko olla, eihän elämästä muuten mitään tulisi.
20. Oletko oikea- vai vasenkätinen? – Enimmäkseen oikea, joitakin pikkuaskareita suoritan vasemmalla kädellä.
21. Lemmikkejä? – Perheen oma koira, omana kaksi rottaa, Nuudeli ja Plakki.
22. Ammatti? – Ei vielä.
23. Lävistyksiä? – Vähän käytetyt reiät korvissa.
24. Tatuointeja? – Eeeip. Oishan sellainen kiva, mutta en jaksa innostua ajatuksesta niin paljon, että ottaisin sellaisen.
25. Pakkomielteitä? – Luominen. Minun on pakko piirtää tai kirjoittaa tai tehdä jotain muuta vastaavaa, muuten masennun.
26. Oletko riippuvainen mihinkään? – Ömm. En tietääkseni.
27. Mitä kieliä puhut? – Tietysti Suomea, suht sujuvaa englantia, jonkin verran ruotsia ja ihan surkeasti saksaa.
28. Kotisivuja? – ihmissusikello.net
29. Syvällisiä ajatuksia elämästä? – Paljonkin.
30. Elätkö hetkessä? – No fyysisesti totta kai, henkisesti en niinkään. Pääni seilaa aina missä sattuu.
31. Oletko mielestäsi pitkäpinnainen? – Riippuu aika paljon seurasta, mutta yleensä olen melko äkkipikainen.
32. Onko sinulla salaisuuksia? – On on.
33. Inhoatko itseäsi? – Pöh. Tunnustan kuitenkin huonot puoleni.
34. Pidätkö käsialastasi? – En juurikaan. Mielestäni kirjoitan ihan kamalia harakanvarpaita.
35. Pahoja tapoja? – Kynsien nakertelu noin esimerkkinä.
36. Mitä kehuja kuulet useimmiten itsestäsi? – No mamma on nykyisin aika usein kehunu mua iskevän näköseks.
37. Suurin pelkosi? – Niin kova, ettei sitä voi tässä sanoa.
38. Osaatko laulaa? – No en. Musikaalinen lahjakkuuteni on miinuksen puolella.
39. Oletko ns. yksinäinen sielu? – No öh. Kuulostaa liian dramaattiselta. En kuitenkaan tykkää seurasta, minulla on usein mukavampaa yksikseni.
40. Mikä on elämäsi tärkein asia? – Elämä itsessään, tietysti.
41. Oletko passiivinen vai aggressiivinen? – Passiivis-aggressiivinen. Usein olen aika eloton, mutta jos joku tökkii ikävästi, niin räyh.
42. Oletko mielestäsi emotionaalisesti vahva? – Aaaika paha mennä sanomaan. Olen ja en.
43. Onko mitään mitä kadut elämässäsi? – En mie suoranaisesti kadu mitään, mutta häpeän ihan helkkarin monia asioita.
44. Onko elämä ollut elämisen arvoista ainakin tähän asti? – Mitä suurimmassa määrin.
45. Mistä pidät eniten vartalossasi? – Ör. Silmistäni.
46. ..Ja vähiten? – Käsivarsien ihottumasta.
47. Oletko mielestäsi hyvännäköinen? – No en mie nyt ihan kammottavakaan ole, enhän?
48. Oletko itsevarma? – Tietyissä tilanteissa.
49. Mikä kuvitteellinen hahmo kuvastaa parhaiten itseäsi? – Äsh. Pahapaha, ei ole vielä sattunut vastaan oikein ketään osuvaa. Jollakin tapaa Ihmeperhe -elokuvan Violet.
50. Poltatko? – PSÄH! En.
51. Käytätkö huumeita? - Hyi. En.
52. Luetko sanomalehtiä? – Selaillen.
53. Rukoiletko? – Aina tilanteen sattuessa.
54. Käytkö kirkossa? - En vapaaehtoisesti.
55. Puhutko vieraille, jotka lähettävät IM-viestejä? – Eipä ole kamalasti vieraita eteen sattunut.
56. Nukutko pehmolelun kanssa? – Mjep.
57. Käytkö kävelyillä sateessa? – Aina silloin tällöin, jos on oikein rankka sade.
58. Puhutko ihmisille, vaikka inhoaisit heitä? – Juu, en yleensä anna inhoni näkyä.
59. Ajatko autoa? – En, ei ole edes korttia.
60. Tykkäätkö ajaa kovaa? – En. Autoa ei ole ja pyörällä ajaessa tulee hiki.
61. Pidätkö äänestäsi? – En erityisemmin, mutta onhan sen kanssa tultava toimeen.
62. Oletko koskaan satuttanut itseäsi tietoisesti? – Nojoo. Joskus ihan kokeilumielessä painelen kasvojen kipupisteitä.
63. Oletko ollut ulkomailla? – Vain Ruotsissa.
64. Oletko syönyt jotakin, joka sai sinut pahoinvoimaan? – Miulla on ruuansulatusongelmia usein.
65. Oletko ollut rakastunut? – Eeen.
66. Kokeillut huumeita? - En <.<.
67. Naku-uinut? – Juu, se on kivaa.
68. Karannut kotoa? – En koskaan.
69. Pelannut räsypokkaa? – Nen.
70. Onko sinua koskaan hakattu? – Eipä ole.
71. Oletko itse hakannut jonkun? – Nojuu, kaikki jotka vastaan vaan tulee! Pöh, en.
72. Nukkunut ulkona? – Juu, usein.
73. Ajatellut itsemurhaa? – Joskus olen ihan vain uteliaisuuttani leikitellyt ajatuksella, mutta en kovin menestyksekkäästi.
74. Valvonut koko yötä? – Öööö. Ennn.. Ei kun olenpas! 3.-4.7. meni valvoessa, kun palailtiin MCR:n keikalta Hesasta kotiin.
75. Ollut päivän täysin syömättä? – En muistaakseni.
76. Puhunut koko yön puhelimessa? – En oo kova puhumaan puhelimessa.
77. Nukkunut koko päivän? – En. En osaa nukkua yli yhteentoista.
78. Oletko tappanut jonkun? – Eipä oo vielä tarvinnu.
79. Luullut tulevasi hulluksi? – Oon tullut jo.
80. Rikkonut lakia? – Pikkurikkeitä.
81. Tappanut eläintä vahingossa? – Öhmm. Lasketaanko ötököitä?
82. ..Tahallaan? – Edelleen, lasketaanko ötököitä?
83. Kertonut salaisuutta, vaikka vannoit ettet? – Kakarana olin aika hölösuu.
84. Varastanut jotakin? – En.
85. Ollut radiossa/tv:ssä? – Eeei. Miua on haastateltu vain kaksi kertaa ja molemmat lehteen.
86. Hypännyt benji-hyppyä? - Huh, ei pysty.
87. Nähnyt toistuvasti samaa unta? – Parikin kertaa. Se on jännää.
88. Uskotko ihmeisiin? – Haluaisin uskoa.
89. Elämään maapallon ulkopuolella? – Pakko olla.
90. Astrologiaan? – En ennustuksiin, mutta luonnekuvauksiin kyllä.
91. Taikuuteen? – Kyllä.
92. Jumalaan? - Kyllä.
93. Saatanaan? – Thjaa-a. Enpä oikeastaan.
94. Joulupukkiin? – Kyllä se Rovaniemen pukki on oikea pukki.
95. Aaveisiin? – Kyllä. Pakko uskoa, ku omassa kodissakin käy välillä vanhat asukit kattomassa, miten nykyiset elää.
96. Onneen? – No höh, tietysti.
97. Rakkauteen ensi silmäyksellä? – En. Ei ketään sellaista voi todella rakastaa, jota ei oikeasti tunne.
98. Noitiin? – En.
99. Pääsiäispupuun? – Ei miulle oo pääsiäispupua, ku miulla on pääsiäiskukko!
100. Että voi olla uskollinen koko elämän ajan? – Kyllä. Ei se ole kuin kantista kiinni.
101. Että sateenkaaren päässä on aarre? – Tietysti on!
102. Perinteiseen ajatteluun taivaasta ja helvetistä? – En usko.
103. Että Jumalalla on sukupuoli? – Jumala on universaali, ei häntä voi kategorisoida, mutta se on toisaalta pakollista, jotta hänestä voi puhua.
104. Onko sinulla gay/lesbo ystäviä? – Ei kukaan ole ainakaan tunnustanut.
105. Paras ystäväsi? – En osaa sanoa parasta ystävää. Ei minulla sellaista oikeastaan ole.
106. Kuka tietää sinusta eniten? – Veikkaan että viu
107. Paras neuvo, jonka olet saanut? – Mjaa. Eipäs nyt tule mieleen mitään erityisen upeaa ja mahtavaa.
108. Paras insidejuttu? – Pitää ARTIKULOIDA selkeästi. Miun ja siskon juttu.
109. Asia josta valitat eniten? – Koulu.
110. Kenelle juttelit viimeksi messengerissä? – Pulinalle.
111. Kenen kanssa juttelet eniten messengerissä? – Joko Toksin tai viun.
112. Kenen kanssa olet eniten puhelimessa? – Öh. Varmaan siskon, koska se on melkeinpä ainoa, joka soittaa, eikä laita tekstaria.
113. Kehen luotat eniten? – Iskään.
114. Kuka joutuu kuuntelemaan eniten ongelmiasi? – Öh. En yleens urputa niistä, mutta viu ja Toksi saa yleensä kestää mun rutinoita.
115. Kenen kanssa riitelet eniten? – Isosiskoni.
116. Tunnetko aina olevasi ymmärretty oikein? – Enpä kyllä.
117. Luotatko ihmisiin helposti? – En oikeastaan yhtään.
118. Kenen seurassa tunnet olevasi turvassa? –Öh. Iskän?
119. Tuntevatko ystäväsi sinut? – Minusta tuntuu, että paremmin kuin luulen.
120. Onko rakkaus mielestäsi virhe? – Varmasti. Siinähän menee kaikki yksityisyys ja sellainen. Jännä nähdä, iskeekö se minua koskaan liekaan.
121. Mitä pidät romanttisena? – Kaikkea, mikä tulee suoraan sydämestä. Oli se sitten kynttiläillallinen tai lahjaksi annettu teroitin.
122. Mitä tapahtuisi, jos henkilö jota et pidä yhtään kiinnostavana haluaisi alkaa seurustella kanssasi? – Niin itse asiassa kävi lukion tokalla, kun wanhojentanssiparini taisi vähän ihastua minuun. En hoitanut tilannetta kovin tyylikkäästi, vaan otin tyyppiin etäisyyttä ja siten vihjasin, että sori kaveri, mut ei.
123. Oletko koskaan toivonut, että olisi sovinnaisempaa, että nainen pyytää miestä ulos? – Nää. Minusta on hauskempaa, että miehet pyytävät naista.
124. Pitääkö vastakkainen sukupuoli sinua hyvännäköisenä mielestäsi? – Ei MITÄÄN käsitystä. Tuskin, kun en ole langanlaiha blondi uhkeilla ryntäillä.
125. Minkä lahjan olet viimeksi saanut? – En ole vielä saanut saanut sitä, mutta viu lahjoittaa miulle One Piece 8:n. @_@ Ihana immeinen.
126. Oletko rakastunut? – Tällä haavaa? En.
127. Ketä ajattelit viimeksi? – Niiku millä viisiin? No dääm, nyt ku rupesin ajattelemaan tuota, niin ajattelin erästä Henriä.
128. Kenen kanssa katsoit leffaa viimeksi? – Ööö. Taisi olla, kun käytiin isosiskon kanssa katsomassa PotC 3.
129. Puhuit puhelimessa? – Ööö. Kampaamo NAPSin kampaajan.
130. Näit? – Ömm. Iskän.
131. Mitä sinulla on päällä tällä hetkellä? – Oranssit satiinihousut, joissa lehmäpainatus ja ruskea yöpaitatoppi oranssein brodeerauksin. Topissa myös lehmäpainatus ja teksti You MOOOve me.
132. Mistä olet huolissasi tällä hetkellä? – Öm. Vähän mietin, että menikö miulta ja siskolta välit poikki viime riidan takia.
133. Kirja jota olet lukemassa? – Vastikään lopettelin Jamie Somperin Vampiraatit. Vielä en ole aloittanut uutta kirjaa, kun olen lueskellut One Pieceä.
134. 5 sanaa, jotka kuvaavat tämän hetkisiä tunnelmiasi? – Tyytyväinen, innostunut, luova, epämukava
135. Oletko tylsistynyt? – Ehkä vähän.
136. Oletko väsynyt? – Enpä juuri.
137. Kuunteletko nyt musiikkia? – Mjoo, Media Playerin soittolistaa. Tällä hetkellä soi Queenin You Don't Fool Me.
138. Syötkö tai juotko nyt jotakin? – En, mutta suussa maistuu pannukakku.
Voliks saa kutsua, se on ihan suositeltavaakin.
Ikää ei tarttee hirveesti arvailla, sitä on sen verran ku vuodesta 1989 on tähän päivään mennessä ehtiny kertymään, eli 19.
Niin, ja ihan tässä naisia ollaan.
Olen sen sortin örveltäjä, että sitä on vuosien varrella tullut kuvailluksi hulluksi, oudoksi, pervoksi, sekopääksi, pelottavaksi, tunteettomaksi, viherpiipertäjäksi, rokkariksi, turvalliseksi, hölöttäjäksi, söpöksi, halittavaksi ja itsekkääksi. Sitten voidaankin miettiä, etkä mitkä nimityksistä ovat ihan tosia ja mitkä annettu ihan vain vee ittuilun jalossa mielessä. Arvailla tietysti voi tai kysyä korteilta, mutta itse suosittelisin, että tulette vain rohkeasti tekemään tuttavuutta ja muodostatte sitten oman käsityksenne.
Enkä mie nyt oikeesti hirmu äkäinen ole.
138:n kysymyksen tehokatsaus Voliin:
1. Nimi? – M. M. Kontinen
2. Oletko nimetty jonkun mukaan? – Toinen nimeni on tullut mummiltani isän puolelta.
3. Nimeäisitkö lapsesi itsesi mukaan? – Toisena nimenä voisin hyvinkin kierrättää omaa kakkosnimeäni tyttölapselle.
4. Jos olisit syntynyt vastakkaisessa sukupuolessa, mikä olisi nimesi? – Thjaa. Kovasti olisin iloinen, jos olisin vaikka Lauri tai Topias.
5. Lausutaanko tai kirjoitetaanko nimeäsi usein väärin? – Etunimen kaksi vokaalia kirjoitetaan joskus yhtenä.
6. Käyttäisitkö sukunimeäsi enää, jos sinusta tulisi julkkis? – Höh, no tietysti. Sehän on komea sukunimi. (Tulee muuten kontiaisesta, myyrästä.)
7. Sukupuoli? - Naikkonen
8. Hetero/gay/bi? – Hetero
9. Sinkku? – Sinkummaksi ei enää mene. Minulla ei ole ollut lainkaan seurustelukumppania.
10. Tyytyväinen ko. tilanteeseen? – Ei tässä valittamistakaan löydy. Ihastuminen kun on aika pelottavaa.
11. Syntymäaika? – 23.2.1989
12. Ikä? – 18
13. Monta vuotta tunnet olevasi? – Nuorempi kuin 18.
14. Minkä ikäinen haluaisit olla? – Thjaa. Periaatteessa olen tähän tyytyväinen, mutta jos olisin 19, se tarkoittaisi sitä, että yhteishaku olisi lähellä.
15. Pituus? – 172 cm.
16. Silmien väri? – Siniharmaa hiekanruskealla koronalla iiriksen ympärillä.
17. Tyytyväinen väriin? – Erittäin.
18. Hiusten väri? – Luonnollinen väri on kuparinruskea, nykyisin värjätty mustalla.
19. Tyytyväinen? – Mjep. Pakko olla, eihän elämästä muuten mitään tulisi.
20. Oletko oikea- vai vasenkätinen? – Enimmäkseen oikea, joitakin pikkuaskareita suoritan vasemmalla kädellä.
21. Lemmikkejä? – Perheen oma koira, omana kaksi rottaa, Nuudeli ja Plakki.
22. Ammatti? – Ei vielä.
23. Lävistyksiä? – Vähän käytetyt reiät korvissa.
24. Tatuointeja? – Eeeip. Oishan sellainen kiva, mutta en jaksa innostua ajatuksesta niin paljon, että ottaisin sellaisen.
25. Pakkomielteitä? – Luominen. Minun on pakko piirtää tai kirjoittaa tai tehdä jotain muuta vastaavaa, muuten masennun.
26. Oletko riippuvainen mihinkään? – Ömm. En tietääkseni.
27. Mitä kieliä puhut? – Tietysti Suomea, suht sujuvaa englantia, jonkin verran ruotsia ja ihan surkeasti saksaa.
28. Kotisivuja? – ihmissusikello.net
29. Syvällisiä ajatuksia elämästä? – Paljonkin.
30. Elätkö hetkessä? – No fyysisesti totta kai, henkisesti en niinkään. Pääni seilaa aina missä sattuu.
31. Oletko mielestäsi pitkäpinnainen? – Riippuu aika paljon seurasta, mutta yleensä olen melko äkkipikainen.
32. Onko sinulla salaisuuksia? – On on.
33. Inhoatko itseäsi? – Pöh. Tunnustan kuitenkin huonot puoleni.
34. Pidätkö käsialastasi? – En juurikaan. Mielestäni kirjoitan ihan kamalia harakanvarpaita.
35. Pahoja tapoja? – Kynsien nakertelu noin esimerkkinä.
36. Mitä kehuja kuulet useimmiten itsestäsi? – No mamma on nykyisin aika usein kehunu mua iskevän näköseks.
37. Suurin pelkosi? – Niin kova, ettei sitä voi tässä sanoa.
38. Osaatko laulaa? – No en. Musikaalinen lahjakkuuteni on miinuksen puolella.
39. Oletko ns. yksinäinen sielu? – No öh. Kuulostaa liian dramaattiselta. En kuitenkaan tykkää seurasta, minulla on usein mukavampaa yksikseni.
40. Mikä on elämäsi tärkein asia? – Elämä itsessään, tietysti.
41. Oletko passiivinen vai aggressiivinen? – Passiivis-aggressiivinen. Usein olen aika eloton, mutta jos joku tökkii ikävästi, niin räyh.
42. Oletko mielestäsi emotionaalisesti vahva? – Aaaika paha mennä sanomaan. Olen ja en.
43. Onko mitään mitä kadut elämässäsi? – En mie suoranaisesti kadu mitään, mutta häpeän ihan helkkarin monia asioita.
44. Onko elämä ollut elämisen arvoista ainakin tähän asti? – Mitä suurimmassa määrin.
45. Mistä pidät eniten vartalossasi? – Ör. Silmistäni.
46. ..Ja vähiten? – Käsivarsien ihottumasta.
47. Oletko mielestäsi hyvännäköinen? – No en mie nyt ihan kammottavakaan ole, enhän?
48. Oletko itsevarma? – Tietyissä tilanteissa.
49. Mikä kuvitteellinen hahmo kuvastaa parhaiten itseäsi? – Äsh. Pahapaha, ei ole vielä sattunut vastaan oikein ketään osuvaa. Jollakin tapaa Ihmeperhe -elokuvan Violet.
50. Poltatko? – PSÄH! En.
51. Käytätkö huumeita? - Hyi. En.
52. Luetko sanomalehtiä? – Selaillen.
53. Rukoiletko? – Aina tilanteen sattuessa.
54. Käytkö kirkossa? - En vapaaehtoisesti.
55. Puhutko vieraille, jotka lähettävät IM-viestejä? – Eipä ole kamalasti vieraita eteen sattunut.
56. Nukutko pehmolelun kanssa? – Mjep.
57. Käytkö kävelyillä sateessa? – Aina silloin tällöin, jos on oikein rankka sade.
58. Puhutko ihmisille, vaikka inhoaisit heitä? – Juu, en yleensä anna inhoni näkyä.
59. Ajatko autoa? – En, ei ole edes korttia.
60. Tykkäätkö ajaa kovaa? – En. Autoa ei ole ja pyörällä ajaessa tulee hiki.
61. Pidätkö äänestäsi? – En erityisemmin, mutta onhan sen kanssa tultava toimeen.
62. Oletko koskaan satuttanut itseäsi tietoisesti? – Nojoo. Joskus ihan kokeilumielessä painelen kasvojen kipupisteitä.
63. Oletko ollut ulkomailla? – Vain Ruotsissa.
64. Oletko syönyt jotakin, joka sai sinut pahoinvoimaan? – Miulla on ruuansulatusongelmia usein.
65. Oletko ollut rakastunut? – Eeen.
66. Kokeillut huumeita? - En <.<.
67. Naku-uinut? – Juu, se on kivaa.
68. Karannut kotoa? – En koskaan.
69. Pelannut räsypokkaa? – Nen.
70. Onko sinua koskaan hakattu? – Eipä ole.
71. Oletko itse hakannut jonkun? – Nojuu, kaikki jotka vastaan vaan tulee! Pöh, en.
72. Nukkunut ulkona? – Juu, usein.
73. Ajatellut itsemurhaa? – Joskus olen ihan vain uteliaisuuttani leikitellyt ajatuksella, mutta en kovin menestyksekkäästi.
74. Valvonut koko yötä? – Öööö. Ennn.. Ei kun olenpas! 3.-4.7. meni valvoessa, kun palailtiin MCR:n keikalta Hesasta kotiin.
75. Ollut päivän täysin syömättä? – En muistaakseni.
76. Puhunut koko yön puhelimessa? – En oo kova puhumaan puhelimessa.
77. Nukkunut koko päivän? – En. En osaa nukkua yli yhteentoista.
78. Oletko tappanut jonkun? – Eipä oo vielä tarvinnu.
79. Luullut tulevasi hulluksi? – Oon tullut jo.
80. Rikkonut lakia? – Pikkurikkeitä.
81. Tappanut eläintä vahingossa? – Öhmm. Lasketaanko ötököitä?
82. ..Tahallaan? – Edelleen, lasketaanko ötököitä?
83. Kertonut salaisuutta, vaikka vannoit ettet? – Kakarana olin aika hölösuu.
84. Varastanut jotakin? – En.
85. Ollut radiossa/tv:ssä? – Eeei. Miua on haastateltu vain kaksi kertaa ja molemmat lehteen.
86. Hypännyt benji-hyppyä? - Huh, ei pysty.
87. Nähnyt toistuvasti samaa unta? – Parikin kertaa. Se on jännää.
88. Uskotko ihmeisiin? – Haluaisin uskoa.
89. Elämään maapallon ulkopuolella? – Pakko olla.
90. Astrologiaan? – En ennustuksiin, mutta luonnekuvauksiin kyllä.
91. Taikuuteen? – Kyllä.
92. Jumalaan? - Kyllä.
93. Saatanaan? – Thjaa-a. Enpä oikeastaan.
94. Joulupukkiin? – Kyllä se Rovaniemen pukki on oikea pukki.
95. Aaveisiin? – Kyllä. Pakko uskoa, ku omassa kodissakin käy välillä vanhat asukit kattomassa, miten nykyiset elää.
96. Onneen? – No höh, tietysti.
97. Rakkauteen ensi silmäyksellä? – En. Ei ketään sellaista voi todella rakastaa, jota ei oikeasti tunne.
98. Noitiin? – En.
99. Pääsiäispupuun? – Ei miulle oo pääsiäispupua, ku miulla on pääsiäiskukko!
100. Että voi olla uskollinen koko elämän ajan? – Kyllä. Ei se ole kuin kantista kiinni.
101. Että sateenkaaren päässä on aarre? – Tietysti on!
102. Perinteiseen ajatteluun taivaasta ja helvetistä? – En usko.
103. Että Jumalalla on sukupuoli? – Jumala on universaali, ei häntä voi kategorisoida, mutta se on toisaalta pakollista, jotta hänestä voi puhua.
104. Onko sinulla gay/lesbo ystäviä? – Ei kukaan ole ainakaan tunnustanut.
105. Paras ystäväsi? – En osaa sanoa parasta ystävää. Ei minulla sellaista oikeastaan ole.
106. Kuka tietää sinusta eniten? – Veikkaan että viu
107. Paras neuvo, jonka olet saanut? – Mjaa. Eipäs nyt tule mieleen mitään erityisen upeaa ja mahtavaa.
108. Paras insidejuttu? – Pitää ARTIKULOIDA selkeästi. Miun ja siskon juttu.
109. Asia josta valitat eniten? – Koulu.
110. Kenelle juttelit viimeksi messengerissä? – Pulinalle.
111. Kenen kanssa juttelet eniten messengerissä? – Joko Toksin tai viun.
112. Kenen kanssa olet eniten puhelimessa? – Öh. Varmaan siskon, koska se on melkeinpä ainoa, joka soittaa, eikä laita tekstaria.
113. Kehen luotat eniten? – Iskään.
114. Kuka joutuu kuuntelemaan eniten ongelmiasi? – Öh. En yleens urputa niistä, mutta viu ja Toksi saa yleensä kestää mun rutinoita.
115. Kenen kanssa riitelet eniten? – Isosiskoni.
116. Tunnetko aina olevasi ymmärretty oikein? – Enpä kyllä.
117. Luotatko ihmisiin helposti? – En oikeastaan yhtään.
118. Kenen seurassa tunnet olevasi turvassa? –Öh. Iskän?
119. Tuntevatko ystäväsi sinut? – Minusta tuntuu, että paremmin kuin luulen.
120. Onko rakkaus mielestäsi virhe? – Varmasti. Siinähän menee kaikki yksityisyys ja sellainen. Jännä nähdä, iskeekö se minua koskaan liekaan.
121. Mitä pidät romanttisena? – Kaikkea, mikä tulee suoraan sydämestä. Oli se sitten kynttiläillallinen tai lahjaksi annettu teroitin.
122. Mitä tapahtuisi, jos henkilö jota et pidä yhtään kiinnostavana haluaisi alkaa seurustella kanssasi? – Niin itse asiassa kävi lukion tokalla, kun wanhojentanssiparini taisi vähän ihastua minuun. En hoitanut tilannetta kovin tyylikkäästi, vaan otin tyyppiin etäisyyttä ja siten vihjasin, että sori kaveri, mut ei.
123. Oletko koskaan toivonut, että olisi sovinnaisempaa, että nainen pyytää miestä ulos? – Nää. Minusta on hauskempaa, että miehet pyytävät naista.
124. Pitääkö vastakkainen sukupuoli sinua hyvännäköisenä mielestäsi? – Ei MITÄÄN käsitystä. Tuskin, kun en ole langanlaiha blondi uhkeilla ryntäillä.
125. Minkä lahjan olet viimeksi saanut? – En ole vielä saanut saanut sitä, mutta viu lahjoittaa miulle One Piece 8:n. @_@ Ihana immeinen.
126. Oletko rakastunut? – Tällä haavaa? En.
127. Ketä ajattelit viimeksi? – Niiku millä viisiin? No dääm, nyt ku rupesin ajattelemaan tuota, niin ajattelin erästä Henriä.
128. Kenen kanssa katsoit leffaa viimeksi? – Ööö. Taisi olla, kun käytiin isosiskon kanssa katsomassa PotC 3.
129. Puhuit puhelimessa? – Ööö. Kampaamo NAPSin kampaajan.
130. Näit? – Ömm. Iskän.
131. Mitä sinulla on päällä tällä hetkellä? – Oranssit satiinihousut, joissa lehmäpainatus ja ruskea yöpaitatoppi oranssein brodeerauksin. Topissa myös lehmäpainatus ja teksti You MOOOve me.
132. Mistä olet huolissasi tällä hetkellä? – Öm. Vähän mietin, että menikö miulta ja siskolta välit poikki viime riidan takia.
133. Kirja jota olet lukemassa? – Vastikään lopettelin Jamie Somperin Vampiraatit. Vielä en ole aloittanut uutta kirjaa, kun olen lueskellut One Pieceä.
134. 5 sanaa, jotka kuvaavat tämän hetkisiä tunnelmiasi? – Tyytyväinen, innostunut, luova, epämukava
135. Oletko tylsistynyt? – Ehkä vähän.
136. Oletko väsynyt? – Enpä juuri.
137. Kuunteletko nyt musiikkia? – Mjoo, Media Playerin soittolistaa. Tällä hetkellä soi Queenin You Don't Fool Me.
138. Syötkö tai juotko nyt jotakin? – En, mutta suussa maistuu pannukakku.