|
Post by sulka on Aug 16, 2007 14:51:33 GMT 2
Cerise: en ole kokeillut oikeastaan koskaan..
Minne menisit jos sinut karkoitettaisiin Tuonpuoleisesta ? nyt lapset leikimme että täältä pääsee pois ~
|
|
|
Post by mew on Aug 16, 2007 15:03:33 GMT 2
Victor: "En varmaankaan minnekään..."
Oletko riippuvainen jostakin aikuisten aineesta?
|
|
|
Post by raato on Aug 16, 2007 20:51:19 GMT 2
Julius: "Aikuisten aineesta? No, vitsit, olipas nokkela kiertoilmaus. Juu en ole. Vaikka ei kai se nyt niin hirveää olisi, vaikka olisinkin."
Jos saisit tilaisuuden pelastaa jonkun hengen, tekisitkö sen?
|
|
|
Post by mammutti on Aug 17, 2007 8:43:46 GMT 2
Cynder: "Kyllä, sillä jokaisella on oikeus elämään. Tietenkin, jos pelastettava ei tahdo tulla pelastetuksi, tilanne on toinen."
Millainen on Helvetti sinun mielestäsi?
|
|
|
Post by sulka on Aug 17, 2007 11:41:37 GMT 2
Cerise: Empä ole tarkemmin miettinyt. Luultavasti sellainen kuten muutkin kuvittelevat, tumma ja synkkä paikka, ympärilläsi on vain tulta.
Miten reagoisit jos pimeällä luulisit jonkun hyökkäävän kimppuusi, mutta tappaisitkin ystäväsi joka vain oli säikäyttänyt sinut ?
|
|
|
Post by helo on Aug 17, 2007 15:29:34 GMT 2
Wiikuna: "E-en tiedä mitä tekisin. En voisi elää itseni kanssa, jos olisin riistänyt joltakulta hengen. Minä... en todellakaan tiedä."
Haluaisitko päästä Taivaaseen vai Helvettiin?
|
|
|
Post by mew on Aug 18, 2007 7:56:02 GMT 2
Victor: "Tietysti mieluummin taivaaseen kuin helvettiin! Sehän on itsestäänselvyys!"
Oletko viiltänyt itseäsi?
|
|
|
Post by mammutti on Aug 18, 2007 11:09:55 GMT 2
Cynder: "En varsinaisesti viiltänyt, mutta purrut olen, lievittääkseeni suurempaa kipua tai saamaan itseni ajattelemaan jotain muuta kuin mitä näen."
Onko kuolema kaunis vai ruma asia?
|
|
|
Post by pousi on Aug 18, 2007 11:40:30 GMT 2
Indi » "Kirjoissa kuolema on aina kuvailtu kauniiksi tapahtumaksi, missä valo kohtaa pimeyden - tätä mieltä minäkin olen, olenhan sivistynyt."
Onko sinulla suunnitelmaa Tuonpuoleisen suhteen? esim. miten pääset pois täältä, vai aijotko elää täällä ikuisesti?
|
|
|
Post by R.I.P on Aug 18, 2007 11:42:34 GMT 2
Luci: "Mikäs kiire minulla on pois lähteä? *evil smirk* Viihdyn täällä oikein hyvin." Veronica: "Tuota.. Minä en tiedä... Haluaisin nähdä isääni, mutta täällä on eräs, jota ilman en haluaisi lähteä... hän ei vain huomaa minua.."
Mitä tekisit jos et olisi kuollut ja joutunut Tuonpuoleiseen?
|
|
|
Post by sulka on Aug 18, 2007 11:44:22 GMT 2
# meni päällekkäin Toksin kanssa. # Cerise: en luultavasti mitään, viettäisin villiä yöelämää. Minkä voiman haluaisit itsellesi ?
|
|
|
Post by anturajalka on Aug 19, 2007 18:03:31 GMT 2
Careta: Ehkä kyvyn ennakoida tapahtumat.
Lempi eläimesi?
|
|
|
Post by mew on Aug 20, 2007 14:18:14 GMT 2
Victor: "Pidän kaikista eläimistä, mutta olen aina ollut sitä mieltä, että koira on ihmisen paras ystävä!"
Minkä väriset ovat silmäsi?
|
|
|
Post by phantasmagoria on Aug 20, 2007 14:58:45 GMT 2
Phantasmagoria > "Keltaiset. Eikö se muka näy?"
Pystyisitkö tappamaan jonkun, jos et jäisi kiinni ja voisit tehdä sen vain silmiä räpäyttämällä?
|
|
|
Post by sulka on Aug 20, 2007 16:59:41 GMT 2
Cerise: Kyllä, silloin kuolisi hyyyyvin monta olentoa..
Mikä esine/asia sinulle tulee mieleen sanasta pimeä ?
|
|